Het Stamcafé XXV
donderdag 24 november 2016 om 22:34
donderdag 24 november 2016 om 22:41
donderdag 24 november 2016 om 22:46
quote:yasmijn schreef op 24 november 2016 @ 22:37:
Ik word bang van jullie gipsverhalen. Ik moet dinsdag weer naar het ziekenhuis. Geloof niet dat het goed is.
Hè bah, wat voelt er niet goed aan dan?
Ik moet maandag en denk ook dat het nog niet helemaal goed is. Met reden dat rechts na zes weken nog te weinig genezen was, dus dan zal links ook niet optimaal optimaal genezen zijn.
Ik word bang van jullie gipsverhalen. Ik moet dinsdag weer naar het ziekenhuis. Geloof niet dat het goed is.
Hè bah, wat voelt er niet goed aan dan?
Ik moet maandag en denk ook dat het nog niet helemaal goed is. Met reden dat rechts na zes weken nog te weinig genezen was, dus dan zal links ook niet optimaal optimaal genezen zijn.
vrijdag 25 november 2016 om 06:37
vrijdag 25 november 2016 om 07:16
quote:E[fgcolor=#f1eeee][/fgcolor]leonora-1 schreef op 25 november 2016 @ 06:37:
Bonjour mes amis, lekker geslapen?
Het is alweer vrijdag zeg, wat gaat de tijd toch hard.
Mijn dochter gaat vandaag voor het eerst met de trein richting haar vader.
Hij haalt haar halverwege op, dan hoeft ze niet over te stappen.
Spannend. Voor haar maar ik vind het ook wel spannend.
Poeh.Spannend, kan me dat ook nog herinneren hoe spannend ik dat vond, kind voor het eerst aleen met de trein. Succes, ik hoop dat alles goed gaat. (Beter dan bij ons)
Bonjour mes amis, lekker geslapen?
Het is alweer vrijdag zeg, wat gaat de tijd toch hard.
Mijn dochter gaat vandaag voor het eerst met de trein richting haar vader.
Hij haalt haar halverwege op, dan hoeft ze niet over te stappen.
Spannend. Voor haar maar ik vind het ook wel spannend.
Poeh.Spannend, kan me dat ook nog herinneren hoe spannend ik dat vond, kind voor het eerst aleen met de trein. Succes, ik hoop dat alles goed gaat. (Beter dan bij ons)
vrijdag 25 november 2016 om 09:31
vrijdag 25 november 2016 om 09:44
quote:yette schreef op 25 november 2016 @ 09:31:
KOUD!!!
Krabben om m'n auto naar de garage te krijgen en toen ik nèt weer leven in mijn vingers voelde, op de fiets terug naar huis
Gefeliciteerd, Save!
Spannend voor je meis, Leo. Hier was het hek van de dam toen ze eenmaal doorhadden hoe het OV werkte.
Ben ook erg benieuwd hoe het gaat.
Ik ga haar letterlijk tot aan de trein wegbrengen en uitzwaaien en op een ander station staat vader op het perron te wachten.
Binnenkort gaan we die ene overstap een keer oefenen en dan kan ze helemaal tot aan pa zelf met de trein.
Heerlijk.
Dat uitgeruil op zo'n parkeerplaats van een station, ik ben er wel klaar mee.
KOUD!!!
Krabben om m'n auto naar de garage te krijgen en toen ik nèt weer leven in mijn vingers voelde, op de fiets terug naar huis
Gefeliciteerd, Save!
Spannend voor je meis, Leo. Hier was het hek van de dam toen ze eenmaal doorhadden hoe het OV werkte.
Ben ook erg benieuwd hoe het gaat.
Ik ga haar letterlijk tot aan de trein wegbrengen en uitzwaaien en op een ander station staat vader op het perron te wachten.
Binnenkort gaan we die ene overstap een keer oefenen en dan kan ze helemaal tot aan pa zelf met de trein.
Heerlijk.
Dat uitgeruil op zo'n parkeerplaats van een station, ik ben er wel klaar mee.
vrijdag 25 november 2016 om 09:57
quote:SaveAngie schreef op 25 november 2016 @ 08:53:
Bonjour!
[img]http://www.annastaarten.nl/wp-content/u ... o24948.jpg[/img]Van harte met de dreum!
Bonjour!
[img]http://www.annastaarten.nl/wp-content/u ... o24948.jpg[/img]Van harte met de dreum!