Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

quote:doornroosje9 schreef op 05 april 2017 @ 11:38:

[...]

Damn. En nu? Opnieuw beginnen?

Ik bleek uiteindelijk na zuivering de verkeerde reageerbuisjes te hebben gekozen. Mijn product zat braaf in de andere buisjes te wachten op mij

Maar wat was ik opgelucht toen ik daar achter kwam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Filee schreef op 05 april 2017 @ 12:56:

[...]

Ik bleek uiteindelijk na zuivering de verkeerde reageerbuisjes te hebben gekozen. Mijn product zat braaf in de andere buisjes te wachten op mij

Maar wat was ik opgelucht toen ik daar achter kwam.En wederom geen verbazing hier.
Life is short. Eat dessert first.
Blondie en Peac, knuffel voor jullie.

Elfje, wat lekker al zo dicht bij de vakantie.

Filee, gelukkig maar en een goed reis gewenst.

Hun, sterkte.

GG, wat een hipster ben je toch
Hele ochtend met mijn neus in het photoshopboek en op mijn laptop gezeten. Het programma werkt anders dan gemiddelde computerprogramma's dat is echt even wachten. Maar ik heb een spuuglelijke collage weten te maken, dus er zit vooruitgang in.

Nu maar even pauze en straks wat andere dingen doen. En dan toch maar weer verder.
quote:doornroosje9 schreef op 05 april 2017 @ 13:03:

[...]

En wederom geen verbazing hier.

Normaal kies ik wel de goede (aan de hand van het hoogste aantal 'dezelfde stippen' in de fracties), maar dit keer was het dus niet het hoogste aantal, maar het op een na hoogste aantal stippen. Dat had ik dus niet verwacht.

Dit is echt moeilijk uit te leggen in niet chemie taal

Voor mijn werk moest ik een taalexamen online doen. Geslaagd met een 8.8 voor begrijpend lezen en 9.2 voor spelling! Jammer dat je de fouten niet kunt inzien, zeker bij spelling. In een verhaaltje moest je lidwoorden invullen. Bij de meeste dingen was het gewoon heel duidelijk wat het juiste woord moest zijn, maar bij sommige kon zowel 'de' als 'een' gebruikt worden. Ook uit de context was het niet te halen welke ze bedoelden.
Wat goed sssssst!

Ik heb net een paar briljante reacties op de vragen van het bestuur op de mail gezet. Althans, ik vind ze briljant

Dan nu een gewetensvraagje: ik heb vandaag van drie collega's complimenten gekregen voor mijn schoenen. Drie schatten van vrouwen, maar die er altijd zeer saai en beige uitzien....
quote:Hunniebunnie schreef op 05 april 2017 @ 15:15:

Wat goed sssssst!

Ik heb net een paar briljante reacties op de vragen van het bestuur op de mail gezet. Althans, ik vind ze briljant

Dan nu een gewetensvraagje: ik heb vandaag van drie collega's complimenten gekregen voor mijn schoenen. Drie schatten van vrouwen, maar die er altijd zeer saai en beige uitzien.... Dat is altijd moeilijk
Konijntje als het saaie beige vrouwen opvalt dat je mooie schoenen draagt, dan blijven het nog altijd mooie schoenen. Ik kreeg vorige week de vraag waar ik die Katrien Duck schoenen had gekocht...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 05 april 2017 @ 15:18:

Konijntje als het saaie beige vrouwen opvalt dat je mooie schoenen draagt, dan blijven het nog altijd mooie schoenen. Ik kreeg vorige week de vraag waar ik die Katrien Duck schoenen had gekocht...

Hahaha, dat zou ik ook zomaar kunnen zeggen! Of dragen... dat eigenlijk ook

Ik heb nog een (vind ik) leuk nieuwtje: ik ben niet zwanger! Maar ik mag wèl een meisje gaan coachen! De ouders weten dat ik nog in opleiding ben voor equitheradingest, maar vertrouwen mij + paard genoeg om hun dochter aan me toe te vertrouwen. Intake al gedaan, nu mooie oefeningen erbij pakken en dan een dagje prikken!
quote:Hunniebunnie schreef op 05 april 2017 @ 15:15:

Wat goed sssssst!

Dan nu een gewetensvraagje: ik heb vandaag van drie collega's complimenten gekregen voor mijn schoenen. Drie schatten van vrouwen, maar die er altijd zeer saai en beige uitzien....

Dan zijn je schoenen toch mooi. Zulke beige vrouwen kijken vaak naar kwaliteit. Misschien stralen je schoenen dat dus uit.

En verder als jij er blij mee bent zijn ze toch geweldig? Niet dan?
Ik zit op het vliegveld te wachten. Dat duurt nog lang, want mijn vlucht is meer dan 1.5 uur vertraagd. Daar gaan mijn aansluitende vluchten
quote:Filee schreef op 05 april 2017 @ 15:35:

Ik zit op het vliegveld te wachten. Dat duurt nog lang, want mijn vlucht is meer dan 1.5 uur vertraagd. Daar gaan mijn aansluitende vluchten Oh balen. Maar hoezo aansluitende vluchtEN? Moet je met drie vliegtuigen dan?
Hun, wat leuk dat je nu al een echte client hebt! Veel plezier ermee. Enne......ik heb altijd sneakers of zoiets aan, maar kan echt wel genieten van mooie schoenen bij anderen en heb ook wel een duidelijke mening over mooi en niet mooi. Dat compliment zou ik maar gewoon accepteren als een leuk compliment.

Balen Filee.
quote:sssssst schreef op 05 april 2017 @ 15:39:

[...]

Oh balen. Maar hoezo aansluitende vluchtEN? Moet je met drie vliegtuigen dan?Ik heb een overstap op Stockholm en in Denemarken. Dus ja.
Ik heb een bijna-vergeetdagweek blijkbaar. Het zal wel aan de verkoudheid liggen...

Moet deze week een afspraak annuleren omdat ik al een concertavondje had gepland voor mezelf.

Nu rest nog de vraag: had/heb ik ook een kaartje voor een theatervoorstelling aanstaande zondag of heb ik deze niet gekocht omdat het weekend toch al druk zou zijn?

Ik ben zo goed in agendabeheer......
quote:Filee schreef op 05 april 2017 @ 15:40:

[...]

Ik heb een overstap op Stockholm en in Denemarken. Dus ja.Jeetje, dat kost dan veel tijd om hier te komen. Men vliegt dus sneller van Amsterdam naar New York dan van jouw huis naar Amsterdam.
quote:Filee schreef op 05 april 2017 @ 15:35:

Ik zit op het vliegveld te wachten. Dat duurt nog lang, want mijn vlucht is meer dan 1.5 uur vertraagd. Daar gaan mijn aansluitende vluchten Getver! Volgende keer toch maar roeibootje pakken?
quote:sssssst schreef op 05 april 2017 @ 15:30:

[...]

Dan zijn je schoenen toch mooi. Zulke beige vrouwen kijken vaak naar kwaliteit. Misschien stralen je schoenen dat dus uit.

En verder als jij er blij mee bent zijn ze toch geweldig? Niet dan?Nou, ik vond ze in de winkel supermooi (maar ik moet eerlijk zijn: mijn moeder zou ze heel mooi hebben gevonden, daarom kocht ik ze), daarna twijfelde ik weer, mijn man vindt het niks (waarvan akte) en nu... Ach, ik draag ze gewoon!
quote:Watervrouw333 schreef op 05 april 2017 @ 15:41:

Ik heb een bijna-vergeetdagweek blijkbaar. Het zal wel aan de verkoudheid liggen...

Moet deze week een afspraak annuleren omdat ik al een concertavondje had gepland voor mezelf.

Nu rest nog de vraag: had/heb ik ook een kaartje voor een theatervoorstelling aanstaande zondag of heb ik deze niet gekocht omdat het weekend toch al druk zou zijn?

Ik ben zo goed in agendabeheer...... Ow shit, ik dacht dat ik een vergiet was. Maar jij bent nog veel erger!
quote:Filee schreef op 05 april 2017 @ 15:40:

[...]

Ik heb een overstap op Stockholm en in Denemarken. Dus ja.En nu?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Hunniebunnie schreef op 05 april 2017 @ 15:52:

[...]

Nou, ik vond ze in de winkel supermooi (maar ik moet eerlijk zijn: mijn moeder zou ze heel mooi hebben gevonden, daarom kocht ik ze), daarna twijfelde ik weer, mijn man vindt het niks (waarvan akte) en nu... Ach, ik draag ze gewoon!

Gewoon dragen inderdaad, zeker als ze goed zitten.

Ik draag schoenen waarover mijn oma op haar 80e gezegd zou hebben: 'Die zijn voor oude mensen.' Maar hé, ik ben blij dat ik weer loop en dat ik überhaupt schoenen heb.
quote:Hunniebunnie schreef op 05 april 2017 @ 15:53:

[...]

Ow shit, ik dacht dat ik een vergiet was. Maar jij bent nog veel erger!

Ik heb een keer twee kaartjes gekocht. Wilde vriendin meevragen. Sta-concert was voor haar eigenlijk geen goed idee en ik ontdekte dat ik in die concertweek op vakantie zou zijn.

Denk dat ik mijn toenmalige werkdruk de schuld kan geven

Andere vriendin en een vriendin van haar hebben toen wel enorm genoten.

En nu ligt het gewoon aan de zomertijd en verkoudheid ofzo
Ik schijnt over het algemeen mannenschoenen te dragen. Aldus een kennis ooit.

Voor huidige werk is dat helemaal prima. Banen met een hakschoenenplicht ofzo doe ik niet aan.
quote:Oudblond schreef op 05 april 2017 @ 12:52:

Ja heel vroeg naar bed vanavond en deze dag snel vergeten. Mijn lieve collega is een heerlijke wan tan soep voor me gaan halen. Daar knapt een mens van op!

Fijn dat je document klaar is Perzikje!Als er zoveel gebeurt op een dag weet ik: ik ben mezelf voorbij aan het hollen. Lekker wven pas op de plaats maken, dus!
IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven