Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Ja, beterschap Elf!
Bah, ik heb wel zes spijkerbroeken. Eén lievelingsbroek. Al best oud, want die andere vijf zijn jonger. En nou scheur ik er net uit. Is nu echt einde broek.
quote:Elfje112 schreef op 07 december 2016 @ 19:11:

Bah, vanmiddag ziek geworden. Gelukkig geen afspraken staan de komende dagen.Beterschap hoor!
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Elf!
Life is short. Eat dessert first.
Jezelf goed verzorgen Elfje!

Tsssss.... Ik moest erg lachen omdat Yas vorige week mopperde dat haar skinny niet meer goed zit en jij ondanks je 'stil-zitten' niet aangekomen was. Toch uit je (versleten) broek geschuurd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Beterschap 11-je

Zennnnnnn voor Dolfje

En high 5 voor Wollie

Leo, snor staat je enig!

Ik reed vanmorgen in een prachtige zonsopgang naar het werk, Eros Ramazotti complimenteerde het geheel en ben daardoor de rest van de dag in een uitstekend humeur gebleven.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:sssssst schreef op 07 december 2016 @ 19:18:

Bah, ik heb wel zes spijkerbroeken. Eén lievelingsbroek. Al best oud, want die andere vijf zijn jonger. En nou scheur ik er net uit. Is nu echt einde broek.Oh schijt is dat
quote:Eleonora-1 schreef op 07 december 2016 @ 19:17:

Ja, beterschap Elf!Ah gelukkig, je bent terug! *zegt therapie af*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 07 december 2016 @ 19:58:

Tsssss.... Ik moest erg lachen omdat Yas vorige week mopperde dat haar skinny niet meer goed zit en jij ondanks je 'stil-zitten' niet aangekomen was. Toch uit je (versleten) broek geschuurd Vooral dat! Versleten, ik ging verzitten op de bank en daar ging de scheur.
Balen van die verwarming Blond, helpt natuurlijk helemaal niet tegencje gewrichtspijn
quote:SaveAngie schreef op 07 december 2016 @ 19:59:

[...]

Oh schijt is dat Het is natuurlijk niet zo gek, dat je lievelingsbroek het snelst verslijt.
Beterschap Elfje!

Balen van de broek Ssssst! Ik had laatst hetzelfde, heel irritant!

Ik ga vast naar de hel, dat ging ik al maar nu echt. Ik heb gelogen tegen mijn moeder. Heb gezegd dat we de avonden met kerst al vol zitten met plannen en nu gaan we in de middag. Nu ook nog ergens naar de schoonouders en dan 2e kerstdag heerlijk samen thuis of tijd voor vrienden of op stap.
Beterschap, elf

Ssst, balen is dat. Ik had het laatst ook. Heb je het nog doorgegeven aan de mentor van je zoon

Dolf, eigenlijk best erg dat je moet liegen tegen je moeder en dat je niet eerlijk kunt aangeven dat je graag s middags wilt komen. Niet al te schuldig voelen. Het is ook jullie kerst
Eens met Jodie, Dolfje

Bah, ik heb wel zes spijkerbroeken. Eén lievelingsbroek. Al best oud, want die andere vijf zijn jonger. En nou scheur ik er net uit. Is nu echt einde broek.Toch teveel gegeten?
quote:MissJodiF schreef op 07 december 2016 @ 20:15:

Beterschap, elf

Ssst, balen is dat. Ik had het laatst ook. Heb je het nog doorgegeven aan de mentor van je zoon

Dolf, eigenlijk best erg dat je moet liegen tegen je moeder en dat je niet eerlijk kunt aangeven dat je graag s middags wilt komen. Niet al te schuldig voelen. Het is ook jullie kerstIk heb de mentor en mail gestuurd maar ze is ziek, dus nog geen antwoord.

Bah, ik heb wel zes spijkerbroeken. Eén lievelingsbroek. Al best oud, want die andere vijf zijn jonger. En nou scheur ik er net uit. Is nu echt einde broek.Dan wordt het tijd voor een nieuwe lievelingsbroek.
quote:Inkie12345 schreef op 07 december 2016 @ 20:22:

[...]

Toch teveel gegeten?

Ik dacht het, jij zegt het.
Nou ik lieg liever een beetje dan tegen mijn zin daar gaan zitten. Het is nogal complex bij ons. Maar ja het blijft toch mijn moeder. Niet gaan hebben we een paar jaar geleden wel gedaan maar dat is ook niet alles.

Voel me ook niet schuldig. Hel was maar een grapje
quote:dolfje schreef op 07 december 2016 @ 20:05:

Beterschap Elfje!

Balen van de broek Ssssst! Ik had laatst hetzelfde, heel irritant!

Ik ga vast naar de hel, dat ging ik al maar nu echt. Ik heb gelogen tegen mijn moeder. Heb gezegd dat we de avonden met kerst al vol zitten met plannen en nu gaan we in de middag. Nu ook nog ergens naar de schoonouders en dan 2e kerstdag heerlijk samen thuis of tijd voor vrienden of op stap.

Jammer dat je erom moet liegen, maar verder heb je gelijk. Alles je liegt niet je het wel goed doen, zorgen dat je leugentje niet uit kan komen.

Mijn schoonzus belde ooit af voor mijn verjaardag want de kinderen waren ziek, spugen etc etc. Ze wilden ons niet aansteken bla bla. Gaat ze naar het strand waar ze mijn vriendin tegen komt. Die dat een uur later bij mij weer zit te vertellen.
quote:Philae2 schreef op 07 december 2016 @ 20:26:

[...]

Ik dacht het, jij zegt het.Echt niet!
Wat een ellende ssssst.
quote:Oudblond schreef op 07 december 2016 @ 19:58:

Tsssss.... Ik moest erg lachen omdat Yas vorige week mopperde dat haar skinny niet meer goed zit en jij ondanks je 'stil-zitten' niet aangekomen was. Toch uit je (versleten) broek geschuurd Haha daar moest ik ook direct aan denken.
quote:sssssst schreef op 07 december 2016 @ 20:31:

[...]

Echt niet!Niks mis mee hoor. Ik heb dat ook wel eens gehad. Dacht dat de broek nog wel paste, maar uiteindelijk toch niet.
Oh wat erg Ssssst, heb je er wat van gezegd?

Tegen vrienden kan ik wel eerlijk zijn en geen zin is bijvoorbeeld ook een goede reden. Maar bij mijn moeder is dat lastig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven