Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 19 juli 2016 @ 20:10:

[...]

Dat is m'n moeder
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

[...]

Dat is m'n moeder Ow. Sorry dat ik jouw moeder voor een man aanzag.
Gáán Oudblond!
The owls are not what they seem
quote:Amaqanda schreef op 19 juli 2016 @ 20:03:

Ik ga zo nog even een nachtje op mijn werk slapen en dan heb ik 3 weken vakantie!

Wat een aanpassing voor sommigen die gewend zijn dat ik altijd werk 3 weken allemachtig hoe ga je die door komen?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 19 juli 2016 @ 20:03:

Wat Phae zegt, en nu vooral niet ook nog een keertje voor die vriend gaan zorgen. Goed bedoeld, maar denk ook eens aan jezelf.Ik begrijp jullie helemaal. Man is werken, dus ik kan niet overleggen. Wat voor mij erg in de weg zit: vriend heeft 6 jaar geleden zijn moeder verloren op dezelfde manier als wij recent (schoon)moeder. We hebben dat toen samen doorgemaakt. Wij kennen zijn ouders en familie als de onze en toen zijn moeder door hersentumoren eigenlijk niet meer kon communiceren wilde ze bijvoorbeeld alleen nog dat haar haren gewassen werden als ik dat deed. Het was emotioneel maar ook mooi. En vriend heeft ons op dezelfde manier gesteund. Is tig-keer overgevlogen om ons te steunen en nu heeft zijn vader uitgezaaide prostaatkanker met slechte prognose.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Inkie12345 schreef op 19 juli 2016 @ 20:15:

[...]

3 weken allemachtig hoe ga je die door komen?Bijbaantje
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 19 juli 2016 @ 20:17:

[...]

Bijbaantje Ach maar natuurlijk dat had ik kunnen weten.
quote:-Kia-Ora- schreef op 19 juli 2016 @ 20:17:

[...]

Bijbaantje
quote:Amaqanda schreef op 19 juli 2016 @ 20:05:

[...]

Anders heb ik straks die auties weer op m'n dak
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Lastig Blond. Eerst even overleggen met vriend wat hij graag wil en evt de vakantie verzetten zou dat kunnen?
quote:Solomio schreef op 19 juli 2016 @ 20:19:

[...]

Zou ze jou bedoelen?
quote:Inkie12345 schreef op 19 juli 2016 @ 20:20:

[...]

Zou ze jou bedoelen?

Vast.

Maar ik moet haar nog even te vriend houden.

Ama
quote:Inkie12345 schreef op 19 juli 2016 @ 20:19:

Lastig Blond. Eerst even overleggen met vriend wat hij graag wil en evt de vakantie verzetten zou dat kunnen?Ja, ik ga het vanavond maar even laten bezinken en morgenochtend met vriend bellen face timen want dan zien we elkaars lichaamstaal. Verzetten is moeilijk, zowel man als ik zitten qua werk dat we heeeeel veel moeten regelen. En dat hadden we dus voor de volgende twee weken gedaan.

Iemand een tip leuk vakantieplan (zonder mobile home of camping) in Nl?

[...]

Dat is m'n moeder Dan ga ik gewoon bij je moeder met vakantie. Heerlijk!
quote:Amaqanda schreef op 19 juli 2016 @ 20:05:

[...]

Anders heb ik straks die auties weer op m'n dak
Life is short. Eat dessert first.
Lastig, Oudblond! En een paar dagen op stedentrip naar bijvoorbeeld Berlijn is geen optie? Dan de rest in Nederland blijven zodat je ook nog vriend kunt steunen? De fijnste vakanties in Nederland breng ik altijd door in Zeeland of op een Waddeneiland. Daar moet last minute vast nog wat fijns te vinden zijn.
quote:Solomio schreef op 19 juli 2016 @ 20:23:

[...]

Vast.

Maar ik moet haar nog even te vriend houden.

Ama Tot na donderdag zeker?
Hier vanavond voor het eerste de nieuwe barbecue aangestoken; verjaardagscadeau van man, die houdt van zulke gadgets . Lekker met z'n tweeën gebarbecued! (Om even te testen; we geven zaterdag een barbecuefeestje) Nu met een biertje in de achtertuin, zoon slaapt eindelijk en het is buiten afgekoeld tot normale temperaturen.
quote:nienke_g schreef op 19 juli 2016 @ 20:35:

Lastig, Oudblond! En een paar dagen op stedentrip naar bijvoorbeeld Berlijn is geen optie? Dan de rest in Nederland blijven zodat je ook nog vriend kunt steunen? De fijnste vakanties in Nederland breng ik altijd door in Zeeland of op een Waddeneiland. Daar moet last minute vast nog wat fijns te vinden zijn.Zit ik aan te denken. Ik woon hier al bijna 18 jaar en ben nog nooit op de eilanden geweest. Is eigenlijk even 'ver' in reistijd, maar voelt psychologisch toch anders. Eigenlijk te stom. Ik ben er intussen wel uit dat ik niet naar Italie wil gaan omdat 'mijn' motivatie vooral was dat we met lekker weer in een mooie stad (die we goed kennen) tijd met onze vrienden door zouden brengen. ik ga googlen naar de NL eilanden. Tips zijn nog altijd welkom. Oostende was ook een van de dingen die opkwamen, maar bij nader inzien mwa. Doen we wel weer in een winterweekendje.
quote:nienke_g schreef op 19 juli 2016 @ 20:38:

Hier vanavond voor het eerste de nieuwe barbecue aangestoken; verjaardagscadeau van man, die houdt van zulke gadgets . Lekker met z'n tweeën gebarbecued! (Om even te testen; we geven zaterdag een barbecuefeestje) Nu met een biertje in de achtertuin, zoon slaapt eindelijk en het is buiten afgekoeld tot normale temperaturen. Leuk! Wat is de aanleiding voor het feestje?
quote:Inkie12345 schreef op 19 juli 2016 @ 20:37:

[...]

Tot na donderdag zeker?Jij begrijpt mij.
Ik blijf het raar vinden, mensen in ontbloot bovenlijf door de stad.
quote:Oudblond schreef op 19 juli 2016 @ 20:47:

[...]

Leuk! Wat is de aanleiding voor het feestje?Een combinatie van m'n verjaardag, het feit dat de tuin eindelijk af is en m'n man die graag z'n nieuwe barbecue in groot gezelschap wil uitproberen (lees: showen )
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 20:57:

Ik blijf het raar vinden, mensen in ontbloot bovenlijf door de stad.Mannen of vrouwen ? Dat vind ik wel een verschil Hier was het toppunt vorige zomer een moeder die in bikini op het schoolplein stond om kind op te halen
quote:nienke_g schreef op 19 juli 2016 @ 21:00:

[...]

Mannen of vrouwen ? Dat vind ik wel een verschil Hier was het toppunt vorige zomer een moeder die in bikini op het schoolplein stond om kind op te halen

Oh wat erg! Dan schaam je je als kind toch ook stuk.

Mannen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven