Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

quote:Filee schreef op 17 maart 2017 @ 12:54:

Ja dat is handig he. Als ik tomatensaus maak, maak ik altijd al tijd en grote pan vol. Daarvan maak ik dan kleine bakjes die ik invries.Dat doe ik ook graag, maar met vijf man, is heel veel meer maken dan voor twee keer best lastig, dat past niet meer in één pan. Ik heb nu nog maar één eenpersoons portie op voorraad.
Alle reacties Link kopieren
Handig als er eentje vroeger of later eet Ssst.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2017 @ 13:02:

Doe ik ook perzikje. Allemaal platte stapelbare zakjes. En als ik minder nodig heb breek ik er een stuk af.

Dat doe ik ook inderdaad.

Heel handig.
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2017 @ 13:03:

Handig als er eentje vroeger of later eet Ssst.Daarom vries ik ook altijd een paar eenpersoons porties in. De laatste weken veel gebruikt en te weinig aangevuld helaas.
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2017 @ 13:02:

Doe ik ook perzikje. Allemaal platte stapelbare zakjes. En als ik minder nodig heb breek ik er een stuk af.Om dat breken makkelijker te maken maak ik vaak na een uur of twee met een houten spatel een paar naden in. Gewoon door de zakjes heen. Zoals bij een reep chocola.
Oh, dat is slim!
Ik moet naar de fysio maar heb zooo geen zin. Teken dat het veel beter met me gaat
Succes OB!
Voor wie wil
Oh OB, jij had nog gevraagd hoe het met Broer ging.

Het gaat, en daar is alles wel meegezegd. Hij doet (nu redelijk) z'n best op school. Maar heeft ook weer veel voor z'n kiezen gehad.

Onze tante is afgelopen januari overleden. Het zat er al langer aan te komen en eigenlijk heeft ze het nog veel langer volgehouden dan we hadden verwacht en gedacht, maar het is toch wel weer een klap in zijn (en mijn) gezicht.
Ik wil naar huis, maar dat kan nog niet
quote:Filee schreef op 17 maart 2017 @ 14:20:

Ik wil naar huis, maar dat kan nog niet wanneer mag je?
quote:Filee schreef op 17 maart 2017 @ 14:20:

Ik wil naar huis, maar dat kan nog niet Hier ook zo. Ik moet tot 17.30 en normaal tot 21.00 dus ik ben al vroeger klaar dan normaal.
Ik at tussen de middag een broodje gezond en vanavond eten we chili con carne.

Morgen ook nog werken maar dat is maar een paar uur.
Fijn dat je eerder klaar bent Dolfje. Ik ben lekker vrij vandaag en had voor de lunch tonijn- en eiersla gemaakt. Met erg lekker beleg vind ik brood nog net te doen.
Vanmiddag heb ik twee boterhammen met kaas gegeten en een berg gehaktballetjes (LG gaat op vakantie en dan trakteert ze altijd).

Vanavond wordt het broodjes hamburger met excuuskomkommer en dito tomaat, want vrijdag is mijn eigen 'ik ben te lui om te koken' dag.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 maart 2017 @ 17:38:

Vanmiddag heb ik twee boterhammen met kaas gegeten en een berg gehaktballetjes (LG gaat op vakantie en dan trakteert ze altijd).

Vanavond wordt het broodjes hamburger met excuuskomkommer en dito tomaat, want vrijdag is mijn eigen 'ik ben te lui om te koken' dag .Ik heb dat altijd op zondag
quote:Peacy schreef op 17 maart 2017 @ 14:21:

[...]

wanneer mag je?Ik mag gaan wanneer ik wil, maar ik kon niet eerder weg omdat ik met wat bezig was. Ik bepaal mijn eigen werktijden en vandaag dacht ik om 16.00 dat het wel goed was zo
Ik lig uitgeteld op de bank maar moet zo nog ff naar de ah. Er is niks te drinken buiten water en thee en niks lekkers en het is tenslotte vrijdag.
Ik twijfel wat te eten. Chinees of zelf koken. Van de week al friet gehad.
Hier is vriend naar de pizzeria om echt lekkere pizza's te halen. Irritante Italiaanse man maar wel lekker koken.

De 2 bezorgpizzeria's zijn niet lekker genoeg.
quote:Elfje112 schreef op 17 maart 2017 @ 18:21:

Ik twijfel wat te eten. Chinees of zelf koken. Van de week al friet gehad.Dat je daarover twijfelt. Chinees natuurlijk!
quote:Filee schreef op 17 maart 2017 @ 18:23:

[...]

Dat je daarover twijfelt. Chinees natuurlijk!Eens!
quote:Elfje112 schreef op 17 maart 2017 @ 18:21:

Ik twijfel wat te eten. Chinees of zelf koken. Van de week al friet gehad.

Chinees

nu heb ik trek in cha sieuw
quote:Pinda-Kaas schreef op 17 maart 2017 @ 18:42:

[...]

Chinees

nu heb ik trek in cha sieuwNee gado gado, tjap tjoi en foe yong Hai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven