Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

Wat een lief berichtje Kittens!
quote:Elfje112 schreef op 04 april 2017 @ 20:02:

[...]

Nee hoor, ik ben onzichtbaar Elfjes voor Elfje!

Alle reacties Link kopieren
Ik had een druk maar geslaagde dag.

Veel gezien, gedaan en gehoord.

Nu nog even onderuit en dan naar bed.
Djeez. Is de broer van Pumps ook actief op Viva of ligt het aan mij dat ik geen hout snap van dat hoofdstuk uit een boek op napraat?
quote:-Kittens- schreef op 04 april 2017 @ 20:09:

[...]

Elfjes voor Elfje!

[afbeelding]Mooi!
Goedemorgen!

Wat lief die tekening en boodschap Kittens.

Ik ben slecht begonnen: koffiefilter viel om en koffieprut over mijn arm. De hele keuken onder de troep en een flinke brandwond. Ik wil onderduiken vandaag.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 05 april 2017 @ 07:50:

Goedemorgen!

Wat lief die tekening en boodschap Kittens.

Ik ben slecht begonnen: koffiefilter viel om en koffieprut over mijn arm. De hele keuken onder de troep en een flinke brandwond. Ik wil onderduiken vandaag.Oh bah. Onderduiken, goed idee! Op een zonnig terras of zo.
He bah wat een naar begin van de dag Blond. Onderduiken ijkt me een goed idee en dan zoals Sssst zegt op het terras. Wel je arm uit de zon houden!
The owls are not what they seem
Goedemorgen stammers!

Hè bah Blond, dat is pijnlijk. Kusje erop?

Mijn laatste werkdag voor de vakantie!
Midden van de week ga ik maar even veel huishoudelijks doen. Eerste was draait al. Even met mijn auto door de wasstraat, die zit onder de vogelpoep. Ik moest gisteren parkeren onder een boom en die hele plek lag al vol met poep, laatste plekje daar. De rest van de omgeving is daar voor vergunninghouders of blauwe zone dus een ander plekje zoeken ging niet lukken.
Fijn vooruitzicht Elfje!

De keuken is weer redelijk toonbaar en ik had gelukkig nog brandzalf en gaasverband in huis. Onderduiken gaat em niet worden maar ik ga wel een uurtje later naar het werk. Even koffie en rustig bijtrekken.
Goedemorgen
Hallo allemaal! Ik las laatst dat mannen van boven de 40 tegenwoordig gewoon hoodies mogen dragen, dus ik heb een hoodie met dit schilderij als opdruk besteld.

En ik ben er heel blij mee!
IMHO
Ziet er knus uit, GG!

Wat lekker Elfje, je kunt de vakantie al bijna aanraken....

Blondie, ik had ook niet het beste begin van de dag, maar ach, dan kan het alleen nog maar omhoog, toch?
Blondie: Wat een naar begin. Ik begon met een nachtmerrie. Krijg de beelden niet uit m'n hoofd. Daardoor te laat op werk. Nu maar even knallen, vanmiddag vrij.
Mijn dag begon ook slecht en nu ben ik aan het stressen omdat ik om 13.00 weg wilde.

Zoals het er nu naar uitziet is mijn reactie mislukt
quote:Filee schreef op 05 april 2017 @ 11:01:

Mijn dag begon ook slecht en nu ben ik aan het stressen omdat ik om 13.00 weg wilde.

Zoals het er nu naar uitziet is mijn reactie mislukt Damn. En nu? Opnieuw beginnen?
Life is short. Eat dessert first.
Oeh, ik lees het nu pas van je arm. Balen, Oudblond
IMHO
En lunch!

Die hoodie GG

Dat is ook een naar begin van de dag Perzikje. Komt vast omdat je gisteren zo vast liep met van alles

En Filee ook al in de stress. Wat is dat vandaag? Ik startte met het koffie incident, ging wat later werken en stond een uur in de file, mijn kantoorsleutel is onvindbaar, mijn telefoon ligt - net als mijn lunch - thuis op het aanrecht en net stootte ik mijn knie keihard tegen mijn bureau. Ik had echt onder moeten duiken vandaag!
quote:Oudblond schreef op 05 april 2017 @ 12:26:

En lunch!

Die hoodie GG

Dat is ook een naar begin van de dag Perzikje. Komt vast omdat je gisteren zo vast liep met van alles

En Filee ook al in de stress. Wat is dat vandaag? Ik startte met het koffie incident, ging wat later werken en stond een uur in de file, mijn kantoorsleutel is onvindbaar, mijn telefoon ligt - net als mijn lunch - thuis op het aanrecht en net stootte ik mijn knie keihard tegen mijn bureau. Ik had echt onder moeten duiken vandaag! Vanavond vroeg naar bed!
quote:Oudblond schreef op 05 april 2017 @ 12:26:

En lunch!

Die hoodie GG

En Filee ook al in de stress. Wat is dat vandaag? Ik startte met het koffie incident, ging wat later werken en stond een uur in de file, mijn kantoorsleutel is onvindbaar, mijn telefoon ligt - net als mijn lunch - thuis op het aanrecht en net stootte ik mijn knie keihard tegen mijn bureau. Ik had echt onder moeten duiken vandaag! Zei ik toch!
Dat onderduiken is een strak plan.

Klant krijgt vanmiddag mijn document.
Ja heel vroeg naar bed vanavond en deze dag snel vergeten. Mijn lieve collega is een heerlijke wan tan soep voor me gaan halen. Daar knapt een mens van op!

Fijn dat je document klaar is Perzikje!
Haha, hij is nog niet helemaal af. Kleine aanpassinkjes, maar komt goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven