Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 10:38:

[...]

Loveland. Nu nog even bescheiden soundcheck, maar om 11 uur gaat het los tot zowat 1.30 uur vannacht. Man heeft dit jaar vet pech. Die kwam om 7 uur thuis van werk en ligt nu in coma. Over een halfuurtje zit ie rechtop in bed. Ik ga vast koffie zetten O getver, dat is wel de hele dag dreunen dus. Komt je visite ook vandaag of morgen pas?
Alle reacties Link kopieren
Visite komt gelukkig morgen pas. Als het vandaag was zou er niet veel bijgepraat kunnen worden want je verstaat elkaar echt niet! Wij maken er elk jaar maar een grapje van door housend door het huis te lopen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Kittens schreef op 13 augustus 2016 @ 10:20:

Ik heb er wel eens een paar x een kleurspoeling ingegooid, maar vind het nogal een crime om zelf te doen met lang haar.

Verven jullie je haar zelf?

Ik verf al 30 jaar zelf De eerste jaren omdat ik mijn mooie kastanjebruine haar zwart wilde of een andere heftige kleur en de laatste jaren omdat ik echt héél erg grijs ben anders.

Vind ik geen kijk voor mij.

En het kost me weinig moeite. Ik heb nu eerst de uitgroei ingezet en neem een kopje koffie. Daarna zet ik de rest ook in en weer een kopje koffie.

Dan douchen en klaar.
Vandaag naar huis
Goede reis phae! En niet naar huis natuurlijk maar naar de Spaanse camping!
Ik ga echt naar mijn huis. Ik skype wel met jullie

Voorlopig vliegen we nnog niet, dus hangen we in een Starbucks in de stad.
Lekker knus met je nieuwe lover in een tentje Phae.

Samen afwassen, samen bingoën. Wat wil je nog meer?
Nou ja zeg had ik een stuk getypt is het verdwenen in de Franse cyberspace

Nou ja goedemorgen dan nog maar een keer. Het is hier heet.
En ja hoor, de engineer heeft de volumeknop gevonden!
quote:Kittens schreef op 13 augustus 2016 @ 11:25:

Lekker knus met je nieuwe lover in een tentje Phae.

Samen afwassen, samen bingoën. Wat wil je nog meer?Thuis zijn.
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 11:38:

[...]

Thuis zijn.Nog even. Geniet ervan. Heerlijk.
Life is short. Eat dessert first.
Phae, weer lekker je lief zien!

Blond, succes met je houseparty, blij dat mijn tijd geweest is

Ik verf mijn haar al sinds mijn 14e ofzo, toen vond ik het leuk om met allerlei kleuren te experimenteren, nu vanwege het beginnende grijs. Maar ik doe het nooit zelf, laat het mijn moeder doen of laat het bij de kapper doen. Ik ben zo onhandig, als ik het zelf ga doen loop ik met allerlei bruine vlekken in mijn nek.
Vandaag ben ik helemaal blij.

Ik moest nieuwe schoenen en met zooltjes, maat 38, hoge wreef en brede voet en ook nog eens heel snel blaren is dat een crime. Meestal loop ik op nike airs. Gisteren liep ik langs een sportwinkel hier in het winkelcentrum. Ik kom daar echt nooit, maar toch maar even binnengelopen en ik ben super geslaagd. Wandelschoenen van een merk dat ik nog niet kende. Had lowa geprobeerd, maar die knelden toch hier en daar. Maar deze schoenen zaten gelijk goed. Heb ze vandaag de hele ochtend aangehad, met boodschappen doen en naar de markt en ze zitten echt prima. Als ze echt zo fijn blijven ga ik binnenkort nog een paar bijkopen, dan ben ik weer helemaal klaar voor een jaar of twee.
Wollie kom maar lekker mee-housen! Hou je uren vol op je nieuwe schoenen! Fijn dat je geslaagd bent.
Wat fijn Woll. Goed zittende schoenen zijn zo belangrijk.
quote:Oudblond schreef op 13 augustus 2016 @ 11:54:

Wollie kom maar lekker mee-housen! Hou je uren vol op je nieuwe schoenen! Fijn dat je geslaagd bent. Nee, dank je, ik zit hier lekker rustig.
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 11:55:

Wat fijn Woll. Goed zittende schoenen zijn zo belangrijk.Ja, ik weet dat dat voor jou ook zo'n ellende is. Hoe is het trouwens met je kiespijn?
Ik verf mijn haar niet. Ik vind het helemaal niet erg om grijs te worden.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Woll_Stone schreef op 13 augustus 2016 @ 11:57:

[...]

Ja, ik weet dat dat voor jou ook zo'n ellende is. Hoe is het trouwens met je kiespijn?Die zakte dinsdag af en geen paracetamol meer nodig gelukkig
Wij hebben onder ons flatgebouw kelderboxen, die liggen aan een gang. Nu staat daar sinds gisteren een scooter in de gang, ziet er een beetje uit alsof hij daar is neergesmeten. Daar waar je de sleutel in moet steken om hem te starten zitten allemaal krassen. Niemand laat ooit een fiets of scooter in die gang staan, dus ik vermoed dat het om een gestolen scooter gaat.

Als ik het nummer(bord) noteer, kan ik dan de politie bellen? Of beter de woningbouwvereniging?
quote:Solomio schreef op 13 augustus 2016 @ 11:57:

Ik verf mijn haar niet. Ik vind het helemaal niet erg om grijs te worden.Ik wel, vind het echt niet leuk.
Ik heb alleen een grijze haar her en der. Ik vind mijn haarkleur gewoon stom.

Het kind heeft besloten dat het zwart moet worden met een blauwe lok. Dus ik moet gaan uitzoeken hoe je dat goed voor elkaar krijgt.
Ik zie hem trouwens maandag pas, als collega. Dus ik moet me inhouden en netjes gedragen
Haha, dat zullen ze op je werk wel cool vinden Phae. Doet jouw kind dan ook iets geks met het haar?
quote:Phaedra_ schreef op 13 augustus 2016 @ 12:03:

Ik zie hem trouwens maandag pas, als collega. Dus ik moet me inhouden en netjes gedragen Damn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven