Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Ja, ik neem woensdagmiddag vrij inderdaad en ik ga die ochtend denk ik vanuit huis werken. Gelukkig heb ik in die zin geen baas boven me, maar kan ik mijn tijd zelf invullen.

Over 2 uurtjes komt de zon op deze kant van het gebouw, dat wordt nog lachen. Maar Solo, ik klaag nog steeds niet hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik klaag ook niet hoor. Ben oudste aan het wegbrengen naar zijn doordeweekse plek. Met OV. Allemaal lekker warm hoor.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Nou,ik klaag wel! met een buik als een olifant in deze hitte op mijn knieën de badkamer vloer schrobben..
quote:ana_isabel schreef op 18 juli 2016 @ 11:48:

Nou,ik klaag wel! met een buik als een olifant in deze hitte op mijn knieën de badkamer vloer schrobben.. Nou vooruit, jij mag ook wel klagen hoor! Maar eh... waarom schrob jij eigenlijk de vloer van je badkamer in jouw positie (letterlijk!) en op deze dag? Ga jij eens op een tuinstoeltje onder de boom zitten!
quote:Solomio schreef op 18 juli 2016 @ 11:45:

Ik klaag ook niet hoor. Ben oudste aan het wegbrengen naar zijn doordeweekse plek. Met OV. Allemaal lekker warm hoor.Joepie!

Nou,ik klaag wel! met een buik als een olifant in deze hitte op mijn knieën de badkamer vloer schrobben.. Want?

Nou,ik klaag wel! met een buik als een olifant in deze hitte op mijn knieën de badkamer vloer schrobben.. Koekoek
quote:Hunniebunnie schreef op 18 juli 2016 @ 11:56:

[...]

Nou vooruit, jij mag ook wel klagen hoor! Maar eh... waarom schrob jij eigenlijk de vloer van je badkamer in jouw positie (letterlijk!) en op deze dag? Ga jij eens op een tuinstoeltje onder de boom zitten!Tja... Ik had eens energie over... En wilde mijn man "verrassen" die naast 9 uur werken elke dag,ook nog eens boodschappen doet en alle kamers aan het opknappen is voordat de baby komt..
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 11:57:

[...]

Want?Deels hormonaal en deels,omdat ik anders niet tussen de wasmachine en de droger kom...
quote:Kittens schreef op 18 juli 2016 @ 11:57:

[...]

KoekoekIk weet ut..
quote:ana_isabel schreef op 18 juli 2016 @ 12:04:

[...]

Deels hormonaal en deels,omdat ik anders niet tussen de wasmachine en de droger kom...En dat moet natuurlijk persé nu en door jou gedaan worden
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 12:05:

[...]

En dat moet natuurlijk persé nu en door jou gedaan worden Nou inderdaad! Hup, weg daar en lekker languit!
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 12:05:

[...]

En dat moet natuurlijk persé nu en door jou gedaan worden

herkenbaar?

Man zal mij ook voor gek verklaren...maar inderdaad;HET MOEST NU!!!
Ik heb daar bij mijn zwangerschappen gelukkig nooit last van gehad!
quote:Hunniebunnie schreef op 18 juli 2016 @ 12:06:

[...]

Nou inderdaad! Hup, weg daar en lekker languit!

Oh,maar die gelegenheid krijg ik echt genoeg hoor!

Ze hebben mij vanochtend tot half 11 laten slapen
quote:ana_isabel schreef op 18 juli 2016 @ 12:06:

[...]

herkenbaar?

Man zal mij ook voor gek verklaren...maar inderdaad;HET MOEST NU!!!

Al had ik dan geen eigen huishouden, maar ik stond wel met ruim 30 graden te strijken. Voor de 6de keer ofzo

Ik was zwanger in de heetste en langste zomer in 30 jaar ofzo. Ik heb vooral veel in het zwembad van de buren gelegen en die brachten me dan weer met de auto terug
quote:Hunniebunnie schreef op 18 juli 2016 @ 12:07:

Ik heb daar bij mijn zwangerschappen gelukkig nooit last van gehad!Heerlijk lijkt mij dat. Bij mij is het ook maar tijdelijk hoor.
quote:ana_isabel schreef op 18 juli 2016 @ 12:08:

[...]

Oh,maar die gelegenheid krijg ik echt genoeg hoor!

Ze hebben mij vanochtend tot half 11 laten slapen Heel goed. Maar dan ben dus alweer anderhalf uur bezig. Tijd voor pauze!
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 12:09:

[...]

Al had ik dan geen eigen huishouden, maar ik stond wel met ruim 30 graden te strijken. Voor de 6de keer ofzo

Ik was zwanger in de heetste en langste zomer in 30 jaar ofzo. Ik heb vooral veel in het zwembad van de buren gelegen en die brachten me dan weer met de auto terug wauw!! wat een luxe! Dat strijken heb ik dan weer niet...Kan niet lang genoeg blijven staan.Maar je ging met de auto terug????,
quote:Hunniebunnie schreef op 18 juli 2016 @ 12:10:

[...]

Heel goed. Maar dan ben dus alweer anderhalf uur bezig. Tijd voor pauze!

Daarom ben ik ff hier

Beetje schoonmaken,beetje forummen...komt goed!
quote:ana_isabel schreef op 18 juli 2016 @ 12:11:

[...]

wauw!! wat een luxe! Dat strijken heb ik dan weer niet...Kan niet lang genoeg blijven staan.Maar je ging met de auto terug????,

Nou ja, het was noodzaak. Mijn ex had me het huis uitgezet voor mijn beste vriendin

Ja, buren bij mijn ouders wonen uit elkaar en ik kon zo ver niet meer lopen. Dan waggelde ik er heel langzaam heen, dook in het zwembad, lag daar een middag en dan brachten zij me weer terug met de auto, omdat ik het lopend niet meer redde.

Was echt fantastisch
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 18 juli 2016 @ 12:07:

Ik heb daar bij mijn zwangerschappen gelukkig nooit last van gehad!

Dit.

Ik zit in het zonnetje op de bus te wachten. Lekker fris windje erbij.

Ik ben super gestrest, dus gauw naar huis.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Phaedra_ schreef op 18 juli 2016 @ 12:14:

[...]

Nou ja, het was noodzaak. Mijn ex had me het huis uitgezet voor mijn beste vriendin

Ja, buren bij mijn ouders wonen uit elkaar en ik kon zo ver niet meer lopen. Dan waggelde ik er heel langzaam heen, dook in het zwembad, lag daar een middag en dan brachten zij me weer terug met de auto, omdat ik het lopend niet meer redde.

Was echt fantastisch Wat een lieve buren! Over je ex houd ik maar wijselijk mijn mond
quote:Solomio schreef op 18 juli 2016 @ 12:22:

[...]

Dit.

Ik ben super gestrest, dus gauw naar huis.Kun je thuis relaxen of moet je nog veel doen?
quote:Solomio schreef op 18 juli 2016 @ 12:22:

[...]

Dit.

Ik ben super gestrest, dus gauw naar huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven