Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 18 februari 2017 @ 16:45:

4 zinnen, ik heb welgeteld al 4 zinnen geschreven voor mijn onderzoek vandaag....

beter dan niks kittens!

ik zeg dan altijd dat ik wel veel nadenkwerk heb gedaan
quote:-Kittens- schreef op 18 februari 2017 @ 16:45:

4 zinnen, ik heb welgeteld al 4 zinnen geschreven voor mijn onderzoek vandaag....

Dat is meer dan niks.

En zelf nog meer dan dat.

En dan nóg eentje erbij.

En bovenstaande was nog niet genoeg, je deed er nóg eentje bovenop.

HA!!!

Ik ben nog in mijn badjas in mijn bed aan het liggen. Heb al een middagdutje gedaan, nadat ik eerst tot elf uur had uitgeslapen. En nee, ik ben niet ziek. Ik ga zo langzaam in beweging komen, want ga zo uit eten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Pinda-Kaas schreef op 18 februari 2017 @ 16:37:

Hoi kikker!

mensen ik ben een zoutpilaar geworden volgens mij. ik heb de vaatwasser ingeruimd bij vriendlief (die lukt het telkens om binnen een paar dagen een oorlogssituatie na te bootsen in de keuken) en zit sindsdien op de bank te netflixen

terwijl ik thuis óók gewoon nog moet kuisenMoeten is zo'n overrated woord.
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 16:49:

[...]

Maar het waren hele lange, samengestelde zinnen die heel zinvol zijn! Terwijl volwassen vaak verwachtingen hebben van kinderen die iets maken (wat wordt het?), zijn kinderen eerder geïnteresseerd in hoe iets werkt. Die interesse is doorslaggevend om iets te leren. Het is de intrinsieke motivatie waaruit kinderen het beste leren. Leren is een proces, met plezier bezig zijn, onderzoeken en experimenteren zonder dat volwassenen en kinderen vooraf een vastgesteld eindresultaat voor ogen hebben.

Ik heb het niet eens zelf bedacht, alleen iets anders opgeschreven...
Toch weer 4 zinnen Kittens! Goed bezig!

Doe mij maar een glaasje rood, Oudblond. Wij gaan vanavond uit eten bij een nieuw restaurantje om de hoek, sinds gisteren open. Dus geen bob nodig
The owls are not what they seem
quote:Pinda-Kaas schreef op 18 februari 2017 @ 16:50:

[...]

beter dan niks kittens!

ik zeg dan altijd dat ik wel veel nadenkwerk heb gedaanJa, nadenken, dat kan ik wel. In mijn hoofd is het ook al klaar. Ik weet het wel. Krijg het alleen niet op papier. Al máanden niet.
*tikt willekeurig iemand op de schouder*

Hallo! Mag ik aanschuiven?
quote:Pinda-Kaas schreef op 18 februari 2017 @ 16:49:

[...]

toen ik griep had een paar weken geleden heeft hij gestofzuigd en de afwas gedaan!!

ik had natuurlijk commentaar op zijn stofzuigskills, dus dat gaat het komende half jaar niet meer gebeuren vrees ik

Ik kan het niet laten.

Lees het niet als je niet tegen prikjes van wildvreemden die zich nergens mee moeten bemoeien kan.

En nóg mag hij in zijn eigen keuken niet eens oefenen met zooi zelf opruimen van jou.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:-Kittens- schreef op 18 februari 2017 @ 16:53:

[...]

Terwijl volwassen vaak verwachtingen hebben van kinderen die iets maken (wat wordt het?), zijn kinderen eerder geïnteresseerd in hoe iets werkt. Die interesse is doorslaggevend om iets te leren. Het is de intrinsieke motivatie waaruit kinderen het beste leren. Leren is een proces, met plezier bezig zijn, onderzoeken en experimenteren zonder dat volwassenen en kinderen vooraf een vastgesteld eindresultaat voor ogen hebben.

Ik heb het niet eens zelf bedacht, alleen iets anders opgeschreven...Eh voilà. Je bent dus klaar met je werkstuk!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mooie zinnen Kittens, en zo fijn als je iets kunt doen vanuit intrinsieke motivatie, gewoon omdat je het wil doen.

Maar ik begrijp je frustratie

Ik heb zin in een glaasje whisky vanavond. Maar helaas, hij is op.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 februari 2017 @ 16:55:

Hallo! Mag ik aanschuiven?* schuift een stukje op* gezellig Grob, kom er maar bij.
quote:-Kittens- schreef op 18 februari 2017 @ 16:55:

[...]

Ja, nadenken, dat kan ik wel. In mijn hoofd is het ook al klaar. Ik weet het wel. Krijg het alleen niet op papier. Al máanden niet.Doe es gek en stop met schrijven. Vertel het en neem dat op. Ga vervolgens uitschrijven wat je vertelde, en dat aanpassen.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 februari 2017 @ 16:55:

Hallo! Mag ik aanschuiven?Pak mijn kruk maar. Ik ga zo koken.
quote:-Kittens- schreef op 18 februari 2017 @ 16:55:

[...]

Ja, nadenken, dat kan ik wel. In mijn hoofd is het ook al klaar. Ik weet het wel. Krijg het alleen niet op papier. Al máanden niet.voice memo's opnemen en van daaruit uittypen al geprobeerd?
quote:Renaissance schreef op 18 februari 2017 @ 16:56:

[...]

* schuift een stukje op* gezellig Grob, kom er maar bij.

Hè, fijn! Dank je.

Ben echt nog nooit in één van de stamcafés geweest. Dacht, kom ik hobbel eens binnen.
quote:feow schreef op 18 februari 2017 @ 16:57:

[...]

Doe es gek en stop met schrijven. Vertel het en neem dat op. Ga vervolgens uitschrijven wat je vertelde, en dat aanpassen.Ha!
Jullie zijn lief!
quote:feow schreef op 18 februari 2017 @ 16:55:

[...]

En nóg mag hij in zijn eigen keuken niet eens oefenen met zooi zelf opruimen van jou.

je hebt gelijk hoor
à votre santé ! Haai kuikentje!

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Waarom hobbel Grob, heb je je enkel gekneusd?

En goeie tip Feow en Pinda!
quote:Renaissance schreef op 18 februari 2017 @ 17:00:

Waarom hobbel Grob, heb je je enkel gekneusd?

En goeie tip Feow en Pinda!Uit m'n nest gevallen omdat GenieInDeFles onder me lag te woelen.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 februari 2017 @ 17:02:

[...]

Uit m'n nest gevallen omdat GenieInDeFles onder me lag te woelen.

Dat is zeker een koekoeksjong.
Vandaag gemaakt compleet intrinsiek gemotiveerd:

*poef*

Omdat ik van fotograferen en dat lieve poezenbeest hou.
anoniem_304205 wijzigde dit bericht op 18-02-2017 21:02
Reden: privacy
% gewijzigd
Proost mijn lieve bardames

Ik heb een toastje met filet amercian en een glas rode wijn.

De dreum heeft onlangs weer besloten zijn carrière als nachtbraker weer voort te zetten
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 17:00:

à votre santé ! Haai kuikentje!

[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven