Het Stamcafé XXV
donderdag 10 november 2016 om 14:51
Hé stammers. Manlief en ik zijn weer thuis na een paar heerlijke dagen in Brabant. Net met het ziekenhuis gebeld en ik hoef me morgen pas om half 12 te melden, ze weten zeker dat ik bakantie heb en graag wil uitslapen!
Ik ben (nog) niet echt nerveus voor de operatie, heb het idee dat dit minder 'dramatisch' is dan de vorige keer. Toen moesten ze de puzzelstukken aan elkaar zetten/schroeven m.b.v. een plaat en u hoeven ze alleen maar bot te transplanteren. Ik ben er positief over!
Zo, nu eerst een even teruglezen wat hier is gebeurd.
Ik ben (nog) niet echt nerveus voor de operatie, heb het idee dat dit minder 'dramatisch' is dan de vorige keer. Toen moesten ze de puzzelstukken aan elkaar zetten/schroeven m.b.v. een plaat en u hoeven ze alleen maar bot te transplanteren. Ik ben er positief over!
Zo, nu eerst een even teruglezen wat hier is gebeurd.
donderdag 10 november 2016 om 17:41
quote:MissMillicent schreef op 10 november 2016 @ 17:41:
Jakkie Solo, gaan die dan niet een beetje tegenstaan? Zo na een kilo of 4,5?Zover ben ik nog niet, maar ik laat het je weten als dat gebeurt.
Jakkie Solo, gaan die dan niet een beetje tegenstaan? Zo na een kilo of 4,5?Zover ben ik nog niet, maar ik laat het je weten als dat gebeurt.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar