Het stamcafe XVIII
vrijdag 29 juli 2016 om 08:45
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 08:40:
Voor iedereen knussen en kuffels die dat nodig heeft/wil hebben en een ferme handdruk voor Solo.
Thx.
Ik ben tegenwoordig van de hartjes en knuffels, dus je hoeft mij niet meer apart te noemen.
Ik hoop alleen dat het niet te lang duurt, want ik herken mezelf gewoon niet.
Leuk toch, met zo'n herenschare naar de boerensushischuur.
Voor iedereen knussen en kuffels die dat nodig heeft/wil hebben en een ferme handdruk voor Solo.
Thx.
Ik ben tegenwoordig van de hartjes en knuffels, dus je hoeft mij niet meer apart te noemen.
Ik hoop alleen dat het niet te lang duurt, want ik herken mezelf gewoon niet.
Leuk toch, met zo'n herenschare naar de boerensushischuur.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 29 juli 2016 om 08:53
vrijdag 29 juli 2016 om 08:56
quote:dolfje schreef op 29 juli 2016 @ 08:51:
Leo wat is een all you can eat boerensushi schuur? Veel plezier in elk geval.
Nou het is all you can eat, dus één bedrag en dan eten maar, het zijn nogal grote sushi's met dingen als kaas er op en het is in een enorm restaurant met de omvang van een boerenschuur.
Vandaar.
Leo wat is een all you can eat boerensushi schuur? Veel plezier in elk geval.
Nou het is all you can eat, dus één bedrag en dan eten maar, het zijn nogal grote sushi's met dingen als kaas er op en het is in een enorm restaurant met de omvang van een boerenschuur.
Vandaar.
vrijdag 29 juli 2016 om 09:01
vrijdag 29 juli 2016 om 09:06
vrijdag 29 juli 2016 om 09:07
quote:Eleonora-1 schreef op 29 juli 2016 @ 09:03:
[...]
Ik lust dolgraag sushi maar dan weer niet met kaas, of met mayonaise, wat er ook vaak opgesmeerd wordt, bwûh.Alles op sushi is beter dan alleen sushi. Ik zit in kamp-Dolfje: ik hou niet van sushi, maar mss met kaas (of met mayonaise) dat ik het wel lust, want dan proef je vast wat minder sushi.
[...]
Ik lust dolgraag sushi maar dan weer niet met kaas, of met mayonaise, wat er ook vaak opgesmeerd wordt, bwûh.Alles op sushi is beter dan alleen sushi. Ik zit in kamp-Dolfje: ik hou niet van sushi, maar mss met kaas (of met mayonaise) dat ik het wel lust, want dan proef je vast wat minder sushi.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
vrijdag 29 juli 2016 om 09:21
vrijdag 29 juli 2016 om 09:23
quote:Woll_Stone schreef op 29 juli 2016 @ 09:21:
Is dit misschien iets voor je gordijnen Angie?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90160027/Ik zocht kant en klare maar denk dat ik ze inderdaad moet laten maken.
Is dit misschien iets voor je gordijnen Angie?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90160027/Ik zocht kant en klare maar denk dat ik ze inderdaad moet laten maken.
When they go low, we go high. (M.Obama)
vrijdag 29 juli 2016 om 09:27