Het Stamcafé XVIII
zaterdag 4 maart 2017 om 14:45
Toen dochtertje en ik uit eten waren is haar knuffel bezorgd - de nieuwe versie van de knuffel die kwijt was. Thuisgekomen dochtertje op bed gelegd en met naald en draad in de weer gegaan om een aantal typische herstellingen die de knuffel in de loop der jaren gekregen had aan te brengen op het nieuwe exemplaar.
Net haar kamer ingeslopen en knuffel op het kussen gelegd. Benieuwd (en ook een beetje nerveus) hoe ze zal reageren!
Net haar kamer ingeslopen en knuffel op het kussen gelegd. Benieuwd (en ook een beetje nerveus) hoe ze zal reageren!
IMHO
zaterdag 4 maart 2017 om 14:55
Ik heb het idee dat mijn arm minder pijnlijk is, dat ik er meer pijnloze bewegingen mee kan maken dan voorheen. Op 4 april weet ik of ik gelijk heb.
Spannend GG! Laat je weten hoe ze reageerde?
Ink, zou fijn zijn als je huis verkocht is. En rustig aan hè!
Hier weer fijn gelopen, het leek wel voorjaar!
Spannend GG! Laat je weten hoe ze reageerde?
Ink, zou fijn zijn als je huis verkocht is. En rustig aan hè!
Hier weer fijn gelopen, het leek wel voorjaar!
zaterdag 4 maart 2017 om 15:28
Dochtertje werd wakker, en riep mij (volgens mij had ze een beetje naar gedroomd). Toen vertelde ik dus dat haar knuffel terug was. Ze keek er even naar, en drukte hem toen stevig tegen zich aan. Nu wil ze nog verder slapen want het is zo fijn dat knuffel weer terug is en hij is moe van de lange reis (is overigens ook een beetje een smoesje, want ze wil na haar middagslaapje nóóit uit bed - maar goed).
IMHO
zaterdag 4 maart 2017 om 16:35
zaterdag 4 maart 2017 om 16:37
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 16:35:
[...]
Hier een strandwandeling gemaakt en daarna ook nog een terrasje. Nu met dochtertje naar de bibliotheek. Vanavond met z'n drietjes uit eten.
Wij ook nog even met dreum naar de kinderboerderij geweest.
Wat kan het leven mooi zijn hè?
[...]
Hier een strandwandeling gemaakt en daarna ook nog een terrasje. Nu met dochtertje naar de bibliotheek. Vanavond met z'n drietjes uit eten.
Wij ook nog even met dreum naar de kinderboerderij geweest.
Wat kan het leven mooi zijn hè?
When they go low, we go high. (M.Obama)
zaterdag 4 maart 2017 om 16:38
zaterdag 4 maart 2017 om 16:52
Heb net, helemaal geïnspireerd door het lekkere weer, mijn zomergarderobe bekeken. Ik word er helemaal blij van! Ik kan, op een korte broek na, alles weer aan! Sommige dingen zitten nog iets te strak vind ik maar het is ook nog geen zomer. Ik heb dus nog even. Als we eind mei naar Bonaire gaan past gewoon alles weer zoals het hoort! Laat de maar komen, ik ben er (bijna) klaar voor!
Wat leuk dat ze meteen weer 'om' was GG!
Eet smakelijk straks!
Eet smakelijk straks!
zaterdag 4 maart 2017 om 16:54
quote:GrimbleGrumble schreef op 04 maart 2017 @ 16:34:
Maar ook keihard, hè? Nijntje had tijdelijk de plaats van favoriete knuffel ingenomen, maar moest direct het bed uit toen knuffel 'terug was'.
Ghehehehe, dat ken ik nog wel van vroegah
Weet je GG, zoals jij over je dochter schrijft.....zou zo flieft op je worden, heerlijk!
Maar ook keihard, hè? Nijntje had tijdelijk de plaats van favoriete knuffel ingenomen, maar moest direct het bed uit toen knuffel 'terug was'.
Ghehehehe, dat ken ik nog wel van vroegah
Weet je GG, zoals jij over je dochter schrijft.....zou zo flieft op je worden, heerlijk!
zaterdag 4 maart 2017 om 16:58
quote:takkentrol schreef op 04 maart 2017 @ 16:52:
Heb net, helemaal geïnspireerd door het lekkere weer, mijn zomergarderobe bekeken. Ik word er helemaal blij van! Ik kan, op een korte broek na, alles weer aan! Sommige dingen zitten nog iets te strak vind ik maar het is ook nog geen zomer. Ik heb dus nog even. Als we eind mei naar Bonaire gaan past gewoon alles weer zoals het hoort! Laat de maar komen, ik ben er (bijna) klaar voor!
Eet smakelijk straks! goed bezig
Eet smakelijk straks! goed bezig
When they go low, we go high. (M.Obama)
zaterdag 4 maart 2017 om 16:59
zaterdag 4 maart 2017 om 17:01
quote:takkentrol schreef op 04 maart 2017 @ 16:52:
Eet smakelijk straks!Yeah!
Eet smakelijk straks!Yeah!
Prrrr, mauw miawwwww.