Het stamcafé XX
donderdag 25 augustus 2016 om 09:13
Mogguh!
Ana, lekker bijkomen en rustig aan in die hitte!
Leo, happy b'day!
Ik ben eruit qua kleding: blauw-wit gestreepte kokerrok, blauwe top, rood dun bloesje met een kapmouwtje. Hold ups eronder en lichte, beetje bronskleurige pumps. Zomers, zakelijk genoeg, vrolijk. Mooi compromis, die hold ups. Waarom ik daar niet eerder aan dacht
Ana, lekker bijkomen en rustig aan in die hitte!
Leo, happy b'day!
Ik ben eruit qua kleding: blauw-wit gestreepte kokerrok, blauwe top, rood dun bloesje met een kapmouwtje. Hold ups eronder en lichte, beetje bronskleurige pumps. Zomers, zakelijk genoeg, vrolijk. Mooi compromis, die hold ups. Waarom ik daar niet eerder aan dacht
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 25 augustus 2016 om 09:15
En prima geslapen. Eerst de airco aangehad, zodat w redelijk koel in slaap vielen. En halverwege de nacht gordijnen, slaapkamerdeur en balkondeur open, zodat het een beetje door waaide. En dan met mn hoofd aan het voeteneinde, dus lekker in het briesje (wat daar voor door moest gaan)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 25 augustus 2016 om 10:48
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 09:42:
Joehoe jongens!
Dank jullie wel voor de felecitaties!
De gulle gevers hebben zich verslapen.
Ik weet dus nog steeds niet wat er in het pakje zit!
Zet even keihard 'lang zal ik leven' op, dan worden ze wel wakker!!
Met deze versie moet dat lukken...
Joehoe jongens!
Dank jullie wel voor de felecitaties!
De gulle gevers hebben zich verslapen.
Ik weet dus nog steeds niet wat er in het pakje zit!
Zet even keihard 'lang zal ik leven' op, dan worden ze wel wakker!!
Met deze versie moet dat lukken...
donderdag 25 augustus 2016 om 11:16
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 11:00:
Ja!
Ik weetet!
Chanel en Sisley oogschaduw en een heleboel proefmonsters met crèmes voor de ouder wordende huid.
Jeeeeeeejjjjjj!
Echt prachtig, ik ga het allemaal opsmeren, tegelijk!Foto! Van het eindresultaat dan hè.
Ja!
Ik weetet!
Chanel en Sisley oogschaduw en een heleboel proefmonsters met crèmes voor de ouder wordende huid.
Jeeeeeeejjjjjj!
Echt prachtig, ik ga het allemaal opsmeren, tegelijk!Foto! Van het eindresultaat dan hè.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 25 augustus 2016 om 11:20
donderdag 25 augustus 2016 om 11:31