Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.

Selamat makan!

Alle reacties Link kopieren
Dat doe je vlotjes Dolfje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ja volgens de opleiding staat er een uur voor maar ik heb met de leerkrachten afgesproken een half uur per leerling. En is het langer ok maar ga dat niet afdwingen dan wordt het voor mij te geforceerd.

Heb van deze gesprekken een bruikbaar fragment nodig om mee te nemen. Daarom doe ik er ook 3 ipv twee.

Het is tot nu toe leuker dan ik gedacht had, heb me natuurlijk weer voor niks zo druk gemaakt
Een uur is ook wel heel lang hoor.

Leuk! Nog eentje dan?
Mijn pakje kaas is beschimmeld
quote:Star schreef op 17 maart 2017 @ 11:25:

Mijn pakje kaas is beschimmeld Dat is verschrikkelijk!
Life is short. Eat dessert first.

Mijn pakje kaas is beschimmeld Nooo.. Wat stom van dat pakje kaas.

Mijn pakje kaas is beschimmeld

Ik ga heerlijk genieten van mijn onbeschimmelde plak kaas.

Mijn pakje kaas is beschimmeld Ik heb gelukkig altijd back-up kaas!

Mijn pakje kaas is beschimmeld Ik hartje schimmelkaas.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2017 @ 11:34:

[...]

Ik heb gelukkig altijd back-up kaas!Ham inderdaad
Oh gaan we het over eten hebben? Ik ga zo een broodje met knakworst voor mezelf maken. Jammie!
Goed nieuws gekregen Ren?
Ja, een paar kleinigheden die er nog in moeten, maar grotendeels is het goed in orde. Dus.....opgelucht! Kan ik mooi heeeeel binnenkort een periode gaan afsluiten en me richten op de toekomst.
quote:Renaissance schreef op 17 maart 2017 @ 12:39:

Oh gaan we het over eten hebben? Ik ga zo een broodje met knakworst voor mezelf maken. Jammie!

Lekker!!

Ik had een saaie broodjes met ham. Ik had wat in de kantine kunnen kopen, maar daar hadden ze alleen zalm-kaas ovenschotel en als er iets is waar ik niet van hou, is dat zalm met kaas.
Dat vind ik ook geen geslaagde combi Filee. Nou ja, mooi excuus om vanavond extra lekker te eten!
Mooi zo Ren!

Eh.... ik heb net besloten dat we vanavond pasta met broccoli, kaassaus en gerookte zalm gaan eten. Ik begrijp dat ik geen rekening hoef te houden met jullie gezelschap.
Nee dank je
quote:Renaissance schreef op 17 maart 2017 @ 12:44:

Dat vind ik ook geen geslaagde combi Filee. Nou ja, mooi excuus om vanavond extra lekker te eten!Ja vanavond ga ik weer eens de oude vertrouwde lasagne maken. Dat heb ik al zo lang niet meer gehad.
quote:Oudblond schreef op 17 maart 2017 @ 12:46:

Mooi zo Ren!

Eh.... ik heb net besloten dat we vanavond pasta met broccoli, kaassaus en gerookte zalm gaan eten. Ik begrijp dat ik geen rekening hoef te houden met jullie gezelschap. Nee dankje
Ik ga vanavond voor een simpele pasta met tomatensaus.

De tomatensaus heb ik ingevroren gehad. Maak dat altijd in batches.
Ja dat is handig he. Als ik tomatensaus maak, maak ik altijd al tijd en grote pan vol. Daarvan maak ik dan kleine bakjes die ik invries.
Wij eten vanavond wraps met tomaat, gehakt en maïs. Salade ernaast, lekker makkelijk want in tegenstelling tot andere vrijdagen eten we vandaag in drie etappes.
Heel handig. Ik bewaar ze in ziplockzakjes. past er meer in de vriezer
quote:Peacy schreef op 17 maart 2017 @ 12:58:

Heel handig. Ik bewaar ze in ziplockzakjes. past er meer in de vriezer Ik heb een haat-liefde verhouding met die zakjes. Voor brood enz zijn ze ideaal, maar als ik er iets vloeibaars in doe, gaan ze altijd lekken of stuk.
Doe ik ook perzikje. Allemaal platte stapelbare zakjes. En als ik minder nodig heb breek ik er een stuk af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven