Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae2 schreef op 07 december 2016 @ 21:11:

Iemand zin in een glaasje glögg?

[afbeelding]Ik snap de naam: zo sterk dat je je erin verslikt bij elke slok, oftewel Glogg
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:dolfje schreef op 07 december 2016 @ 21:21:

[...]

Stom! ja!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:SaveAngie schreef op 07 december 2016 @ 21:22:

[...]

Ik snap de naam: zo sterk dat je je erin verslikt bij elke slok, oftewel Glogg 30% is toch weer niet zo erg? Het is pittig, maar strohrum is sterker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
O, ik loop al weer achter. Ik sla even af Phil.

Haha, LV

Wat een vrolijke boel hier met al die feestelijke ava's
quote:SaveAngie schreef op 07 december 2016 @ 21:22:

[...]

Ik snap de naam: zo sterk dat je je erin verslikt bij elke slok, oftewel Glogg Je moet het ook wel mengen met amandelen, suiker en rozijnen om de smaak iets te verminderen.
quote:Philae2 schreef op 07 december 2016 @ 21:11:

Iemand zin in een glaasje glögg?

[afbeelding]Waar smaakt het naar?
quote:barbaracartland schreef op 07 december 2016 @ 21:10:

Mijn kinderen kregen van de goede Sint een nieuw kaartspel en het is merkwaardig verslavend. Qwirkle, heet het. Ik voorzie een marathon in de kerstvakantie!

Is dat ook een beetje leuk voor pubers? Ik heb hele rare pubers, ze zijn nog steeds dol op een gezelschapsspelletje op zijn tijd. Kom ik thuis uit mijn werk, hebben ze samen heel braaf Monopoly zitten spelen .

What reminds me: ik moet nog aan een ouderwetsche Risk zien te komen. Dat vindt mijn zoon vast helemaal fantastisch.
quote:rosanna08 schreef op 07 december 2016 @ 21:24:

[...]

30% is toch weer niet zo erg? Het is pittig, maar strohrum is sterker Klopt
quote:dolfje schreef op 07 december 2016 @ 21:27:

[...]

Waar smaakt het naar?Naar amandelen, suiker en rozijnen.
quote:dolfje schreef op 07 december 2016 @ 21:27:

[...]

Waar smaakt het naar?

Dat is een hele moeilijke vraag

Het smaakt naar Glögg. Ik zou niet weten hoe ik dat moet beschrijven
quote:-Kittens- schreef op 07 december 2016 @ 21:25:

Wat een vrolijke boel hier met al die feestelijke ava's ja het staat idd geinig.
very metal
quote:-KING- schreef op 07 december 2016 @ 21:22:

[...]

ik zag volgens mij onze dochter laatst in een reclame, wordt ze filmster?Wat? Daar heb ik geen toestemming voor gegeven!!
quote:Philae2 schreef op 07 december 2016 @ 21:28:

[...]

Dat is een hele moeilijke vraag

Het smaakt naar Glögg. Ik zou niet weten hoe ik dat moet beschrijven Je hebt me overtuigd, geef maar een emmer glaasje
quote:-KING- schreef op 07 december 2016 @ 21:29:

[...]

ja het staat idd geinig.Its tenslotte the season to be jolly
quote:Phaedra_ schreef op 07 december 2016 @ 21:30:

[...]

Wat? Daar heb ik geen toestemming voor gegeven!!bij de sinterklaas reclames op ned 3 vorige week. let je eigenlijk wel op haar?
very metal
quote:dolfje schreef op 07 december 2016 @ 21:34:

[...]

Its tenslotte the season to be jolly zo is het!
very metal
quote:-KING- schreef op 07 december 2016 @ 21:40:

[...]

bij de sinterklaas reclames op ned 3 vorige week. let je eigenlijk wel op haar?Ze is nu bij jou toch?
quote:Lady_Voldemort schreef op 07 december 2016 @ 21:27:

[...]

Is dat ook een beetje leuk voor pubers? Ik heb hele rare pubers, ze zijn nog steeds dol op een gezelschapsspelletje op zijn tijd. Kom ik thuis uit mijn werk, hebben ze samen heel braaf Monopoly zitten spelen .

What reminds me: ik moet nog aan een ouderwetsche Risk zien te komen. Dat vindt mijn zoon vast helemaal fantastisch.

Ik vind het wel leuk. En er zit een element van gemenigheid in (dit sprak mijn jongste erg aan). Het is eigenlijk een soort van Rummikub, maar dan met kleuren en symbolen en met spelkaarten dus. En het lag voor 6 Euro bij Kruidvat, dus arm werd ik er niet van.

Machiavelli is ook een leuk spel, trouwens. Of Weerwolven, daar is mijn oudste nu helemaal gek van, al is dat het leukste in een groter gezelschap.
Zes euro? Dan ga ik het morgen meteen kopen. We moeten toch nog een paar pakjes, voor onder de kerstboom. En het moeten geen al te grote pakjes zijn want we hebben maar een heel klein kerstboompje.
Regenwormen is ook leuk. En mijn favoriet is een reactiespel waarbij je de namen van dieren moet noemen, maar dan weer niet die die op de dobbelsteen staan en soms juist wel. Dat je met je volwassen hoofd om het hardst "Koe! Koe!" aan het roepen bent.
quote:Phaedra_ schreef op 07 december 2016 @ 21:41:

[...]

Ze is nu bij jou toch?eh........ ja!
very metal
quote:barbaracartland schreef op 07 december 2016 @ 21:52:

Regenwormen is ook leuk. En mijn favoriet is een reactiespel waarbij je de namen van dieren moet noemen, maar dan weer niet die die op de dobbelsteen staan en soms juist wel. Dat je met je volwassen hoofd om het hardst "Koe! Koe!" aan het roepen bent.Hoe heet dat koeienspel? Die wil ik ook.
Funny Farm. Het is voor kinderen bedoeld, maar ik word er erg blij van.
Wat een gezelligheid hier!

Machiavelli vind ik ook een erg leuk spel Barb, wij spelen het meestal met broer en schoonzus.

Ik hoop dat het met de kou op de kantoren beter gaat de rest van de week. Volgens mij zit ik nu toch echt in de overgang want ik blijf het maar warm hebben

Leo wat fijn dat je weer jezelf bent!

Dolfje, jammer dat je moet jokken tegen je moeder maar als het er voor zorgt dat je een relaxte kerst heb zo is het volgens mij geoorloofd.

Sssssst wat balen van je broek!

Beterschap Elfje
Ik ga maar eens slapen. Dus welterusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven