Het Stamcafé XXIV
vrijdag 28 oktober 2016 om 13:59
Heb ik me vanochtend elders op internet even in een (anti-)vaccinatiediscussie gemengd, zit onze eigenste antivaxxer daar ook alweer tegen me te blaten. Kunnen dat soort mensen niet gewoon een internetverbod krijgen?
Ow, goedemiddag trouwens.
Ik prefereer eh............... kantklossen.
Ow, goedemiddag trouwens.
Ik prefereer eh............... kantklossen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 28 oktober 2016 om 14:46
quote:SaveAngie schreef op 28 oktober 2016 @ 14:40:
[...]
Nieuwe software, meedenken met een select groepje blablaAh, de blaadjes vallen weer, dan moeten er nieuwe fora gebouwd worden.
[...]
Nieuwe software, meedenken met een select groepje blablaAh, de blaadjes vallen weer, dan moeten er nieuwe fora gebouwd worden.
vrijdag 28 oktober 2016 om 14:54
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 oktober 2016 @ 14:51:
[...]
Met andere woorden; ze hebben geen budget om mensen in te huren?Nou Puss, niet zo negatief hè: ze gaan luisteren naar de gebruikers.
[...]
Met andere woorden; ze hebben geen budget om mensen in te huren?Nou Puss, niet zo negatief hè: ze gaan luisteren naar de gebruikers.
vrijdag 28 oktober 2016 om 14:55
Hilarisch wat voor volk er op de facebookpagina van Arjen Lubach reageert op zijn geweldige filmpje over vaccineren. Ik heb altijd gedacht dat er maar 20 aluhoedjes in Nederland waren, maar ik zou ze toch niet allemaal op de koffie kunnen hebben (ze zouden ook niet komen: straks zit er kwik in de koffiemelk).
vrijdag 28 oktober 2016 om 15:20
vrijdag 28 oktober 2016 om 15:20
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 oktober 2016 @ 14:57:
En de vaccinatiecolumn gelezen. Goed geschreven. Die M is ook een forumster begrijp ik?Er zijn meerdere M'en, maar die ene is idd een forumster. Die andere ook trouwens.
En de vaccinatiecolumn gelezen. Goed geschreven. Die M is ook een forumster begrijp ik?Er zijn meerdere M'en, maar die ene is idd een forumster. Die andere ook trouwens.
vrijdag 28 oktober 2016 om 15:31
vrijdag 28 oktober 2016 om 15:32
quote:barbaracartland schreef op 28 oktober 2016 @ 14:55:
Hilarisch wat voor volk er op de facebookpagina van Arjen Lubach reageert op zijn geweldige filmpje over vaccineren. Ik heb altijd gedacht dat er maar 20 aluhoedjes in Nederland waren, maar ik zou ze toch niet allemaal op de koffie kunnen hebben (ze zouden ook niet komen: straks zit er kwik in de koffiemelk).
vrijdag 28 oktober 2016 om 16:06
Ik ben helemaal into het macramé.
Oudblond heel veel plezier met je vriendin!
Nous, het wolletje op je hoofd stond goed hoor
Ik heb heerlijk in mijn bed ontbeten, geluncht en koffie gedronken. Ben er een uurtje geleden pas uitgekomen want rond hals 4 komt mijn man altijd thuis van zijn werk. Af en toe effe weg gedommeld, beetje tv gekeken en me bemoeit met mijn boerderij (hayday). Zalig relaxte dag!
Oudblond heel veel plezier met je vriendin!
Nous, het wolletje op je hoofd stond goed hoor
Ik heb heerlijk in mijn bed ontbeten, geluncht en koffie gedronken. Ben er een uurtje geleden pas uitgekomen want rond hals 4 komt mijn man altijd thuis van zijn werk. Af en toe effe weg gedommeld, beetje tv gekeken en me bemoeit met mijn boerderij (hayday). Zalig relaxte dag!
vrijdag 28 oktober 2016 om 17:44