Het Stamcafé XXV

06-11-2016 11:46 3010 berichten
Een jubileumeditie, hoeraaaaa! Eet en drink lekker, heb veel plezier, en de envelopjes mag je inleveren bij Leo (aan het tafeltje bij de deur).

Feestelijke groeten van Leo, Yas, Star en LV
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 24 november 2016 @ 22:26:

Met mijn auto zou dat een heeeeel klein caravannetje moeten worden Ja das ook weer zo wat
Wij gaan in hotel of in compleet ingerichte safaritent (op een camping waar kinderen onder de 18 niet welkom zijn. En ik vind kinderen echt heel leuk hoor, maar niet op vakantie )of in een appartement of bij vrienden in huis.

Eigen sanitair vind ik echt heel fijn .
Ik word bang van jullie gipsverhalen. Ik moet dinsdag weer naar het ziekenhuis. Geloof niet dat het goed is.
Alle reacties Link kopieren
Yasmijn, rot dat het nog niet goed voelt . Zou er dan nog steeds een operatie kunnen volgen?

Tak, afgelopen zomer voor het eerst geglampeerd en dat is goed bevallen. En wat die kinderen betreft kunnen we elkaar ook de hand schudden, virtueel, dan kan het geen pijn doen.
Oh Yas, da's geen fijn gevoel. Maar hoe zo heb je dat gevoel? Voelt het niet goed of heb je nog veel pijn?

Mijn arm voelde op zich wel goed, weet ik veel, is de eerste keer dat ik wat breek. Maar was dus niet goed. Hopelijk nu wel!
quote:yasmijn schreef op 24 november 2016 @ 22:37:

Ik word bang van jullie gipsverhalen. Ik moet dinsdag weer naar het ziekenhuis. Geloof niet dat het goed is.

Hè bah, wat voelt er niet goed aan dan?

Ik moet maandag en denk ook dat het nog niet helemaal goed is. Met reden dat rechts na zes weken nog te weinig genezen was, dus dan zal links ook niet optimaal optimaal genezen zijn.
Wij zijn dit jaar voor het eerst op een glamping geweest, in Frankrijk. Glamping bestond uit 3 tenten en een gitte, kinderen zoals gezegd niet welkom. Wij vonden het geweldig! We gaan komend jaar weer. En we gaan weer lekker naar Bonaire, vrienden opzoeken.
Dan waren we niet op dezelfde (bij ons 4 blokhutten) maar het concept is hetzelfde. Op de Antillen nog niet eerder geweest, wel naar Cuba.
Cuba staat nog op de wishlist!

Vrienden van ons zijn in 2011 naar Bonaire verhuisd en elk jaar gaan we naar zetoe. Alleen dit jaar kwam het er niet van. Maar ik mis ze echt dus komend jaar gaan we hardlopend weer naar ze toe!!

"Jouw" glamping klinkt ook goed!
Ik pb het adres wel
Jullie wonen niet alleen dicht bij elkaar, jullie zijn gewoon hetzelfde
quote:Inkie12345 schreef op 24 november 2016 @ 23:09:

Jullie wonen niet alleen dicht bij elkaar, jullie zijn gewoon hetzelfde We schelen in leeftijd ook al niet veel
quote:Talkinghead schreef op 24 november 2016 @ 23:14:

[...]

We schelen in leeftijd ook al niet veel Ik voel een meet aankomen
quote:Inkie12345 schreef op 24 november 2016 @ 23:18:

[...]

Ik voel een meet aankomen Dat voel je sowieso goed aan, al is dat met een ander clubje van het forum
quote:Talkinghead schreef op 24 november 2016 @ 23:44:

[...]

Dat voel je sowieso goed aan, al is dat met een ander clubje van het forum Oh mijn glazen bol was een beetje beslagen , ff oppoetsen
Bonjour mes amis, lekker geslapen?

Het is alweer vrijdag zeg, wat gaat de tijd toch hard.

Mijn dochter gaat vandaag voor het eerst met de trein richting haar vader.

Hij haalt haar halverwege op, dan hoeft ze niet over te stappen.

Spannend. Voor haar maar ik vind het ook wel spannend.

Poeh.
Mogguh,

Dat is ook spannend, Leo. Komt vast goed!

Ja, ik weet het niet met die arm, op zich heb ik niet veel pijn als ik me koest hou maar na een verkeerde beweging dan vlamt de pijn door de arm.
quote:E[fgcolor=#f1eeee][/fgcolor]leonora-1 schreef op 25 november 2016 @ 06:37:

Bonjour mes amis, lekker geslapen?

Het is alweer vrijdag zeg, wat gaat de tijd toch hard.

Mijn dochter gaat vandaag voor het eerst met de trein richting haar vader.

Hij haalt haar halverwege op, dan hoeft ze niet over te stappen.

Spannend. Voor haar maar ik vind het ook wel spannend.

Poeh.Spannend, kan me dat ook nog herinneren hoe spannend ik dat vond, kind voor het eerst aleen met de trein. Succes, ik hoop dat alles goed gaat. (Beter dan bij ons)
Bonjour!

When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:SaveAngie schreef op 25 november 2016 @ 08:53:

Bonjour!

[afbeelding]

Is de dreum jarig?

Gefeliciteerd
Jaaaaaa Dank je wel
When they go low, we go high. (M.Obama)
KOUD!!!

Krabben om m'n auto naar de garage te krijgen en toen ik nèt weer leven in mijn vingers voelde, op de fiets terug naar huis

Gefeliciteerd, Save!

Spannend voor je meis, Leo. Hier was het hek van de dam toen ze eenmaal doorhadden hoe het OV werkte.
quote:SaveAngie schreef op 25 november 2016 @ 09:29:

Jaaaaaa Dank je wel

Hoera voor je zoon!!!

quote:yette schreef op 25 november 2016 @ 09:31:

KOUD!!!

Krabben om m'n auto naar de garage te krijgen en toen ik nèt weer leven in mijn vingers voelde, op de fiets terug naar huis

Gefeliciteerd, Save!

Spannend voor je meis, Leo. Hier was het hek van de dam toen ze eenmaal doorhadden hoe het OV werkte.

Ben ook erg benieuwd hoe het gaat.

Ik ga haar letterlijk tot aan de trein wegbrengen en uitzwaaien en op een ander station staat vader op het perron te wachten.

Binnenkort gaan we die ene overstap een keer oefenen en dan kan ze helemaal tot aan pa zelf met de trein.

Heerlijk.

Dat uitgeruil op zo'n parkeerplaats van een station, ik ben er wel klaar mee.
quote:SaveAngie schreef op 25 november 2016 @ 08:53:

Bonjour!

[img]http://www.annastaarten.nl/wp-content/u ... o24948.jpg[/img]Van harte met de dreum!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven