Het Stamcafé XXIV
zondag 23 oktober 2016 om 19:00
quote:BridgetteDubois schreef op 23 oktober 2016 @ 18:06:
Inderdaad een heerlijke herfstdag vandaag. We zijn naar Avifauna geweest, erg leuk al die vogels.
Jammer dat de herfstvakantie weer voorbij is. Nog 9 weken tot de kerstvakantie....
Geweldig, Avifauna, daar wil ik ook nog eens heen.
Het is alleen al zo'n eind rijden voor ons.
Inderdaad een heerlijke herfstdag vandaag. We zijn naar Avifauna geweest, erg leuk al die vogels.
Jammer dat de herfstvakantie weer voorbij is. Nog 9 weken tot de kerstvakantie....
Geweldig, Avifauna, daar wil ik ook nog eens heen.
Het is alleen al zo'n eind rijden voor ons.
zondag 23 oktober 2016 om 19:04
zondag 23 oktober 2016 om 19:13
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 oktober 2016 @ 19:08:
Ik ging nog wel eens naar Avifauna toen ik nog in het westen woonde. Hartstikke leuk. Tegenweurdig ga ik vaker naar Burgers, of naar het Openluchtmuseum. Zijn echte tophits hier, zelfs de kinderen vinden het leuk en dat maakt het er toch wel gezelliger op .
Dat soort dingen mis ik hier wel hoor.
Het nieuwe dierenpark in Emmen vind ik een aanfluiting en ook nog belachelijk duur.
Het veenmuseum en het openluchtmuseum hier heb je na een keer wel gezien.
Ik ging nog wel eens naar Avifauna toen ik nog in het westen woonde. Hartstikke leuk. Tegenweurdig ga ik vaker naar Burgers, of naar het Openluchtmuseum. Zijn echte tophits hier, zelfs de kinderen vinden het leuk en dat maakt het er toch wel gezelliger op .
Dat soort dingen mis ik hier wel hoor.
Het nieuwe dierenpark in Emmen vind ik een aanfluiting en ook nog belachelijk duur.
Het veenmuseum en het openluchtmuseum hier heb je na een keer wel gezien.
zondag 23 oktober 2016 om 19:21