Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
Oudblond, Vlieland vind ik het mooiste eiland.

Nadeel van de eilanden is wel dat je er niet elk moment af kunt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:nienke_g schreef op 19 juli 2016 @ 20:58:

[...]

Een combinatie van m'n verjaardag, het feit dat de tuin eindelijk af is en m'n man die graag z'n nieuwe barbecue in groot gezelschap wil uitproberen (lees: showen )Leuk! Een bbq is altijd gezellig.
quote:nienke_g schreef op 19 juli 2016 @ 21:00:

[...]

Mannen of vrouwen ? Dat vind ik wel een verschil Hier was het toppunt vorige zomer een moeder die in bikini op het schoolplein stond om kind op te halen Een vader in bikini had ik erger gevonden. Manboobs of niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 19 juli 2016 @ 21:01:

Oudblond, Vlieland vind ik het mooiste eiland.

Nadeel van de eilanden is wel dat je er niet elk moment af kunt.Dit, wat een nachtmerrie was dat.
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 20:57:

Ik blijf het raar vinden, mensen in ontbloot bovenlijf door de stad.Hier in het dorp loopt de helft van de mannen in de blote pens over straat, ik zie het al niet eens meer.
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 juli 2016 @ 21:04:

[...]

Hier in het dorp loopt de helft van de mannen in de blote pens over straat, ik zie het al niet eens meer.Verschrikkelijk zeg.
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 21:01:

[...]

Oh wat erg! Dan schaam je je als kind toch ook stuk.

Mannen.

In dat geval vind ik het afhankelijk van de staat waarin dat bovenlijf zich bevindt

En inderdaad, om je dood te schamen - het zal je moeder maar zijn.
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 21:05:

[...]

Verschrikkelijk zeg.Och. Het is maar een blote buik hoor.
Ik ben trouwens wel blij dat mijn man niet meedoet aan die onzin.
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 juli 2016 @ 21:06:

[...]

Och. Het is maar een blote buik hoor.Ik weet het. En toch vind ik het er niet uitzien. In het park ofzo vind ik het wel weer kunnen.
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 20:57:

Ik blijf het raar vinden, mensen in ontbloot bovenlijf door de stad.Echt in de stad? Jeetje, hier zie ik het niet, en woon in een grote stad
Ik vind het eigenlijk vooral stom dat ik het niet mag, omdat ik per ongeluk tieten heb. Daarom ben ik ook zo blij dat mijn man er niet aan doet, ik zou stinkend jaloers zijn.
quote:feow schreef op 19 juli 2016 @ 21:01:

Oudblond, Vlieland Schiermonnikoog vind ik het mooiste eiland.

Nadeel van de eilanden is wel dat je er niet elk moment af kunt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Dubbz schreef op 19 juli 2016 @ 19:36:

Het is zo heerlijk rustig op het forum.

Waar is Amand?Amand is trouwens weer terecht.
Amand gespot
quote:helssing schreef op 19 juli 2016 @ 21:10:

[...]

Echt in de stad? Jeetje, hier zie ik het niet, en woon in een grote stadIk heb er al 2 voorbij zien komen de afgelopen dagen en ik woon echt midden in de binnenstad.
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 juli 2016 @ 21:04:

[...]

Hier in het dorp loopt de helft van de mannen in de blote pens over straat, ik zie het al niet eens meer.Nee dat meen je niet??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Terschelling zou ik kiezen

Schier vind ik te klein, Texel te groot. Dan gewoon de middelste van de overgebleven drie

Nouschi, daar ben ik getrouwd. ( toen wist ik nog niet dat het bij vrieslant hoort)

En toch vind ik Vlieland echt mooier.

En die andere drie vind ik geen eilanden, want op een eiland horen geen auto's. Punt.
quote:Nouschi schreef op 19 juli 2016 @ 21:12:

[...]

Nee dat meen je niet??Tuurlijk wel, waarom zou ik erom liegen? Het is hier best een tokkiedorp hoor. Daarom worden we ook zo verguisd door de 'overkant'
quote:Phaedra_ schreef op 19 juli 2016 @ 21:11:

[...]

Ik heb er al 2 voorbij zien komen de afgelopen dagen en ik woon echt midden in de binnenstad.Hier alleen af en toe een campinggast zonder shirt. (Ik woon nogal in een kakdorp, dus tussen de polo's pik je de campinggasten er meteen uit ) Vind het niet zo storend.
quote:nienke_g schreef op 19 juli 2016 @ 21:17:

[...]

Hier alleen af en toe een campinggast zonder shirt. (Ik woon nogal in een kakdorp, dus tussen de polo's pik je de campinggasten er meteen uit ) Vind het niet zo storend.Ik vind het ook niet storend, wel opvallend en ik verbaas me er over.
quote:feow schreef op 19 juli 2016 @ 21:16:

Nouschi, daar ben ik getrouwd. ( toen wist ik nog niet dat het bij vrieslant hoort)

En toch vind ik Vlieland echt mooier.

En die andere drie vind ik geen eilanden, want op een eiland horen geen auto's. Punt.Vlieland hoort ook bij Friesland. Vind ik ook een heel mooi eiland hoor. Laatste zin helemaal eens!
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 juli 2016 @ 21:17:

[...]

Tuurlijk wel, waarom zou ik erom liegen? Het is hier best een tokkiedorp hoor. Daarom worden we ook zo verguisd door de 'overkant' Ik heb geen idee waar je woont, ergens in het midden als ik me niet vergis. Ik vind het niks die ontblote bovenlijven op straat, idd tokkie.
Even wachten op Barb, hoe haar man erbij loopt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven