Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2016 @ 20:51:

[...]

jeugdsentiment!

Maar ik zie hats dat op een of andere manier niet (meer) kijken Ja ik kijk t wel ff. Maar heb laat personal training dus kan t niet af kijken
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik weet niet meteen een link te vinden maar Sigur Rós heeft een prachtige docu gedraaid op de mooiste plekjes in IJsland. Boeiende muziek ook.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
mooi contrast;Ouwe meuk en serieuze politieke praat. Grappig om te lezen wat jullie nu bezighoudt.
quote:Inkie12345 schreef op 14 juli 2016 @ 20:56:

Alhoewel ik moet bekennen dat af en toe ouwe meuk kijken wel leuk is. Ghost sla ik niet over en als Dr Zhivago komt zit ik ook voor de buis quote:rosanna08 schreef op 14 juli 2016 @ 20:57:

[...]

en Sissi en Gone with the wind en Sound of music Gelukkig bij allemaal geen behoefte om te gaan kijken Er is zoveel leuks van nu op Netflix.
quote:hatsetats schreef op 14 juli 2016 @ 20:59:

[...]

Ja ik kijk t wel ff. Maar heb laat personal training dus kan t niet af kijken

Nooou zeg..had ik nooit achter jou gezocht..

Toch nog een softie
We zijn van alle markten thuis. En trump en johnson kun je eigenlijk ook best onder oude meuk scharen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 juli 2016 @ 20:54:

Ik had net een horrorgedachte. Stel dat Trump nou wordt verkozen, dan wordt de wereld grotendeels bestierd door hem en Boris Johnson. En dan zul je zien dat Wilders hier MP wordt, joechei
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 14 juli 2016 @ 21:02:

We zijn van alle markten thuis. En trump en johnson kun je eigenlijk ook best onder oude meuk scharen.

True!

Jullie gezelligheid leid mij af! ik ga ook ff flixen.

Fijne avond allen!

.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 juli 2016 @ 21:04:

[...]

En dan zul je zien dat Wilders hier MP wordt, joechei Waar moeten we dan eens heen emigreren
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 juli 2016 @ 21:04:

[...]

En dan zul je zien dat Wilders hier MP wordt, joechei Ja. Fijn. Goed voor de wereld.
quote:Inkie12345 schreef op 14 juli 2016 @ 21:06:

[...]

Waar moeten we dan eens heen emigreren Dan ga ik wel hier wonen, in het land van Frau Merkel. En currywurst. En de U bahn waar om 19.00 uur allemaal mannen meereizen met een fles bier aan de lippen.
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2016 @ 21:04:

[...]

True!

Jullie gezelligheid leid mij af! ik ga ook ff flixen.

Fijne avond allen!

.Fijne avond ana
Kom ik weer eens even binnenvallen
Netflix it is!
quote:Inkie12345 schreef op 14 juli 2016 @ 21:06:

[...]

Waar moeten we dan eens heen emigreren 'Ik heb getwijfeld over België want dat taaltje is zo zacht....' en daar wil ik ook niet meer heen.
Hoi lys, ik ga net weg, mijn telefoon moet aan de stroom.

Fijne avond allemaal.
quote:ana_isabel schreef op 14 juli 2016 @ 21:00:

mooi contrast;Ouwe meuk en serieuze politieke praat. Grappig om te lezen wat jullie nu bezighoudt.En vergeet de IJsland-bands niet! Mooie muziek komt er vandaan!
Oh, toch niet. Ik word opgesloten in de studeerkamer.
Mijn man kijkt films die ik al tien keer gezien heb en hij nog nooit, omdat hij opgegroeid is zonder kabeltelevisie. De arme ziel. Maar gelukkig zendt Veronica gewoon lethal weapon uit.
Wat zijn jullie plannen voor deze avond?

Hier een dekentje en een 19jarige nicht die problemen heeft met haar eerste vriendje.
Lysippe, wat sneu!

Hier vacatures aan het zoeken, aangezien m'n vriend aan het bellen is.
Doe mij maar een thermale bron.
quote:Peacy schreef op 14 juli 2016 @ 20:31:

Ik ook! En jeetje, even een RL en al naar een nieuw café!Zoiets
quote:Peacy schreef op 14 juli 2016 @ 21:21:

Lysippe, wat sneu!

Hier vacatures aan het zoeken, aangezien m'n vriend aan het bellen is.Ze zijn niet uit elkaar. Is meer een 'OMG jij draagt witte Nikes!'-ruzie
North & South, mij te zoet. Ik kijk Mr Robot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven