Het stamcafé XX
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:20
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:21
quote:-Kittens- schreef op 26 augustus 2016 @ 20:14:
[...]
Ja, goed gelukt en ik kwam ook terug in een opgeruimde keuken.
Coole kids Kit.
Mijn dochter kreeg vandaag het een en ander via de post, voor school, overal de verpakkingen en dozen etc.
En ik kon ook nog haar boeken kaften want dat werd echt een puinhoop qua vouwen en scherpe randjes maken en zo. Ook als ik er naast zat.
Heerlijk kind maar wat kan zíj een troep maken zeg...
[...]
Ja, goed gelukt en ik kwam ook terug in een opgeruimde keuken.
Coole kids Kit.
Mijn dochter kreeg vandaag het een en ander via de post, voor school, overal de verpakkingen en dozen etc.
En ik kon ook nog haar boeken kaften want dat werd echt een puinhoop qua vouwen en scherpe randjes maken en zo. Ook als ik er naast zat.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:25
quote:Eleonora-1 schreef op 26 augustus 2016 @ 20:21:
[...]
Coole kids Kit.
Heerlijk kind maar wat kan zíj een troep maken zeg...Het is een talent Leo, een talent! Mijn man heeft dat talent ook en ik vind het altijd aandoenlijk hoe hij het wel probeert om dingen meteen op te ruimen/weg te gooien. Want hij wordt zelf wiebelig van troep.
[...]
Coole kids Kit.
Heerlijk kind maar wat kan zíj een troep maken zeg...Het is een talent Leo, een talent! Mijn man heeft dat talent ook en ik vind het altijd aandoenlijk hoe hij het wel probeert om dingen meteen op te ruimen/weg te gooien. Want hij wordt zelf wiebelig van troep.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:28
[...]
Coole kids Kit.
Ik had ooit jouw dochter kunnen zijn.
Altijd drama met boeken kaften.
Is ze (of jij misschien) nu wel klaar?
[...]
Coole kids Kit.
Ik had ooit jouw dochter kunnen zijn.
Altijd drama met boeken kaften.
Is ze (of jij misschien) nu wel klaar?
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:31
[...]
Coole kids Kit.
Het is een faaaaase (om Solo even te citeren), waar zoon in zit. Maar wel een fijne fase. Ik kende deze nog niet en van mij mag ie lang duren. Soms vergeet hij het even en dan doet hij lelijk. En dan opeens biedt hij zijn excuses aan.
Ik probeer mijn enthousiasme niet te veel te laten blijken om m niet af te schrikken.
[...]
Coole kids Kit.
Het is een faaaaase (om Solo even te citeren), waar zoon in zit. Maar wel een fijne fase. Ik kende deze nog niet en van mij mag ie lang duren. Soms vergeet hij het even en dan doet hij lelijk. En dan opeens biedt hij zijn excuses aan.
Ik probeer mijn enthousiasme niet te veel te laten blijken om m niet af te schrikken.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:32
Ik heb trouwens een top-avond.
Ik zou niets doen vandaag.
Deed ik niet.
Huis opgeruimd, wasjes weggewerkt, keuken schoon, diner gemaakt.
En tussentijds heerlijk op het strandje liggen lezen waar een meneer zijn interesse toonde.
Man kwam thuis van werk in standje 'ik moet nog even met huidshouden en koken aan de slag'.
Niet dus, hij kon aanschuiven in een opgeruimd huis.
Drankje na het diner: hij kreeg het mijne.
Ik heb het lekkerderder drankje opengemaakt.
Man is een beetje jaloersig door de interesse van die meneer. Maar hij moet vanavond nog studeren.
Dus maak ik studeerhapjes en verzamel goede punten.
Het leven is goed in de zon op het balkon!
Ik zou niets doen vandaag.
Deed ik niet.
Huis opgeruimd, wasjes weggewerkt, keuken schoon, diner gemaakt.
En tussentijds heerlijk op het strandje liggen lezen waar een meneer zijn interesse toonde.
Man kwam thuis van werk in standje 'ik moet nog even met huidshouden en koken aan de slag'.
Niet dus, hij kon aanschuiven in een opgeruimd huis.
Drankje na het diner: hij kreeg het mijne.
Ik heb het lekkerderder drankje opengemaakt.
Man is een beetje jaloersig door de interesse van die meneer. Maar hij moet vanavond nog studeren.
Dus maak ik studeerhapjes en verzamel goede punten.
Het leven is goed in de zon op het balkon!
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:32
quote:Oudblond schreef op 26 augustus 2016 @ 20:25:
[...]
Het is een talent Leo, een talent! Mijn man heeft dat talent ook en ik vind het altijd aandoenlijk hoe hij het wel probeert om dingen meteen op te ruimen/weg te gooien. Want hij wordt zelf wiebelig van troep.
Dat heeft mijn dochter dan weer niet.
Die vindt troep prima.
Graag zelfs.
Haar kamer is altijd een bominslag.
[...]
Het is een talent Leo, een talent! Mijn man heeft dat talent ook en ik vind het altijd aandoenlijk hoe hij het wel probeert om dingen meteen op te ruimen/weg te gooien. Want hij wordt zelf wiebelig van troep.
Die vindt troep prima.
Graag zelfs.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:34
quote:Eleonora-1 schreef op 26 augustus 2016 @ 20:32:
[...]
Die vindt troep prima.
Graag zelfs.
Ik zou best met je dochter kunnen leven .
Mij boeit troep ook niet. Ik ruim altijd wel netjes op, maar dat is meer omdat het nou eenmaal zo hoort.
[...]
Die vindt troep prima.
Graag zelfs.
Ik zou best met je dochter kunnen leven .
Mij boeit troep ook niet. Ik ruim altijd wel netjes op, maar dat is meer omdat het nou eenmaal zo hoort.
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:36
quote:Eleonora-1 schreef op 26 augustus 2016 @ 20:30:
[...]
Leuk.
Ik ga een clownsact doen.
[afbeelding]
En breakdancen.
[afbeelding]Leo: ik ben echt doodsbang van clowns!!!! Dat breakdancen wil ik dan wel weer aan mee werken. Prima dag voor, mijn lijf doet het hoekig, dus ik ga da bomb zijn!
[...]
Leuk.
Ik ga een clownsact doen.
[afbeelding]
En breakdancen.
[afbeelding]Leo: ik ben echt doodsbang van clowns!!!! Dat breakdancen wil ik dan wel weer aan mee werken. Prima dag voor, mijn lijf doet het hoekig, dus ik ga da bomb zijn!
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:36
vrijdag 26 augustus 2016 om 20:37
quote:-Kittens- schreef op 26 augustus 2016 @ 20:31:
[...]
Ik probeer mijn enthousiasme niet te veel te laten blijken om m niet af te schrikken.Dit lijkt me zo leuk Kittens!
[...]
Ik probeer mijn enthousiasme niet te veel te laten blijken om m niet af te schrikken.Dit lijkt me zo leuk Kittens!