Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!

Yas, LV, Star en Leo

Mooie foto's Kittens.

Net thuis uit ziekenhuis, heerlijk gevoel nu. Mijn paps reed nog even langs de supermarkt zodat ik zelf wat boodschappen kon doen. Lekker rustig, hij duwde de kar en bemoeide zich nergens mee, zocht geen lekkerder dingen op etc. Nu thee maken, zonder krukken kan ik dat zelf
Alle reacties Link kopieren
Fijn Ssssst! Hoe lang moet je met het loopgips?
Fijn dat je weer mobieler bent Sssssst.
quote:-Kittens- schreef op 31 oktober 2016 @ 11:52:

[...]

Dank je Koekie.

De eerste van mijn laatste foto's?

Het is vooral een wat kortere sluitertijd. Dat maakt de foto donkerder. Ik bewerk minimaal na.De eerste van de laatste inderdaad. Heel mooi!
quote:sssssst schreef op 31 oktober 2016 @ 15:29:

Mooie foto's Kittens.

Net thuis uit ziekenhuis, heerlijk gevoel nu. Mijn paps reed nog even langs de supermarkt zodat ik zelf wat boodschappen kon doen. Lekker rustig, hij duwde de kar en bemoeide zich nergens mee, zocht geen lekkerder dingen op etc. Nu thee maken, zonder krukken kan ik dat zelf Wat fijn!
Life is short. Eat dessert first.
quote:dolfje schreef op 31 oktober 2016 @ 15:31:

Fijn Ssssst! Hoe lang moet je met het loopgips?

Rechts nog vier dagen, links nog vier weken.

En dan fysiotherapie en dan met kerst hopelijk schoenen kopen. Ik heb nu geen geschikte schoenen meer.

Moet nog veel zitten met de voeten hoog, want zwellingen in je voeten lossen niet zo makkelijk op als je staat.
Weer een stapje voorwaarts Stttt....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat fijn dat je weer wat mobiel bent Sttt.

En je eigen thee weer kunnen halen is natuurlijk een traktatie nu

Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn, de hele dag al landerig en nu net 38 graden.

Ik heb deze week tentamens, dus niet handig.
Dat klinkt niet goed Phae. Vroeg je bedje in en hopen dat het niet doorzet!
Hopelijk zet het niet door Phae en heel veel succes met je tentamens.
Beterschap Phae!

Ik ben aan het koken, beetje vroeg ivm werk.
quote:Phaedra_ schreef op 31 oktober 2016 @ 17:00:

Ik heb deze week tentamens, dus niet handig.En ik kan weer een spijkerbroek aan. Na vijf weken joggingbroek is het ook wel weer eens lekker om mezelf aan te kleden.
quote:Phaedra_ schreef op 31 oktober 2016 @ 17:00:

Ik heb deze week tentamens, dus niet handig.Oh bah, koorts is nooit leuk. En van een klein beetje koorts kun je je best naar voelen.
Even uitbuiken! Ik had veel te lekker gekookt en ben nu een beetje, eh... misselijk.

Nog iemand een digestiefje?

Lekker Blond.

Bietensalade en een zalmmoot.

Phea, Beterschap en Stssst fijn dat je wat mobieler bent.

Na een nacht zonder slaap maar met een onrustige, huilerige dreum ben ik net met knellende koppijn thuis van werk.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Is heb de bel uitgezet en ga vanavond heel wat kindjes teleurstellen maar heb er echt geen zin in dat dreum wakker wordt.
Borrel Angie?
De mangel is nog steeds kapoet. Vanmorgen heeft er een meneer onder gelegen, meer dan drie uur lang, en hij stelde vast dat er een Nieuw Onderdeel in moest. Morgen komt ie terug, en het mangelgoed stapelt zich op. Een half uur het vertrek van de repareermeneer (natuurlijk niet een half uur ervoor) hadden we waterballet: warmwaterslang kapoet. Dus wij dweilen, mankracht zat want we konden toch niet mangelen . Verder kregen we nog post: Vitens komt morgen langs om de leidingen te vervangen dus het water gaat eraf, en dat wast zo lekker weg . Dus morgen om vijf uur beginnen, in een poging nog zoveel mogelijk rommel weg te wassen voor de grote drooglegging een aanvang neemt. Maar hee, ik heb wel gelachen vandaag. Hoe meer rampspoed, hoe harder ik moest lachen. Op zeker moment dachten ze zelfs dat ik over de vouwtafel lag te huilen

Echt, werk is zo leuk. Ik kan het iedereen aanraden.
LV wij hebben ook een kapot apparaat en natuurlijk gebeurt dat net als de beheerder op vakantie is. Die arme man moest vanaf het zwembad een Skype gesprek voeren met de vervanger om te helpen bij het oplossen
Hallooooootjes!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady_Voldemort schreef op 31 oktober 2016 @ 19:09:

De mangel is nog steeds kapoet. Vanmorgen heeft er een meneer onder gelegen, meer dan drie uur lang, en hij stelde vast dat er een Nieuw Onderdeel in moest. Morgen komt ie terug, en het mangelgoed stapelt zich op. Een half uur het vertrek van de repareermeneer (natuurlijk niet een half uur ervoor) hadden we waterballet: warmwaterslang kapoet. Dus wij dweilen, mankracht zat want we konden toch niet mangelen . Verder kregen we nog post: Vitens komt morgen langs om de leidingen te vervangen dus het water gaat eraf, en dat wast zo lekker weg . Dus morgen om vijf uur beginnen, in een poging nog zoveel mogelijk rommel weg te wassen voor de grote drooglegging een aanvang neemt. Maar hee, ik heb wel gelachen vandaag. Hoe meer rampspoed, hoe harder ik moest lachen. Op zeker moment dachten ze zelfs dat ik over de vouwtafel lag te huilen Echt, werk is zo leuk. Ik kan het iedereen aanraden.

Leuke droogkloot ben je! Maar ik geef je toch een

Maar herkenbaar: als ding na ding na ding fout gaat schiet ik in de lach. En met een beetje pech wordt dat slappe lach waar ik niet uit kan komen
quote:SaveAngie schreef op 31 oktober 2016 @ 19:02:

Lekker Blond.

Bietensalade en een zalmmoot.

Phea, Beterschap en Stssst fijn dat je wat mobieler bent.

Na een nacht zonder slaap maar met een onrustige, huilerige dreum ben ik net met knellende koppijn thuis van werk. Het is echt tijd voor IJsland Save!
quote:Star schreef op 31 oktober 2016 @ 19:07:

Borrel Angie?Graag
quote:Oudblond schreef op 31 oktober 2016 @ 19:18:

[...]

Het is echt tijd voor IJsland Save!Eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven