Het stamcafé XX
donderdag 25 augustus 2016 om 14:30
Hoe ziet een Indo-neus eruit? 
Opdracht is binnen! Zo'n zin weer in, zulke leuke mensen! Lekker weer knallen! Kom ik binnen, jurk, kousen, make up, loopt de lullo himself in een ouwe jeans en polo. en de HR manager in een mogelijk nog oudere jeans. 'Ik zei toch dat zij zich wel netjes zou kleden, hittegolf of niet' zei HR manager toen ik binnenkwam Uuuuh ja mannen, ik voel me lichtelijk overdressed hier
'Trek ik op je eerste dag speciaal voor jou mn pak aan' Ja en dan kom ik in mn trainingspak
Opdracht is binnen! Zo'n zin weer in, zulke leuke mensen! Lekker weer knallen! Kom ik binnen, jurk, kousen, make up, loopt de lullo himself in een ouwe jeans en polo. en de HR manager in een mogelijk nog oudere jeans. 'Ik zei toch dat zij zich wel netjes zou kleden, hittegolf of niet' zei HR manager toen ik binnenkwam Uuuuh ja mannen, ik voel me lichtelijk overdressed hier
'Trek ik op je eerste dag speciaal voor jou mn pak aan' Ja en dan kom ik in mn trainingspak
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 25 augustus 2016 om 14:34
quote:hatsetats schreef op 25 augustus 2016 @ 14:30:
Haha, lekker dan... Goed gedaan Hats, gefeliciteerd!
Ik weet niet hoe 'de' Indo-neus er uitziet. Mijn zoon heeft een lief Javaanse reukorgaantje. Niet groot, mooi smal met wat breder topje.
Pfff, dát klinkt raar!!
Haha, lekker dan... Goed gedaan Hats, gefeliciteerd!
Ik weet niet hoe 'de' Indo-neus er uitziet. Mijn zoon heeft een lief Javaanse reukorgaantje. Niet groot, mooi smal met wat breder topje.
Pfff, dát klinkt raar!!
donderdag 25 augustus 2016 om 14:35
quote:Eleonora-1 schreef op 25 augustus 2016 @ 14:33:
Ik zit te hyperventileren hier.
Iets te veel meegeleefd met een barende sister wife.
Poeh, afzien.
Even een augurk.Ooo die serie, heeeerlijk! Mijn man vindt het vreselijk, dus ik zie het veel te weinig, maar soms moet 'ie meekijken. Is Robyn aan het werk?
Ik zit te hyperventileren hier.
Iets te veel meegeleefd met een barende sister wife.
Poeh, afzien.
Even een augurk.Ooo die serie, heeeerlijk! Mijn man vindt het vreselijk, dus ik zie het veel te weinig, maar soms moet 'ie meekijken. Is Robyn aan het werk?
donderdag 25 augustus 2016 om 14:52
quote:Oudblond schreef op 25 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
[img]http://www.nukaartje.nl/img/cards/8/576 ... amen-2.jpg[/img]
[...]
[img]http://www.nukaartje.nl/img/cards/8/576 ... amen-2.jpg[/img]
donderdag 25 augustus 2016 om 16:15
donderdag 25 augustus 2016 om 16:23