Het Stamcafé XXV
donderdag 8 december 2016 om 17:02
donderdag 8 december 2016 om 17:22
donderdag 8 december 2016 om 17:33
quote:Star schreef op 08 december 2016 @ 17:22:
6,- bij Bol.com
https://www.bol.com/nl/p/ ... uggestionType=typedsearch
Bol ik niet voor morgenavond en 4x €6 voor een geintje...
Big Bazar kennen we hier niet
Ik was er echt van uit gegaan dat die dingen voor 2 euro bij Action zouden liggen
6,- bij Bol.com
https://www.bol.com/nl/p/ ... uggestionType=typedsearch
Bol ik niet voor morgenavond en 4x €6 voor een geintje...
Big Bazar kennen we hier niet
Ik was er echt van uit gegaan dat die dingen voor 2 euro bij Action zouden liggen
donderdag 8 december 2016 om 17:47
quote:MissWollstonecraft schreef op 08 december 2016 @ 16:51:
Kittens, jouw hut met open haard ziet er heerlijk uit.
Ik zie mezelf daar wel zitten, met een lekker glas wijn of whisky, na een flinke wandeling.Jij hoort in die hut gewoon bij het interieur!
Kittens, jouw hut met open haard ziet er heerlijk uit.
Ik zie mezelf daar wel zitten, met een lekker glas wijn of whisky, na een flinke wandeling.Jij hoort in die hut gewoon bij het interieur!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 8 december 2016 om 17:56
Ik had veel afspraken op locatie en de temperatuur was iets aangenamer. Morgen komen de verwarmingsmeneren 'kijken'. Ben benieuwd! Gelukkig kan ik morgen zelf ook thuis werken. Had ik al ingepland omdat de keukenkraan vervangen wordt.
Lekker dagje gehad?
Lekker dagje gehad?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 8 december 2016 om 18:08
donderdag 8 december 2016 om 19:15
quote:Oudblond schreef op 08 december 2016 @ 17:56:
Ik had veel afspraken op locatie en de temperatuur was iets aangenamer. Morgen komen de verwarmingsmeneren 'kijken'. Ben benieuwd! Gelukkig kan ik morgen zelf ook thuis werken. Had ik al ingepland omdat de keukenkraan vervangen wordt.
Lekker dagje gehad?
Dat scheelt en wat fijn dat je morgen thuis kunt werken.
Ik ben uiteindelijk niet naar de sauna gegaan, heb dit weekend al leuke "uitje" plannen en wilde vandaag toch ook graag wandelen. Dat was ook erg fijn. Die sauna komt nog wel een keertje.
Lekker dagje gehad?
Dat scheelt en wat fijn dat je morgen thuis kunt werken.
Ik ben uiteindelijk niet naar de sauna gegaan, heb dit weekend al leuke "uitje" plannen en wilde vandaag toch ook graag wandelen. Dat was ook erg fijn. Die sauna komt nog wel een keertje.