Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Leo

Blond, lekker, ga je naar Florence?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Eerst een overleg en dan een paar kantoor uurtjes. Hoop om een uur of 4 thuis te zijn.
Werk ze Dolfje.
Goedemorgen. Het zou verboden moeten worden om op maandagochtend gelijk vol aan het werk te moeten..........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 18 juli 2016 @ 07:52:

Goedemorgen. Het zou verboden moeten worden om op maandagochtend gelijk vol aan het werk te moeten..........Ja!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 juli 2016 @ 07:44:

Werk ze Dolfje.Dank je wel! Jij fijne laatste uurtjes daar!
Goedemorgen allemaal!
quote:Kittens schreef op 18 juli 2016 @ 08:26:

[afbeelding]He zo zie ik er denk ik nu uit
quote:Kittens schreef op 18 juli 2016 @ 08:26:

[afbeelding]Gaat het, Kittens?
Nog drie dagen werken (vandaag, wo. en do.) en dan 3 weken vrij. Man, wat kijk ik daar naar uit!

Fijn dat jij zulke mooie dagen had Wollie! En Phae, spannend met je lover op stap!

We hadden het er laatst over en nu is het zover: ik heb om 9 uur een brownpaper-sessie met de bestuurders. Wish me luck
Goeiemorgen!

+1 voor Hayek!

Wij hebben besloten pas in oktober op vakantie te gaan... dus ik denk dat ik van de week maar een dagje extra vrij neem. Soort minivakantie ofzo.
The owls are not what they seem
quote:Hunniebunnie schreef op 18 juli 2016 @ 08:47:

Nog drie dagen werken (vandaag, wo. en do.) en dan 3 weken vrij. Man, wat kijk ik daar naar uit!

Fijn dat jij zulke mooie dagen had Wollie! En Phae, spannend met je lover op stap!

We hadden het er laatst over en nu is het zover: ik heb om 9 uur een brownpaper-sessie met de bestuurders. Wish me luck Oei... sterkte!
The owls are not what they seem
Sterkte Hun.

Lady, dat is laat, maar wel lekker om weg te gaan als het hier volop herfst is.
Succes Hunnie!

Werk ze allemaal!
Hallo allemaal!

Iedereen die moet werken, werkze!

Wij zitten al een tijdje in het huis van mijn moeder met uitzicht over de Hollandse weilanden.

Moeder was op vakantie, maar is vandaag teruggekomen. Dochtertje helemaal blij!
IMHO
Ooh wat fijn GG!
Goedemorgen allemaal.

Phae wat goed zeg van die kleurenbril, wat een geweldige uitvinding is dat. Heb je lekker gedroomd van je nieuwe lover?

Stone heel veel plezier op je laatste dag.

Hunnie sterkte.

Kittens ben je boos? En hebben jullie de reis nog om geboekt?

GG fijn zeg dat je moeder er weer is die zal wel dolgelukkig zijn dat jullie terugkomen.

Fijne dag iedereen.

Ik heb een zere keel
quote:Hunniebunnie schreef op 18 juli 2016 @ 08:42:

[...]

Gaat het, Kittens?Het gaat wel hoor. Het is ingewikkeld.
quote:Inkie12345 schreef op 18 juli 2016 @ 10:10:

Goedemorgen allemaal.

Phae wat goed zeg van die kleurenbril, wat een geweldige uitvinding is dat. Heb je lekker gedroomd van je nieuwe lover?

Stone heel veel plezier op je laatste dag.

Hunnie sterkte.

Kittens ben je boos? En hebben jullie de reis nog om geboekt?

GG fijn zeg dat je moeder er weer is die zal wel dolgelukkig zijn dat jullie terugkomen.

Fijne dag iedereen.

Ik heb een zere keel

Oh, kijk, meteen een samenvatting!

Beterschap Ink!
Oei Ink, niet ziek worden hoor!
Life is short. Eat dessert first.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Beterschap Ink!

Solo: ik wilde net zeggen dat het lekker weer was, heb nu al spijt van m'n lange broek!
Sterkte Kittens....

Het was zowaar een heel nuttig overleg en gelukkig weer op niveau mee kunnen draaien. Ben ik blij mee, want de nieuwe bestuurders zijn net gekomen toen ik op mijn zwakst was. Daar baal ik wel van, maar aan de andere kant is het nu eenmaal niet anders. Maar zo'n bijeenkomst als net is dan wel fijn.

Ik zou do.middag vrij zijn - gaan dat weekend met vakantie - maar dan komt er een vervolg op deze sessie. Wil ik toch wel bij zijn, al betekent dat weer tot het laatst doorwerken, daar baal ik dan ook wel weer van...

Solo, heerlijk hier onder het platte dak. Ben bezig aan mijn derde kan water. Maar ik klaag niet!
Hun, kan je niet op dinsdag of woensdag een dag vrij nemen? Of zelfs vandaag?

Ik ben blij dat ik niet werk, mijn lokaal is zomers een sauna (tegen de 30 graden) en 's winters een vrieskist (soms onder de 14). Er zit ergens een foutje in de klimaatcontrole

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven