Het stamcafé XX
vrijdag 26 augustus 2016 om 10:59
Zat ik ook aan te denken.
Maar, ik heb een klein groepje gelukkig, alleen mijn beste vriendinnen en hun gezin.
De familie zie ik 43 augustus wanneer we mijn verjaardag en de trouwdag van mijn ouders vieren.
Ik denk dat ik aan een taart en bijvoorbeeld een soepje genoeg heb.
Het leek me fijn om weer eens gepofte knoflooksoep te knutselen.
En dan, omdat Kees er niet is, fijn een taart met ham en uitgebakken spek er in.
Jeeeeejjjjjj!
Maar, ik heb een klein groepje gelukkig, alleen mijn beste vriendinnen en hun gezin.
De familie zie ik 43 augustus wanneer we mijn verjaardag en de trouwdag van mijn ouders vieren.
En dan, omdat Kees er niet is, fijn een taart met ham en uitgebakken spek er in.
Jeeeeejjjjjj!
vrijdag 26 augustus 2016 om 11:03
AnneRoos is een wakkere die af en toe hier langs waait
Boodschappen halen weer overleefd. Andere niet-verplichte uitstapje verplaats ik lekker naar volgende week.....
Heb tegen mijn principes één of ander smaakjeswater gekocht, omdat er dan meer kans is dat ik voldoende drink.. Alleen thee en water werkt niet altijd en (drink)yoghurt is ook net niks.
Boodschappen halen weer overleefd. Andere niet-verplichte uitstapje verplaats ik lekker naar volgende week.....
Heb tegen mijn principes één of ander smaakjeswater gekocht, omdat er dan meer kans is dat ik voldoende drink.. Alleen thee en water werkt niet altijd en (drink)yoghurt is ook net niks.
vrijdag 26 augustus 2016 om 11:10
quote:Eleonora-1 schreef op 26 augustus 2016 @ 10:59:
Jeeeeejjjjjj!
Jamaar, jamaar, Kees was de 40e toch weer terug? Of gaat ie dan net?
Ik heb verder geen tips. Moet het altijd van tips van anderen hebben.
Jeeeeejjjjjj!
Jamaar, jamaar, Kees was de 40e toch weer terug? Of gaat ie dan net?
Ik heb verder geen tips. Moet het altijd van tips van anderen hebben.
vrijdag 26 augustus 2016 om 11:44
Hier is het heerlijk, lekker in mijn hemdje op de bank. Niet buiten want mijn balkon is op het zuiden en dat is echt te warm.
Net naar de stad, wilde een pakketje ophalen. Half uur na openingstijd van de ophaalwinkel. Niemand te bekennen. Hmmmm, ik hoop dat de eigenaar van de zon aan het genieten is, maar leuk is het niet.
Bloes, wat jammer dat je ons niet meer herkent.
Net naar de stad, wilde een pakketje ophalen. Half uur na openingstijd van de ophaalwinkel. Niemand te bekennen. Hmmmm, ik hoop dat de eigenaar van de zon aan het genieten is, maar leuk is het niet.
Bloes, wat jammer dat je ons niet meer herkent.
vrijdag 26 augustus 2016 om 12:13
Hier daarnet ook dikke druppels, een minuutje ofzo. Allemaal alweer verdampt intussen. Er staat wel een heerlijk fris briesje inderdaad, en af en toe een wolk voor de zon. Prima wel!
Prikken gehaald, drie pleisters erbij, niet flauwgevallen. Een jong meisje voor mij wel, zo sneu. Gelukkig weten ze daar wel hoe ze dat aan moeten pakken.
Even rieleksen en dan iets met boodschappen ofzo.
Prikken gehaald, drie pleisters erbij, niet flauwgevallen. Een jong meisje voor mij wel, zo sneu. Gelukkig weten ze daar wel hoe ze dat aan moeten pakken.
Even rieleksen en dan iets met boodschappen ofzo.
The owls are not what they seem