Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
Alle reacties Link kopieren
quote:Inkie12345 schreef op 21 november 2016 @ 12:34:

Ik ken helemaal niemand in mijn omgeving die geen inboedelverzekering heeft. Hoe doe je dat als je huis affikt en je echt niks meer hebt? Nou ja nieuwkopen maar een beetje inboedel is toch al snel 40.000 euro dacht ik.Wij hebben een buffer daarom hebben we geen inboedelverzekering.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 november 2016 @ 12:39:

Ik heb twee uur bij de huisarts gezeten met mijn dochter.

Ze heeft erge buikpijn en dan niet als in obstipatie of diarree maar een stekende, aanhoudende pijn.

Ze is uitgebreid onderzocht, urine, bloed, niks acuuts.

Donderdag moet het over zijn of veel minder erg, anders gaat ze door naar de gynaecoloog.

Bah, zo zielig voor haar en rot om te zien.Jeetje, wat naar voor jullie. Sterkte en beterschap
Prrrr, mauw miawwwww.
rottig, eleonora. hopelijk is het voor donderdag over.
very metal
Wat zielig, Leo
Hé wat naar Leo. En zo moeilijk om dan machteloos toe te moeten kijken.

Sterkte voor je meissie.
Leo, kan het spanningsbuikpijn zijn?

Ik ben op de basisschool een keer midden in de nacht naar de SEH gegaan omdat ik dubbelklapte van de pijn in mijn buik.

Dat was spanningsbuikpijn. Mijn juf was ziek geworden en dus kwam er langdurig een invalster en zij kon de klas niet aan. Waardoor er dus een hele nare sfeer in de klas ontstond, blijkbaar had ik daar heel veel stress van of zo?
quote:Jane-Ice schreef op 21 november 2016 @ 12:45:

[...]

Wij hebben een buffer daarom hebben we geen inboedelverzekering.Wat goed. Een buffer hebben we wel maar echt niet zoals Inkie zegt van al snel 40.000. Mochten we willen
quote:Jane-Ice schreef op 21 november 2016 @ 12:45:

[...]

Wij hebben een buffer daarom hebben we geen inboedelverzekering.Een inboedelverzekering is helemaal niet zo duur. Hooguit 300 euro per jaar. Waarom zou je die niet afsluiten?
quote:Eleonora-1 schreef op 21 november 2016 @ 12:39:

Ik heb twee uur bij de huisarts gezeten met mijn dochter.

Ze heeft erge buikpijn en dan niet als in obstipatie of diarree maar een stekende, aanhoudende pijn.

Ze is uitgebreid onderzocht, urine, bloed, niks acuuts.

Donderdag moet het over zijn of veel minder erg, anders gaat ze door naar de gynaecoloog.

Bah, zo zielig voor haar en rot om te zien.

Ah wat sneu .

Wens haar maar beterschap van me.
Van mij ook.

Wat schaft de pot bij jullie? Hier nasi, een pittige met veel kip en groentes en kruiden.
Beterschap voor haar, Leo!

Rijst, kip en wokgroenten.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 21 november 2016 @ 17:19:

Beterschap voor haar, Leo!

Rijst, kip en wokgroenten.+1
Kip tandoori
Pasta
Broodjes knakworst met zuurkool
Bulgur, sla, stukje vlees.
Oh wacht, dat kan beter. Ik sta er namelijk best m'n best op te doen ...

Risotto van bulgur, adana kebab en een prachtig gekleurde salade met eikenbladsla, rucola, gele bietjes uit de tuin (jawel, die dankzij Blond niet langer vergeten-vergeten groente), schapenkaas, geroosterde rode paprika en geroosterde pompoenpitten, hazelnoten en walnoten met een zoet-pittige dressing met oa honing van m'n Franse lievelingsboer.

Dus!
Is kind de dag een beetje doorgekomen Leo? Zo te lezen hier wenst de hele kroeg haar beterschap. Vertel haar maar dat er veel mensen duimen dat ze snel geen pijn meer heeft.

Zelfgemaakte burgertjes met salade en 'ovenfriet' van zoete aardappel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Yette
Jeetje, beterschap voor de dochter van Eleonora.
Schotel van groene kool, uien, shoarma en aardappelpuree. Vader at mee, was gezellig.
Beterschap voor je dochter, Leo. Wat sneu.

Ik probeer Sintgeschenken voor mijn man en mijzelve bij elkaar te scharrelen. Zo jammer dat wij niet blij worden van een Playmobilspeeltuin.
Babs, veenplaggen een optie? Lekker warm om te stoken en zo heerlijk huiselijk!
Barbara, voor jezelf een kerststerretje (zo'n plantje)

Daar ben je afgelopen jaar echt maaaaaaaanden extreem blij en tevreden mee geweest!

Sterkte met je dochter Leo, en dochter zelf nog meer sterkte.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 21 november 2016 @ 19:40:

Barbara, voor jezelf een kerststerretje (zo'n plantje)

Daar ben je afgelopen jaar echt maaaaaaaanden extreem blij en tevreden mee geweest!

Sterkte met je dochter Leo, en dochter zelf nog meer sterkte.

Dat je dat nog weet, van die Kerstster. Die moet er sowieso komen. Kleurt ook mooi bij mijn nieuwe sanseveria's.

Veenplaggen maken een beetje slechte familieherinneringen los, vrees ik. Veel te bang dat ik dan voor het einde van de week aan de jenever ben, als zoveelste generatie veenarbeiderkind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven