Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

quote:Oudblond schreef op 03 maart 2017 @ 13:53:

[...]

Heel fijn inderdaad! En ik verheug me ook op brood en koffiekoeken van de warme Brusselse bakker en ik heb al een hele bestellijst naar onze slager gestuurd. Het worden lekkere dagen Dat is je gegund, na al die pijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 03 maart 2017 @ 13:25:

[...]

Ik denk dat ze haar billen aan het afvegen is aan het kleedje. Misschien heeft ze een beetje buikgriep. Zou me niets verbazen, als je zo schaars gekleed gaat. Brrrrr.
IMHO
quote:Oudblond schreef op 03 maart 2017 @ 09:31:

Wat fijn Jane! Wie heeft de overhand gehaald?Toch kat!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 03 maart 2017 @ 15:17:

[...]

Toch kat!Wimpie is het! Gelukkig is de rust weergekeerd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 03 maart 2017 @ 15:18:

[...]

Wimpie is het! Gelukkig is de rust weergekeerd.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Renaissance schreef op 27 februari 2017 @ 07:30:

[...]

Oh, succes! Hopelijk word je uitgenodigd voor een gesprek.Was zelf niet laaiend enthousiast over mijn brief, maar ik mag op gesprek. Leuk bericht zo op de vrijdagavond. (mijn mobiel vergeten mee te nemen naar mijn werk, wat een briljante timing)
goed zo Watervrouw!!!! En nu voorbereiden op het gesprek!

Man werkt later. Lang leve de ragu bolognaise: die wordt alleen maar lekkerder. Al vrees ik dat we toch maar apart eten. De kookverrassing verbleekt natuurlijk als hij me thuiskomst flauwgevallen van de honger vindt.
quote:Oudblond schreef op 03 maart 2017 @ 13:50:

Dat zou Ren fantastisch staan Elfje! Probleem is alleen dat ze liever achter de camera staat dan er voor Ach ze moet gewoon even die drempel over..
Watervrouw, wat goed zeg!
quote:Elfje112 schreef op 03 maart 2017 @ 19:35:

[...]

Ach ze moet gewoon even die drempel over..Ze weet het zelf nog niet, maar dat zelfvertrouwen groeit wel als wij haar maar blijven steunen
quote:Oudblond schreef op 03 maart 2017 @ 19:39:

[...]

Ze weet het zelf nog niet, maar dat zelfvertrouwen groeit wel als wij haar maar blijven steunen Precies
Gevoelsmatig de tweede vrijdag van de week gehad vandaag.

Meeste collegae vrij, wel zo handig.

Goed zo Watervrouw! Ik ga voor je duimen.
Oh ik zou willen dat ik jullie zou kunnen laten proeven; mijn sudderbrouwsel is zoooooo lekker! Met dank aan de spektip van Ren en de heerlijke dressingtip van zus voor de sla met everzwijnham, kerstomaatjes en Gran Padana. Blij word ik er van! Man krijgt straks de ovenversie: Farfall met ragu bolognaise met een kaasdekje en salade.

*Sorry voor mijn enthousiasme maar het is zoooo fijn om weer zelf te 'kunnen'!*
quote:Renaissance schreef op 03 maart 2017 @ 20:12:

Goed zo Watervrouw! Ik ga voor je duimen.Jij nog niets gehoord Ren?
Lekker is ie hè, ik maak altijd een grote pan en vries dan porties in zodat ik er nog een tijdje van kan smullen.
quote:Oudblond schreef op 03 maart 2017 @ 20:13:

[...]

Jij nog niets gehoord Ren?Nee, maar de sluitingsdatum was pas vandaag. Volgende week donderdag is de eerste gespreksronde. Dus als ze me uitnodigen zal ik begin volgende week wel iets horen.
quote:Oudblond schreef op 03 maart 2017 @ 20:13:

Oh ik zou willen dat ik jullie zou kunnen laten proeven; mijn sudderbrouwsel is zoooooo lekker! Met dank aan de spektip van Ren en de heerlijke dressingtip van zus voor de sla met everzwijnham, kerstomaatjes en Gran Padana. Blij word ik er van! Man krijgt straks de ovenversie: Farfall met ragu bolognaise met een kaasdekje en salade.

*Sorry voor mijn enthousiasme maar het is zoooo fijn om weer zelf te 'kunnen'!*
quote:Renaissance schreef op 03 maart 2017 @ 20:14:

Lekker is ie hè, ik maak altijd een grote pan en vries dan porties in zodat ik er nog een tijdje van kan smullen.Jaaaa!!! Ik heb vier bakjes in de vriezer gedaan. En morgen haal ik nog meer lekkere ingrediënten in huis. Zondag belastingaangifte doen terwijl er een soepje pruttelt en het stoofvlees gaart. Ik kan weer echt koken
Haha, fijn hoor Blond!

Ik krijg dit jaar zowaar iets terug van de belastingdienst. Niet veel, maar is toch een leuk extra-tje.

Ik kom mij ook weer even melden met m'n verkouden kop.
Voel je je wel iets beter Filee?
Mwa. Kan beter. Maar met een voorraad zakdoeken, keelpastilles en neusspray kan ik het weekend weer door

Zou er een zakdoek fabrikant zijn die mij zou willen sponsoren?
Ik zou zeggen, stuur ze een mailtje
quote:Renaissance schreef op 03 maart 2017 @ 20:15:

[...]

Nee, maar de sluitingsdatum was pas vandaag. Volgende week donderdag is de eerste gespreksronde. Dus als ze me uitnodigen zal ik begin volgende week wel iets horen.Mijn duim staat van maandag tot woensdag voor je in de agenda!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven