Het Stamcafé XXIV
vrijdag 28 oktober 2016 om 17:55
In het rooster van m'n revalidatie stond vanmiddag een 'gevoelsmoment' - ik moest een paar uur niks doen en bedenken hoe ik me voel bij wat ik verder zoal op m'n planning heb staan. Vond ik kolder, maar als het goed voor me is ...
en nu heb ik verdomme nergens meer zin in Ik wil vanavond niet daar dat feestje, heb geen zin meer om morgen met De Dochter naar Amsterdam te gaan en die gezellige verjaardag zondag kan me ook gestolen worden.
Blègh! Schiet lekker op zo
en nu heb ik verdomme nergens meer zin in Ik wil vanavond niet daar dat feestje, heb geen zin meer om morgen met De Dochter naar Amsterdam te gaan en die gezellige verjaardag zondag kan me ook gestolen worden.
Blègh! Schiet lekker op zo
vrijdag 28 oktober 2016 om 18:01
quote:yette schreef op 28 oktober 2016 @ 17:55:
In het rooster van m'n revalidatie stond vanmiddag een 'gevoelsmoment' - ik moest een paar uur niks doen en bedenken hoe ik me voel bij wat ik verder zoal op m'n planning heb staan. Vond ik kolder, maar als het goed voor me is ...
en nu heb ik verdomme ineens nergens meer zin in Ik wil vanavond niet daar dat feestje, heb geen zin meer om morgen met De Dochter naar Amsterdam te gaan en die gezellige verjaardag zondag kan me ook gestolen worden.
Blègh! Schiet lekker op zo Ow, dat is balen. Denk je dat dat is omdat je die dingen eigenlijk helemaal niet leuk vind, of gewoon omdat je een dipje hebt van te lang niets doen en nadenken?
en nu heb ik verdomme ineens nergens meer zin in Ik wil vanavond niet daar dat feestje, heb geen zin meer om morgen met De Dochter naar Amsterdam te gaan en die gezellige verjaardag zondag kan me ook gestolen worden.
Blègh! Schiet lekker op zo Ow, dat is balen. Denk je dat dat is omdat je die dingen eigenlijk helemaal niet leuk vind, of gewoon omdat je een dipje hebt van te lang niets doen en nadenken?
vrijdag 28 oktober 2016 om 18:08
quote:yette schreef op 28 oktober 2016 @ 17:55:
Blègh! Schiet lekker op zo Gewoon gaan dan komt de zin vanzelf wel
Blègh! Schiet lekker op zo Gewoon gaan dan komt de zin vanzelf wel
When they go low, we go high. (M.Obama)
vrijdag 28 oktober 2016 om 18:09
Ik weet niet wat ik eet.
Boeit me even niet.
Vandaag moest ik voor mijn scheiding de 'akte van berusting' tekenen.
En dan wordt de scheiding ingeschreven in het echtscheidingsregister.
Raar gevoel.
Gescheiden op basis van 'duurzame ontwrichting'.
Jammer dat er niet gewoon in zo'n akte staat hoe het werkelijk zit.
Ik kan het niet uitstaan dat ik ie-de-re keer weer verdrietig ben als er iets met die scheiding toestand gebeurt.
Hierna krijg ik nog bericht dat de boel is ingeschreven in het register en dan hebben we het eindelijk gehad.
Boeit me even niet.
Vandaag moest ik voor mijn scheiding de 'akte van berusting' tekenen.
En dan wordt de scheiding ingeschreven in het echtscheidingsregister.
Raar gevoel.
Gescheiden op basis van 'duurzame ontwrichting'.
Jammer dat er niet gewoon in zo'n akte staat hoe het werkelijk zit.
Ik kan het niet uitstaan dat ik ie-de-re keer weer verdrietig ben als er iets met die scheiding toestand gebeurt.
Hierna krijg ik nog bericht dat de boel is ingeschreven in het register en dan hebben we het eindelijk gehad.
vrijdag 28 oktober 2016 om 18:16
vrijdag 28 oktober 2016 om 18:18
quote:yette schreef op 28 oktober 2016 @ 18:16:
[...]
Zo werkt het waarschijnlijk wel. Na het eten maar eens onder de douche gaan staan en mezelf oppeppen. Ik zit nog onder de schmink van vanmiddag Maar als ik geen zin krijg, ga ik niet.Ik hoop dat je er weer zin in krijgt!
[...]
Zo werkt het waarschijnlijk wel. Na het eten maar eens onder de douche gaan staan en mezelf oppeppen. Ik zit nog onder de schmink van vanmiddag Maar als ik geen zin krijg, ga ik niet.Ik hoop dat je er weer zin in krijgt!
When they go low, we go high. (M.Obama)
vrijdag 28 oktober 2016 om 18:21
Ik heb net twee gebakjes gehaald. Het is vandaag mijn moeders geboortedag, als ze nog had geleefd was ze vandaag 77 jaar geworden. Ik kan die dag nooit ongemerkt voorbij laten gaan. Ze is al dik 20 jaar geleden overleden, toen ze 56 jaar was. Het verdriet is natuurlijk al lang gesleten, soms steekt het zo maar even de kop op. Vandaag trouwens niet hoor. Maar ik zou zo graag weten hoe ze er nu uit had gezien. Ik denk grijs, en heel rimpelig maar nog steeds met zo'n ondeugende blik in haar ogen
vrijdag 28 oktober 2016 om 18:23
quote:takkentrol schreef op 28 oktober 2016 @ 18:21:
Ik heb net twee gebakjes gehaald. Het is vandaag mijn moeders geboortedag, als ze nog had geleefd was ze vandaag 77 jaar geworden. Ik kan die dag nooit ongemerkt voorbij laten gaan. Ze is al dik 20 jaar geleden overleden, toen ze 56 jaar was. Het verdriet is natuurlijk al lang gesleten, soms steekt het zo maar even de kop op. Vandaag trouwens niet hoor. Maar ik zou zo graag weten hoe ze er nu uit had gezien. Ik denk grijs, en heel rimpelig maar nog steeds met zo'n ondeugende blik in haar ogen Wat jong.
Ik heb net twee gebakjes gehaald. Het is vandaag mijn moeders geboortedag, als ze nog had geleefd was ze vandaag 77 jaar geworden. Ik kan die dag nooit ongemerkt voorbij laten gaan. Ze is al dik 20 jaar geleden overleden, toen ze 56 jaar was. Het verdriet is natuurlijk al lang gesleten, soms steekt het zo maar even de kop op. Vandaag trouwens niet hoor. Maar ik zou zo graag weten hoe ze er nu uit had gezien. Ik denk grijs, en heel rimpelig maar nog steeds met zo'n ondeugende blik in haar ogen Wat jong.
vrijdag 28 oktober 2016 om 18:35
Ja mijn moedertje was erg jong toen ze overleed. Ze is overleden aan slokdarmkanker. We schrokken dan ons ook het laplazerus begin dit jaar toen bleek dat een van mijn broers de diagnose slokdarmkanker kreeg. Gewaarschuwd door het bij mijn moeder begon was mijn broer razendsnel bij de huisarts en gelukkig is dat allemaal goed afgelopen. Afgelopen maanden waren zwaar met bestraling, chemo en een operatie maar hij is inmiddels wel schoon verklaard!!
Leo is Kees bij je? Kun je er met hem over praten, snapt hij dat je er verdrietig van bent?
Leo is Kees bij je? Kun je er met hem over praten, snapt hij dat je er verdrietig van bent?