Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 februari 2017 @ 17:13:

Onze kat is Boos.

Op mijn man. Want die heeft gisteren het gore lef gehad haar te behandelen met vlooiendruppels, de snoodaard.

Vannacht en vanmorgen woonde ze dus onder het bed van mijn dochter en ze wenste daar absoluut niet onderuit te komen. Totdat mijn man het huis verliet teneinde inkopen te gaan doen, toen kwam ze ineens beneden en verwende de overige huisgenoten met kopjes, gespin en kletspraatjes. Zojuist is man teruggekomen, en ja hoor, poes heeft zich weer verschanst onder dochters bed.

Haatdragend beest .

de mijne heeft sinds een week een nieuwe troon

namelijk een plastic tas van de coop

ik kan hem niet aanraken of ze komt er een stokje voor steken

Onze kat is Boos.

Op mijn man. Want die heeft gisteren het gore lef gehad haar te behandelen met vlooiendruppels, de snoodaard.

Vannacht en vanmorgen woonde ze dus onder het bed van mijn dochter en ze wenste daar absoluut niet onderuit te komen. Totdat mijn man het huis verliet teneinde inkopen te gaan doen, toen kwam ze ineens beneden en verwende de overige huisgenoten met kopjes, gespin en kletspraatjes. Zojuist is man teruggekomen, en ja hoor, poes heeft zich weer verschanst onder dochters bed.

Haatdragend beest .

Ik mis onze grande dame nog steeds.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Grobbekuiken schreef op 18 februari 2017 @ 17:17:

[...]

Neuh, ze mag best blijven hoor. Als ze dan maar wel stil ligt. Dat gewoel....djeez....kan net zo goed bij man in bed duiken.
quote:Renaissance schreef op 18 februari 2017 @ 17:14:

[...]

Haha, dat doet niets af aan hoe leuk de foto is geworden! Zoveel foto's zijn niet helemaal wat ze lijken toch? Het gaat uiteindelijk om het beeld dat je neerzet.

Dat is zeker waar.

Het was verder ook heel spontaan. Ik bedenk plots iets en dat doe ik. Soms zou het handig zijn als ik iets bedenk en dan alles in gereedheid breng (goede camera, belichting, achtergrond enz) voor ik een foto neem. Nu was het: kat op de bank, tulp uit boeket plukken, snoepje neerleggen en telefoon pakken. Nou ja, dat is bijna hetzelfde misschien , alleen kan ik de praktijk de kwaliteit er onder lijden.

Maar hé, zo werk ik het beste blijkbaar en er komen best leuke foto's uit.

Onze kat is Boos.

Haatdragend beest .Poezies rule!
Ik ben een bofkont. Buren hebben een feestje en toen ik aanbelde met mijn fles werd ik uitgenodigd. Lief, maar daar ben ik niet aan toe en toen kreeg ik een halve fles champagne in mijn handen gedrukt. Laat die wijn maar zitten!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Kittens- schreef op 18 februari 2017 @ 17:21:

[...]

Dat is zeker waar.

Het was verder ook heel spontaan. Ik bedenk plots iets en dat doe ik. Soms zou het handig zijn als ik iets bedenk en dan alles in gereedheid breng (goede camera, belichting, achtergrond enz) voor ik een foto neem. Nu was het: kat op de bank, tulp uit boeket plukken, snoepje neerleggen en telefoon pakken. Nou ja, dat is bijna hetzelfde misschien , alleen kan ik de praktijk de kwaliteit er onder lijden.

Maar hé, zo werk ik het beste blijkbaar en er komen best leuke foto's uit.Nou, hij is prima gelukt vind ik, ook al heb je hem niet volop voorbereid. Blijkbaar is dat niet nodig geweest! Fijn dat je spontaan zulke goede foto's kunt maken.
quote:-Kittens- schreef op 18 februari 2017 @ 17:21:

[...]

Dat is zeker waar.

Maar hé, zo werk ik het beste blijkbaar en er komen best leuke foto's uit.Voor jou werkt het zo heel goed. Vanuit je gevoel, niet vanuit je hoofd en dat voel je in je beelden.
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 17:23:

Ik ben een bofkont. Buren hebben een feestje en toen ik aanbelde met mijn fles werd ik uitgenodigd. Lief, maar daar ben ik niet aan toe en toen kreeg ik een halve fles champagne in mijn handen gedrukt. Laat die wijn maar zitten!Lief!
Bubbel ze Blond.
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 17:23:

Ik ben een bofkont. Buren hebben een feestje en toen ik aanbelde met mijn fles werd ik uitgenodigd. Lief, maar daar ben ik niet aan toe en toen kreeg ik een halve fles champagne in mijn handen gedrukt. Laat die wijn maar zitten!Wat een aardige buren.
Hips, ik heb hele zware wijn
En ik moet nog koken
quote:SaveAngie schreef op 18 februari 2017 @ 17:26:

En ik moet nog koken Ik heb witte wijn en een man die kookt
quote:Renaissance schreef op 18 februari 2017 @ 17:26:

Bubbel ze Blond.En nu heb ik zin om met een glas bubbels in het bubbelbad gaan te zitten Ik neem nu een glas en straks als man thuis is ga ik dubbel bubbelen!
Ik ben hartstikke nuchter en hoef niet meer te koken. Hmmm, ga zo toch maar eens kijken wat voor alcoholisch ik nog in de kast heb staan.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 februari 2017 @ 17:26:

[...]

Wat een aardige buren.Het zijn schatten waar ik altijd op kan rekenen. Zo fijn is dat.
quote:-Kittens- schreef op 18 februari 2017 @ 17:27:

[...]

Ik heb witte wijn pilsje en een man die kookt

[...]

Ik heb witte wijn en een man die kookt Ik heb cola en een pizza die ik zo in de oven schuif
Ik ben nu aan het koken, ben wel moe en eigenlijk niet zo'n zin in bezoekers maar ja.

Straks even wat alcohol erin
Toch veel plezier vanavond Dolfje.
Als de visite er is wordt het vast hartstikke gezellig Dolfje!
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 17:30:

[...]

Het zijn schatten waar ik altijd op kan rekenen. Zo fijn is dat.

Belangrijk vind ik.

Wij hebben hier ook fijne buren. Direct naast ons wonen onze 'buurdochters'. Stel meiden die al heel vroeg hun ouders zijn verloren en zich ook opstellen als de grote zussen van onze zoon. Wat heb ik veel aan dat stelletje gehad toen ik ziek was zeg!
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 17:33:

Als de visite er is wordt het vast hartstikke gezellig Dolfje!Meestal als je er geen zin in hebt

[...]

Ik heb witte wijn en een man die kookt Ik heb Chinese tomatensoep, vanmiddag al gekookt en ben in afwachting van man en kinderen. In de koelkast alleen een veel te zoete witte wijn, geen zin in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven