Het stamcafe XVIII
vrijdag 22 juli 2016 om 23:14
quote:Eleonora-1 schreef op 22 juli 2016 @ 21:47:
LadyDolOpSprot, ik heb die Indonesische spercibenenherrie geprobeerd maar Kees lust het niet.
Hij vindt dat het naar doucheschuim met kokosgeur smaakt...Je moet die bene ook eerst ontharen mafkees! (Of mafkezinnetje)
LadyDolOpSprot, ik heb die Indonesische spercibenenherrie geprobeerd maar Kees lust het niet.
Hij vindt dat het naar doucheschuim met kokosgeur smaakt...Je moet die bene ook eerst ontharen mafkees! (Of mafkezinnetje)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 22 juli 2016 om 23:21
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 22:22:
[...]
Inzicht. Dat ik de door mij zo gewenste zoolmeets hier toch niet ga vinden, en waarschijnlijk nergens ook. Dus nou ja, wat moet ik ermee verder. En ik ben gewoon ook echt niet gezellig nu, dus aan mij hebben jullie ook niks.
LieveVrouw,
Ik ga je wel enorm missen als jij forummoe gaat lopen doen. En ja, dat weet ik zeker. Voel me nog schuldig dat ik het toch ergens ook een geluk bij een ongeluk vond enzo.
(en nog schuldiger omdat ik nu gelijk denk: die andere heeft d'r koppie al gekraakt, dus daar valt ook weinig van te verwachten. Slecht mens, ik)
[...]
Inzicht. Dat ik de door mij zo gewenste zoolmeets hier toch niet ga vinden, en waarschijnlijk nergens ook. Dus nou ja, wat moet ik ermee verder. En ik ben gewoon ook echt niet gezellig nu, dus aan mij hebben jullie ook niks.
LieveVrouw,
Ik ga je wel enorm missen als jij forummoe gaat lopen doen. En ja, dat weet ik zeker. Voel me nog schuldig dat ik het toch ergens ook een geluk bij een ongeluk vond enzo.
(en nog schuldiger omdat ik nu gelijk denk: die andere heeft d'r koppie al gekraakt, dus daar valt ook weinig van te verwachten. Slecht mens, ik)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 22 juli 2016 om 23:30
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 23:23:
Nou ja, mijn 'man' vond ook al dat ik zeek. Dat ik een aansteller ben en zo. Dus nou moet ik al gaan scheiden ook, want ik ben geen aansteller.Laat hem even met je zool meeten.
Nou ja, mijn 'man' vond ook al dat ik zeek. Dat ik een aansteller ben en zo. Dus nou moet ik al gaan scheiden ook, want ik ben geen aansteller.Laat hem even met je zool meeten.
vrijdag 22 juli 2016 om 23:31
vrijdag 22 juli 2016 om 23:37
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 22:22:
[...]
Goh, dat vind ik nou echt rot om te lezen.
Ik ben bijvoorbeeld enorm op je gesteld, ben iedere dag blij je te 'zien'.
Gezellig of niet.
Ok, misschien ontbreekt de zool maar een meet, ja, dat wel.
[...]
Goh, dat vind ik nou echt rot om te lezen.
Ik ben bijvoorbeeld enorm op je gesteld, ben iedere dag blij je te 'zien'.
Gezellig of niet.
Ok, misschien ontbreekt de zool maar een meet, ja, dat wel.
vrijdag 22 juli 2016 om 23:40
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 23:23:
Nou ja, mijn 'man' vond ook al dat ik zeek. Dat ik een aansteller ben en zo. Dus nou moet ik al gaan scheiden ook, want ik ben geen aansteller.
Scheiden is hartstikke leuk en hip want iedereen doet het.
Kijk naar mij, ik ben er enorm van opgeknapt. Van scheiden.
Nee hoor.
Jij gaat helemaal niet scheiden.
En terecht want er is geen ruk aan. Heel veel mensen doen het maar waarom is me een raadsel.
Nou ja, mijn 'man' vond ook al dat ik zeek. Dat ik een aansteller ben en zo. Dus nou moet ik al gaan scheiden ook, want ik ben geen aansteller.
Scheiden is hartstikke leuk en hip want iedereen doet het.
Kijk naar mij, ik ben er enorm van opgeknapt. Van scheiden.
Nee hoor.
Jij gaat helemaal niet scheiden.
En terecht want er is geen ruk aan. Heel veel mensen doen het maar waarom is me een raadsel.
zaterdag 23 juli 2016 om 02:55
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juli 2016 @ 02:52:
[...]
Hier sluit ik me graag bij aan.
Wat doe jij zo laat wakker kaasje?
Ik ging om.half 11 al slapen en werd net even wakker. Toen ik mn ogen opendeed zag ik een grote spin rennen. Dus nu ben ik elke keer als ik mn ogen dichtdoe bang dat er nog een komt
En jij?
[...]
Hier sluit ik me graag bij aan.
Wat doe jij zo laat wakker kaasje?
Ik ging om.half 11 al slapen en werd net even wakker. Toen ik mn ogen opendeed zag ik een grote spin rennen. Dus nu ben ik elke keer als ik mn ogen dichtdoe bang dat er nog een komt
En jij?
zaterdag 23 juli 2016 om 02:58
quote:BridgetteDubois schreef op 23 juli 2016 @ 02:55:
[...]
En jij?
(En stiekem )
Ik ging om 19 uur ofzo al slapen en werd wakker van de pijn.. nu wel weer pijnvrij dankzij pijnstillers maar kom niet meer in slaap .
[...]
En jij?
(En stiekem )
Ik ging om 19 uur ofzo al slapen en werd wakker van de pijn.. nu wel weer pijnvrij dankzij pijnstillers maar kom niet meer in slaap .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 23 juli 2016 om 03:02
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juli 2016 @ 02:58:
[...]
(En stiekem )
Is ook grappig. Maar elke keer als ik bijna in slaap val droom ik van zo'n ding wat over me heen rent. En weer klaarwakker.
Jouw reden vind ik naar is er niks wat je helpt om weer verder te slapen? Gelukkig heb je het forum en de
[...]
(En stiekem )
Is ook grappig. Maar elke keer als ik bijna in slaap val droom ik van zo'n ding wat over me heen rent. En weer klaarwakker.
Jouw reden vind ik naar is er niks wat je helpt om weer verder te slapen? Gelukkig heb je het forum en de
zaterdag 23 juli 2016 om 03:07
quote:BridgetteDubois schreef op 23 juli 2016 @ 03:02:
[...]
En jou
Jawel, met het risico dat ik morgen mijn muur moet schilderen en wakker word met hoofdpijn en een ei op mijn hoofd .
Aaaaah die /\/\00/\/\ vindt jou zo lief dat hij je in je dromen komt bezoeken .
[...]
En jou
Jawel, met het risico dat ik morgen mijn muur moet schilderen en wakker word met hoofdpijn en een ei op mijn hoofd .
Aaaaah die /\/\00/\/\ vindt jou zo lief dat hij je in je dromen komt bezoeken .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 23 juli 2016 om 03:13