Het stamcafé XX
zondag 14 augustus 2016 om 19:45
@ Starrie
Ik ben enorm dankbaar dat ik de korting kreeg via een forumster.
Laat ik dat voorop stellen.
Hoe lief is dat?
Super.
Maar dat park kun je mijns inziens gerust links laten liggen.
Bij de volle prijs is het duurder dan de Efteling en het haalt het er totaal niet bij.
De Apenheul is veel voordeliger en leuker.
We hebben ons kapot gelachen en een fantastische dag gehad maar daar had het park niet veel mee te maken.
Weinig dier, veel eet en drinkstsalletjes, enorm duur allemaal, drie atrakties (echt waar, letterlijk drie) waarvoor lange wachttijden zijn.
Slecht toezicht op de soms loslopende dieren.
Ik kan nog wel even doorgaan.
Vijftien euro zou de maximale entreeprijs moeten zijn.
Hoe lief is dat?
Super.
Bij de volle prijs is het duurder dan de Efteling en het haalt het er totaal niet bij.
We hebben ons kapot gelachen en een fantastische dag gehad maar daar had het park niet veel mee te maken.
Weinig dier, veel eet en drinkstsalletjes, enorm duur allemaal, drie atrakties (echt waar, letterlijk drie) waarvoor lange wachttijden zijn.
Vijftien euro zou de maximale entreeprijs moeten zijn.
zondag 14 augustus 2016 om 19:48
quote:Eleonora-1 schreef op 14 augustus 2016 @ 19:34:
Mijn dochter is weer naar haar vader.
Mijn vriend is naar huis.
En net nu ik even totaal geen zin heb om alleen te zijn.
Gisteren zo'n fijne dag gehad, zo'n geweldig weekend met mijn lieve vrienden hier in huis en dat na twee weken heerlijk met mijn dochter thuis en dan nu ineens alleen.
Ben donkerblue.
Wat een drop kan dat zijn hè? Ik heb daar nu nog steeds soms last van.
Gisteren zo'n fijne dag gehad, zo'n geweldig weekend met mijn lieve vrienden hier in huis en dat na twee weken heerlijk met mijn dochter thuis en dan nu ineens alleen.
Ben donkerblue.
Wat een drop kan dat zijn hè? Ik heb daar nu nog steeds soms last van.
zondag 14 augustus 2016 om 19:52
quote:Inkie12345 schreef op 14 augustus 2016 @ 19:41:
Oh Leo wat naar het is natuurlijk ook wel heel kaal dan ineens. Hoelang blijft je dochter weg?
Een week.
We delen het op, de weken omdat mijn dochter niet drie weken achter elkaar bij mij vandaan wil zijn.
Dus twee weken bij vader, twee weken bij mij, week pappie, laatste week mammie.
Het afscheid was zo moeilijk.
We zijn zo graag bij elkaar.
Pfffffff......
Verkering is ook weg en dat was eveneens een tranendal, ook bij hem.
Kees, het is zo'n dramaking.
Wat een contrast met mijn ex in dat opzicht. Afscheid alsof het voor eeuwig is met veel omhelzingen, goede raad van zijn kant en dat hij straks alweer belt en een roodbonte zakdoek tegen de tranen en dan lang zwaaien naar de auto.
Het zullen wel hormonen zijn.
Op mijn ouwe dag.
Oh Leo wat naar het is natuurlijk ook wel heel kaal dan ineens. Hoelang blijft je dochter weg?
Een week.
We delen het op, de weken omdat mijn dochter niet drie weken achter elkaar bij mij vandaan wil zijn.
Dus twee weken bij vader, twee weken bij mij, week pappie, laatste week mammie.
Het afscheid was zo moeilijk.
We zijn zo graag bij elkaar.
Pfffffff......
Verkering is ook weg en dat was eveneens een tranendal, ook bij hem.
Kees, het is zo'n dramaking.
Wat een contrast met mijn ex in dat opzicht. Afscheid alsof het voor eeuwig is met veel omhelzingen, goede raad van zijn kant en dat hij straks alweer belt en een roodbonte zakdoek tegen de tranen en dan lang zwaaien naar de auto.
Het zullen wel hormonen zijn.
Op mijn ouwe dag.
zondag 14 augustus 2016 om 19:55
quote:hatsetats schreef op 14 augustus 2016 @ 19:47:
Is dat het nieuwe dierenpark in Emmen?
Ja, 'Wildlands' heet het nu en het is een 'beleving'. Zo'n marketing jeukwoord wat alleen al een ton op moet brengen.
Niet eens informatie over de dieren.
Niks.
Nergens.
Een soort werelddeelthema's met dan dieren die niet in dat werelddeel voorkomen.
Erg gelachen om sommige dingen maar het was dan onbedoeld en een beetje gênant grappig.
Is dat het nieuwe dierenpark in Emmen?
Ja, 'Wildlands' heet het nu en het is een 'beleving'. Zo'n marketing jeukwoord wat alleen al een ton op moet brengen.
Niet eens informatie over de dieren.
Niks.
Nergens.
Een soort werelddeelthema's met dan dieren die niet in dat werelddeel voorkomen.
Erg gelachen om sommige dingen maar het was dan onbedoeld en een beetje gênant grappig.
zondag 14 augustus 2016 om 19:58
zondag 14 augustus 2016 om 20:06
quote:nienke_g schreef op 14 augustus 2016 @ 19:58:
Leo
Hang maar veel rond op deze Spaanse camping dan komende week. We vrolijken je wel op.
En fijn, Wildlands kan dus geschrapt van de to do-list. De kinderen waren ook al ingepakt door de reclame en smeekten om er eens heen te gaan, maar ik ga ze toch maar Efteling beloven dan.
Da's lief schat, zal ik doen hoor.
De Efteling, daar ga ik ook voor sparen.
Echt, veel leuker.
Leo
Hang maar veel rond op deze Spaanse camping dan komende week. We vrolijken je wel op.
En fijn, Wildlands kan dus geschrapt van de to do-list. De kinderen waren ook al ingepakt door de reclame en smeekten om er eens heen te gaan, maar ik ga ze toch maar Efteling beloven dan.
Da's lief schat, zal ik doen hoor.
De Efteling, daar ga ik ook voor sparen.
Echt, veel leuker.
zondag 14 augustus 2016 om 20:11
quote:Eleonora-1 schreef op 14 augustus 2016 @ 19:34:
Ben donkerblue.
He gats Leo . Even alleen kan heel erg heerlijk zijn, maar het mot niet motten he. Wanneer komt Kees weer terug?
Ben donkerblue.
He gats Leo . Even alleen kan heel erg heerlijk zijn, maar het mot niet motten he. Wanneer komt Kees weer terug?
zondag 14 augustus 2016 om 20:12
quote:Eleonora-1 schreef op 14 augustus 2016 @ 19:45:
@ Starrie
Hoe lief is dat?
Super.
Vijftien euro zou de maximale entreeprijs moeten zijn.Fijn, dan wordt het dus volgend jaar gewoon weer Burgers Zoo .
@ Starrie
Hoe lief is dat?
Super.
Vijftien euro zou de maximale entreeprijs moeten zijn.Fijn, dan wordt het dus volgend jaar gewoon weer Burgers Zoo .
zondag 14 augustus 2016 om 20:16
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 augustus 2016 @ 20:11:
[...]
Kees komt aan het eind van de week terug.
Zegt 'ie.
Maar hem kennende.....
Ik verwacht hem dinsdag weer.
Binnenkort gaat hij twee weken naar Turkije. Met zijn vader. Naar het ziekenhuis daar.
Met een vliegtuig en zo.
Daar heeft hij nu al buikpijn van.
Dus dit is peanuts, qua uit elkaar zijn. Maar nah ja, het voelt even ruk.
[...]
Zegt 'ie.
Maar hem kennende.....
Binnenkort gaat hij twee weken naar Turkije. Met zijn vader. Naar het ziekenhuis daar.
Met een vliegtuig en zo.
Dus dit is peanuts, qua uit elkaar zijn. Maar nah ja, het voelt even ruk.
zondag 14 augustus 2016 om 20:28
quote:Eleonora-1 schreef op 14 augustus 2016 @ 20:16:
[...]
Zegt 'ie.
Maar hem kennende.....
Met een vliegtuig en zo.
Dus dit is peanuts, qua uit elkaar zijn. Maar nah ja, het voelt even ruk.Achgossie, kom maar even lieverd
[...]
Zegt 'ie.
Maar hem kennende.....
Met een vliegtuig en zo.
Dus dit is peanuts, qua uit elkaar zijn. Maar nah ja, het voelt even ruk.Achgossie, kom maar even lieverd
When they go low, we go high. (M.Obama)
zondag 14 augustus 2016 om 20:56
Hè Leo, voor jou.
Dat gedoe met Kees doet me denken aan het jaar dat meneer L en ik nog niet samenwoonden. Op zondagavond altijd weer afscheid nemen en dan twee uur later alweer de hele maandbundel op whatsappen om elkaar welterusten te wensen. En dat terwijl ik de vijf jaar daarvoor geroepen had dat ik echtechtecht niet zomaar ging samenwonen hoor, latten was het hélemaal. Domme ik.
En dan heb ik nog geeneens een kind...
Dat gedoe met Kees doet me denken aan het jaar dat meneer L en ik nog niet samenwoonden. Op zondagavond altijd weer afscheid nemen en dan twee uur later alweer de hele maandbundel op whatsappen om elkaar welterusten te wensen. En dat terwijl ik de vijf jaar daarvoor geroepen had dat ik echtechtecht niet zomaar ging samenwonen hoor, latten was het hélemaal. Domme ik.
En dan heb ik nog geeneens een kind...
The owls are not what they seem
zondag 14 augustus 2016 om 21:05
quote:SaveAngie schreef op 14 augustus 2016 @ 20:27:
Godsamme stomme kinderen hebben mijn koekjes opgegeten
Nee wat vreselijk
Ze hebben hier heerlijke koekjes met een dun laagje chocolade bovenop dan een dikke laag caramel en dat op een soort zandkoekje. Heb er net 3 weggewerkt we nemen afgepast anders is dat doosje in een avond leeg
Godsamme stomme kinderen hebben mijn koekjes opgegeten
Nee wat vreselijk
Ze hebben hier heerlijke koekjes met een dun laagje chocolade bovenop dan een dikke laag caramel en dat op een soort zandkoekje. Heb er net 3 weggewerkt we nemen afgepast anders is dat doosje in een avond leeg