Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
jeetje wat een leuke foto kittens!
Hoi Grobbie! Leuk je hier te zien!
quote:Grobbekuiken schreef op 18 februari 2017 @ 17:02:

[...]

Uit m'n nest gevallen omdat GenieInDeFles onder me lag te woelen. hè?
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:-Kittens- schreef op 18 februari 2017 @ 17:03:

Vandaag gemaakt

Omdat ik van fotograferen en dat lieve poezenbeest hou.

Leuk Kittens! Wel een apart hapje voor een kat, maar ze heeft er zo te zien wel zin in

Wij zijn vandaag met de cursus het park in gegaan en moesten dingen fotograferen, maar dan zo dat eigenlijk niet meer heel makkelijk herkenbaar is wat het is. Leuke opdracht!
quote:Renaissance schreef op 18 februari 2017 @ 17:03:

[...]

Dat is zeker een koekoeksjong.

Vooral erg beweeglijk.

Maar ja, ze is op de vlucht voor de poppendokter omdat ze die eng vindt.
Hahaha pinda

Dat klinkt bekend.

Ondertussen heb ik geleerd om dank je wel te zeggen.

Zelfs als mijn nieuwe jurken in droger zijn gestopt.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 februari 2017 @ 17:02:

[...]

Uit m'n nest gevallen omdat GenieInDeFles onder me lag te woelen.Zit die zich nu nog altijd te verstoppen! Ik dacht dat ze wel uitgebroed zou zijn intussen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Die kat
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Grobbekuiken schreef op 18 februari 2017 @ 17:06:

[...]

Vooral erg beweeglijk.

Maar ja, ze is op de vlucht voor de poppendokter omdat ze die eng vindt.Wat lief dat je haar dan een veilig onderdak biedt!
Ze ligt denk ik nu in d'r uppie in het nest, want ik zit hier. Heb niet meer echt opgelet eigenlijk.
Ohoh, jij bent ook geen goede broedster! Laat je je jong zomaar achter.
Prachtig beeld Kittens! Het valt me elke keer weer op hoe goed jij kadreert en met de dieptewerking speelt. Mooie belichting.

Ik bedacht dat ik wel een glas wijn mag. Maar er zijn alleen flessen met een kurk en die krijg ik niet open... Met mijn fles onder de arm naar de buren?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Kikker22 schreef op 18 februari 2017 @ 17:06:

Hahaha pinda

Dat klinkt bekend.

Ondertussen heb ik geleerd om dank je wel te zeggen.

Zelfs als mijn nieuwe jurken in droger zijn gestopt.

ik had natuurlijk ook dankjewel gezegd

alleen daarna floepte ik zoiets van 'laat de stofzuiger maar even staan' eruit

ja dat was makkelijk te interpreteren voor hem natuurlijk

vond het ook niet aardig van mezelf
[quote]Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 17:09:

Prachtig beeld Kittens! Het valt me elke keer weer op hoe goed jij kadreert en met de dieptewerking speelt. Mooie belichting.

Ik bedacht dat ik wel een glas wijn mag. Maar er zijn alleen flessen met een kurk en die krijg ik niet open... Met mijn fles onder de arm naar de buren?[/quote]

Natuurlijk.
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2017 @ 17:09:

Ik bedacht dat ik wel een glas wijn mag. Maar er zijn alleen flessen met een kurk en die krijg ik niet open... Met mijn fles onder de arm naar de buren?

zou ik gewoon doen hoor

of even de hals eraf slaan met een klewang, maar dat geeft zo'n rotzooi
quote:Renaissance schreef op 18 februari 2017 @ 17:05:

[...]

Leuk Kittens! Wel een apart hapje voor een kat, maar ze heeft er zo te zien wel zin in

Wij zijn vandaag met de cursus het park in gegaan en moesten dingen fotograferen, maar dan zo dat eigenlijk niet meer heel makkelijk herkenbaar is wat het is. Leuke opdracht!

Klinkt leuk die opdracht. Ik houd er wel van.

(Niet zeggen, maar ik wilde de kat aan de bloem laten ruiken. Ze had natuurlijk geen enkele interesse, dus kreeg ze een snoepje zodat ze i.i.g. bleef zitten. Dát vond ze wel heel lekker!)
Ik schuif ook effe aan. Blond doe mij maar een glaasje rood!
Whuahaa,

Tja, dat heb ik afgeleerd maar ik kan nog wel een cursus non verbaal gebruiken.

Ik deel de vaatwasser ook altijd stilzwijgend opnieuw in
quote:Renaissance schreef op 18 februari 2017 @ 17:08:

Ohoh, jij bent ook geen goede broedster! Laat je je jong zomaar achter.

Nee joh! Da's m'n jong niet, ze kwam onderduiken.

Kan makkelijk zijn dat ze nu in de fles van OudBlond zit.
Onze kat is Boos.

Op mijn man. Want die heeft gisteren het gore lef gehad haar te behandelen met vlooiendruppels, de snoodaard.

Vannacht en vanmorgen woonde ze dus onder het bed van mijn dochter en ze wenste daar absoluut niet onderuit te komen. Totdat mijn man het huis verliet teneinde inkopen te gaan doen, toen kwam ze ineens beneden en verwende de overige huisgenoten met kopjes, gespin en kletspraatjes. Zojuist is man teruggekomen, en ja hoor, poes heeft zich weer verschanst onder dochters bed.

Haatdragend beest .
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 februari 2017 @ 17:13:

Onze kat is Boos.

Op mijn man. Want die heeft gisteren het gore lef gehad haar te behandelen met vlooiendruppels, de snoodaard.

Vannacht en vanmorgen woonde ze dus onder het bed van mijn dochter en ze wenste daar absoluut niet onderuit te komen. Totdat mijn man het huis verliet teneinde inkopen te gaan doen, toen kwam ze ineens beneden en verwende de overige huisgenoten met kopjes, gespin en kletspraatjes. Zojuist is man teruggekomen, en ja hoor, poes heeft zich weer verschanst onder dochters bed.

Haatdragend beest .

Mooi spul, dat kattengespuis
quote:-Kittens- schreef op 18 februari 2017 @ 17:11:

[...]

Klinkt leuk die opdracht. Ik houd er wel van.

(Niet zeggen, maar ik wilde de kat aan de bloem laten ruiken. Ze had natuurlijk geen enkele interesse, dus kreeg ze een snoepje zodat ze i.i.g. bleef zitten. Dát vond ze wel heel lekker!)Haha, dat doet niets af aan hoe leuk de foto is geworden! Zoveel foto's zijn niet helemaal wat ze lijken toch? Het gaat uiteindelijk om het beeld dat je neerzet.
quote:Grobbekuiken schreef op 18 februari 2017 @ 17:13:

[...]

Nee joh! Da's m'n jong niet, ze kwam onderduiken.

Kan makkelijk zijn dat ze nu in de fles van OudBlond zit.Oh, dan moet ze maar een nieuw onderkomen zoeken.
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 februari 2017 @ 17:13:

Onze kat is Boos.

Haatdragend beest .Arm beest, getraumatiseerd voor het leven. Heb je al een kattenfluisteraar gebeld?
quote:Renaissance schreef op 18 februari 2017 @ 17:15:

[...]

Oh, dan moet ze maar een nieuw onderkomen zoeken.Neuh, ze mag best blijven hoor. Als ze dan maar wel stil ligt. Dat gewoel....djeez....kan net zo goed bij man in bed duiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven