Het stamcafé XXI

28-08-2016 21:26 3027 berichten
Welkom bij het 21ste stamcafé alweer.

We zijn in Schotland!

Kom er gezellig bij.

Jullie weten hoe het werkt.

Have fun!

LV, Star, Yasmijn en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 29 augustus 2016 @ 18:02:

Zo dan, ov kaart kind kwijt. 11 euro voor een nieuwe

Die vervang ik dus 1x en vanaf nu nooit meer.Dan is een puber minder leuk
quote:dolfje schreef op 29 augustus 2016 @ 18:08:

[...]

Dan is een puber minder leuk Dat denk ik ook
quote:dolfje schreef op 29 augustus 2016 @ 18:08:

[...]

Dan is een puber minder leuk Ja
quote:Solomio schreef op 29 augustus 2016 @ 17:31:

[...]

Alles beter dan menstruaties. Echt, ik vind het feit dat dat gestopt is een feest.Vind ik ook, daarom de prikpil. Dus de mijne zijn nog niet door mijn eigen hormonenveranderingen gestopt. Ben benieuwd tegen die tijd. Ik hoop ook dat het meevalt.
quote:Phaedra_ schreef op 29 augustus 2016 @ 17:26:

Zoon: Je had zeker met X afgesproken.

Ja idd.

Hij kan toch langskomen? Onee, je wilde natuurlijk "logeren", incl vingerhaakjes.

Ik vond het heerlijk om weer op school te zijn. Wel veel lawaai, maar heerlijk.

Mijn kinderen vonden het ook leuk. Als we dat vol kunnen houden dit jaar, ben ik een gelukkig mens.
Wat fijn, Barb!
Life is short. Eat dessert first.
quote:barbaracartland schreef op 29 augustus 2016 @ 18:26:

Mijn kinderen vonden het ook leuk. Als we dat vol kunnen houden dit jaar, ben ik een gelukkig mens.Dat klinkt heerlijk!

Mijn kinderen vonden het ook leuk. Als we dat vol kunnen houden dit jaar, ben ik een gelukkig mens.Fijn!
Ik mis mijn leerlingen altijd. Ik vergeet steeds dat ik gek op kinderen ben, tussen het mopperen door.

En voor mijn dochter vreesde/vras ik, want nu een heel grote klas en ze is een beetje bijzonder. Maar de juf was lief en de klasgenoten ook. Dat wist ik al, maar nu zij ook. Bij het jongste kind is altijd alles een feest.

En ik ben verliefd op een huis. Een heel mooi huis. Half miljoen regelen en dan ga ik het kopen.
Trouwens, de derde foto in de OP is the Neist Point lighthouse op the Isle of Skye.

In Schotland dus.

In 2003 stond 'ie te koop en wilde mijn ex en ik er een B&B in vestigen.

Geinig he?

Mijn kinderen vonden het ook leuk. Als we dat vol kunnen houden dit jaar, ben ik een gelukkig mens.Dat is fijn zo beginnen!
quote:Star schreef op 29 augustus 2016 @ 12:08:

[...]

Ga je ook ooit nog meeschrijven of doe je alleen in elk café een tvp?
quote:Eleonora-1 schreef op 29 augustus 2016 @ 18:34:

Trouwens, de derde foto in de OP is the Neist Point lighthouse op the Isle of Skye.

In Schotland dus.

In 2003 stond 'ie te koop en wilde mijn ex en ik er een B&B in vestigen.

Geinig he?Zeker een mooie plek daarvoor. Vraag me af wat zoiets dan kost?
quote:Hunniebunnie schreef op 29 augustus 2016 @ 16:05:

[...]

Ja, zo voel ik dat dus ook. Maar 4 dagen per maand heb ik er even spijt van, zeg maar.... Tja, maar het weegt niet op tehen de ellende die ik heb gehad van hormonale anti conceptie n
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:barbaracartland schreef op 29 augustus 2016 @ 18:34:

Ik mis mijn leerlingen altijd. Ik vergeet steeds dat ik gek op kinderen ben, tussen het mopperen door.

En voor mijn dochter vreesde/vras ik, want nu een heel grote klas en ze is een beetje bijzonder. Maar de juf was lief en de klasgenoten ook. Dat wist ik al, maar nu zij ook. Bij het jongste kind is altijd alles een feest.

En ik ben verliefd op een huis. Een heel mooi huis. Half miljoen regelen en dan ga ik het kopen.Waar regel je dat half miljoen? En kan je dat ook voor mij regelen? Ik heb nog wel een boerderijtje op het oog.
quote:Goede-Fee schreef op 29 augustus 2016 @ 18:49:

[...]

Zeker een mooie plek daarvoor. Vraag me af wat zoiets dan kost?

Twee ton in ponden.

In 2003 dus.
quote:Goede-Fee schreef op 29 augustus 2016 @ 18:54:

[...]

Waar regel je dat half miljoen? En kan je dat ook voor mij regelen? Ik heb nog wel een boerderijtje op het oog.Ik twijfel nog tussen een carriere in de import en export, zoals in mijn familie wel eens voorkomt, óf een lening die me wellicht mijn knieschijven kost. Of hard werken en hopen dat er een half miljoen uit de lucht komt vallen.
quote:barbaracartland schreef op 29 augustus 2016 @ 19:03:

[...]

Ik twijfel nog tussen een carriere in de import en export, zoals in mijn familie wel eens voorkomt, óf een lening die me wellicht mijn knieschijven kost. Of hard werken en hopen dat er een half miljoen uit de lucht komt vallen.Zou voor het eerste gaan dan.
quote:Eleonora-1 schreef op 29 augustus 2016 @ 18:57:

[...]

Twee ton in ponden.

In 2003 dus.

Op zich te doen ook in die tijd toch?

Waarom niet gedaan?
Zo ik heb net " getrimd" les 1 van de podcast van Evy. Ik heb niet de illusie dat ik ooit 5km kan lopen dat heb ik opgegeven maar als ik zo 2a3x per week een half uurtje beweeg ben ik tevreden.
quote:Goede-Fee schreef op 29 augustus 2016 @ 19:04:

[...]

Op zich te doen ook in die tijd toch?

Waarom niet gedaan?

Ik bleek zwanger.

Voordat we tot de koop waren overgegaan dus.

En om daar, zo erom afgelegen, met een baby te zitten....

Nee.
Ooooow, hier zijn jullie! Ik was jullie al kwijt (En door de nieuwe baan ook eigenlijk te druk om te zoeken)

Maar leuk, Schotland!
quote:dolfje schreef op 29 augustus 2016 @ 19:15:

Zo ik heb net " getrimd" les 1 van de podcast van Evy. Ik heb niet de illusie dat ik ooit 5km kan lopen dat heb ik opgegeven maar als ik zo 2a3x per week een half uurtje beweeg ben ik tevreden.Goed bezig, Dolfje!
quote:-Nienke- schreef op 29 augustus 2016 @ 19:25:

[...]

Goed bezig, Dolfje!Dank je wel. Voel me nu alsof ik de halve marathon heb gelopen en heb een hoofd als een tomaat dus het was wel weer eens tijd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven