Het stamcafé XX

12-08-2016 14:45 3026 berichten
Joehoe, welkom op de camping in Spanje!

Het is bloedheet, dus kleren uit en het zwembad in!

Have fun, maak pret en wees lief voor elkaar.

X

LV, Star, Yas en Leo

Alle reacties Link kopieren
Ink, ik moest zo lachen! Dat heb je snel veranderd.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 14 augustus 2016 @ 15:45:

Ink, ik moest zo lachen! Dat heb je snel veranderd.
Hoi Bloes, mijn hoofd weet niet zo goed meer wie je bent en wat er mis is met je kleine, maar fijn dat het zo lekker gaat nu.

Lekker hoor Ink, klinkt goed jullie vakantie.

Ik heb de voortuin onder handen genomen. Net gedoucht en ik vond dat ik nu mocht gaan relaxen in de zon. Maar de zon is weg. Natuurlijk..

Nou ja, er valt toch niet veel te relaxen met het constante lawaai wat de buurkip produceert. Ik word er compleet gek van. Er zijn 6 kippen (sinds een maand of 2/3), maar deze dame spant de kroon.

Zoon wordt elke ochtend rond 7 uur wakker van het gekakel. Maar hij wil wel laat naar bed in de vakantie. De buren weten het, maar na hun vakantie kaart ik het nog een x aan. Doen ze die ene kip maar weg ofzo.

Morgen gaat zoon naar de kapper. Ga ik meteen advies inwinnen over het verven van mijn haar.
Zal ik mijn dochter sturen Kittens? Die is kampioen kippenvangster
quote:Star schreef op 14 augustus 2016 @ 16:12:

Zal ik mijn dochter sturen Kittens? Die is kampioen kippenvangster

We hebben een week lang de kans gehad om er soep van te trekken. Maar in plaats daarvan hebben we ze toch maar 2x per dag gevoerd en hun hok schoon gehouden.
Ja gemiste kans wel

Gewoon rijtjeshuis? Ik vind kippen heel leuk, maar ik zou het de buren echt niet aan willen doen.

Dan maar wachten tot ik mijn boerderie bij elkaar gespaard heb
Rijtjeshuis ja. Helaas (het blijft wennen)
quote:Phaedra_ schreef op 14 augustus 2016 @ 14:51:

Rood houdt bij mij meestal niet, maar ik kreeg hier de tip van Henna, dus dat zit er nu in. Ik ben benieuwd.Feauteau.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 14 augustus 2016 @ 16:32:

[...]

FeauteauW.
quote:Kittens schreef op 14 augustus 2016 @ 16:25:

Rijtjeshuis ja. Helaas (het blijft wennen)Die kippen wennen ook wel, is mijn ervaring. Het piept er hier van in de straat, en ik hoor ze geeneens meer.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 augustus 2016 @ 16:43:

[...]

Die kippen wennen ook wel, is mijn ervaring. Het piept er hier van in de straat, en ik hoor ze geeneens meer.Ik hoop het. Van het gepiep van de kuikens en het gewone gekakel heb ik geen last. Maar die ene kip. Die doet 24/7 of ze vermoord wordt of zo. (Ze vraagt er gewoon om eigenlijk)
De buurvrouw die 3 huizen bij hun vandaan woont kwam ook al klagen.

Bij mij, dus dat schiet niet op.

Ik hoopte dat zoon er ook aan zou wennen en er niet meer wakker van werd. Maar dat zal pas zijn als het later licht wordt vrees ik.

Het zal idd wel wennen op den duur.

*Klaagmodus uit*
Ik ben weer thuis, was fijn er even uit te zijn. Zijn op tijd vertrokken want als de dagjesmensen naar huis gaan zorgt dat nogal eens voor files daar. Was zit in machine en man kijkt voetbal ( gelukkig met koptelefoon).
Kittens, dat zou ik ook heel vervelend vinden hoor.

Dolfje, fijn dat je weer terug bent.
Dolfje, fijn dat het weekend is bevallen, je was er geloof ik wel even aan toe.

Kittens, rotkip, vast een of andere drama queen.

Vanochtend heb ik de politie maar gebeld vanwege die scooter die al dagen in de gang van onze kelderboxen staat. Maar hij is niet gestolen gemeld, dus ze kunnen er nog niets aan doen. Als hij er over een paar dagen nog staat kan ik nog een keer bellen.
quote:Woll_Stone schreef op 14 augustus 2016 @ 16:34:

[...]

oW, sowwy.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Heerlijk hoor, zo'n pizzafeest. Dik tevreden kinderen, geen gekook en geen afwas ook want aan het eind van het liedje flikker je gewoon de lege dozen in de container . Ik ga het volgend jaar weer doen, als ik 48 word. Ongeacht of er dan iemand net hersteld is van een gebroken kaak of niet
Klinkt inderdaad als een prima verjaardagsmaal, LV !

Wat vervelend van die kippen, Kittens! Onze achterburen hebben geiten...Ik moet zeggen, daar word ik ook lang niet altijd blij van. Gelukkig zijn ze in de zomervakantie altijd zes weken uit logeren
En ik ben ook wel heel benieuwd naar je haar, Phae!
Heb je een leuke dag LV?

Hoop ik, gun ik je enorm.
Mijn dochter is weer naar haar vader.

Mijn vriend is naar huis.

En net nu ik even totaal geen zin heb om alleen te zijn.

Gisteren zo'n fijne dag gehad, zo'n geweldig weekend met mijn lieve vrienden hier in huis en dat na twee weken heerlijk met mijn dochter thuis en dan nu ineens alleen.

Ben donkerblue.

Maar de dierentuin het geld niet waard dus? Dan ga ik dus mooi niet dat hele eind rijden.

En

Niet leuk als je net geen zin hebt in alleen zijn.
Hè Leo, wat naar. Hier, speciaal voor jou.

Oh Leo wat naar het is natuurlijk ook wel heel kaal dan ineens. Hoelang blijft je dochter weg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven