Het stamcafe XVIII

14-07-2016 20:17 3005 berichten
Okeej, het moest even snel dus we strijken neer op IJsland, daar wilde ik toch al zo graag al een keer heen. Zuigregels zijn bekend neem ik aan.

Lieve groetjes van Leo, Yas, Star en Elvee
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 22 juli 2016 @ 22:28:

[...]

NopeAi, nu wordt het problematisch. Ik ga mijn favoriete film niet eens meer noemen.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 22:29:

[...]

Ai, nu wordt het problematisch. Ik ga mijn favoriete film niet eens meer noemen. Maar ik wil het weten.
Life is short. Eat dessert first.
LV
quote:doornroosje9 schreef op 22 juli 2016 @ 22:30:

[...]

Maar ik wil het weten.Titanic
quote:doornroosje9 schreef op 22 juli 2016 @ 22:30:

[...]

Maar ik wil het weten.It's 106 miles to Chicago.........
quote:Phaedra_ schreef op 22 juli 2016 @ 22:32:

[...]

Titanic

Ik ben toen ik nog op de middelbare school zat in een bus eens min of meer gedwongen om die te kijken. Wat een afschuwelijke bak stront is dat.
quote:Phaedra_ schreef op 22 juli 2016 @ 22:26:

[...]

The Godfather vind ik niets aan.Cultuurbarbaar
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 22:34:

[...]

Ik ben toen ik nog op de middelbare school zat in een bus eens min of meer gedwongen om die te kijken. Wat een afschuwelijke bak stront is dat. Arme jij
quote:hatsetats schreef op 22 juli 2016 @ 22:35:

[...]

CultuurbarbaarYep, in hart en nieren.
quote:Phaedra_ schreef op 22 juli 2016 @ 22:36:

[...]

Arme jij Nog steeds een trauma van, daar kan geen Kate Winslet in d'r nakie iets aan veranderen!
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 22:39:

[...]

Nog steeds een trauma van, daar kan geen Kate Winslet in d'r nakie iets aan veranderen!

Ik heb hem in drieën gekeken. Ik viel steeds in slaap.

Slechtste film ooit.
quote:Phaedra_ schreef op 22 juli 2016 @ 22:41:

[...]

Ik heb hem in drieën gekeken. Ik viel steeds in slaap.

Slechtste film ooit.Zo is het mij nooit gelukt om Pulp Fiction helemaal te kijken. Drie keer geprobeerd, drie keer binnen twintig minuten in slaap gevallen.......
@ LV

Was het mijn gezeur over de bruiloft, en' klopt' onder je muziekfragment en het niet lekker vinden van Kees van jouw recept de druppel? Allemaal, of 1 van deze?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik was in die tijd behoorlijk gek op Leo.
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 22:43:

[...]

Zo is het mij nooit gelukt om Pulp Fiction helemaal te kijken. Drie keer geprobeerd, drie keer binnen twintig minuten in slaap gevallen.......
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 22 juli 2016 @ 22:48:

[...]

Ja, ik weet het. Ik schaam me ook diep. Ik heb ook stukjes gezien die me doen vermoeden dat ik 'm geweldig zou moeten vinden. Maar ik kom er niet doorheen. Echt....alsof ik weer op de middelbare school zit en probeer door De koperen tuin te komen.........
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 22:33:

[...]

It's 106 miles to Chicago.........Heb ik niet gezien.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 22 juli 2016 @ 22:47:

@ LV

Was het mijn gezeur over de bruiloft, en' klopt' onder je muziekfragment en het niet lekker vinden van Kees van jouw recept de druppel? Allemaal, of 1 van deze?Geen van die. Dat zou wel erg flauw wezen he
Van genoemde films maar eentje gezien geloof ik. Iets met een boot en een ijsberg.

Zoekresultaat van cultuurbarbaar

Volgens google was er speciaal voor mij een cultuurbarbaarfestival. Dat lees ik dan nu 2 jaar na dato
quote:Hayek schreef op 22 juli 2016 @ 22:52:

[...]

Ja, ik weet het. Ik schaam me ook diep. Ik heb ook stukjes gezien die me doen vermoeden dat ik 'm geweldig zou moeten vinden. Maar ik kom er niet doorheen. Echt....alsof ik weer op de middelbare school zit en probeer door De koperen tuin te komen.........https://youtu.be/uYSt8K8VP6k

Vooral laatste zin.
quote:doornroosje9 schreef op 22 juli 2016 @ 22:53:

[...]

Heb ik niet gezien.

Schande!

Nee hoor, dat moet je echt liggen. Ik ben dol op de muziek en ik vind de absurdistische en vaak onwijs droge humor geweldig. Maar ik heb er ook alle begrip voor dat veel mensen er geen fuck aan vinden.
Tijdje terug Dirty Dancing ook niet uitgekeken. Diezelfde week wel Ice Age. Die laatste was tenminste niks romantisch aan
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 juli 2016 @ 22:53:

[...]

Geen van die. Dat zou wel erg flauw wezen he Oh gelukkig, pfjieuw. Actueel?
quote:Nouschi schreef op 22 juli 2016 @ 22:59:

[...]

https://youtu.be/uYSt8K8VP6k

Vooral laatste zin.

Ja, die ken ik.....één van die stukjes die me het idee geven dat ik 'm echt goed moet vinden.

Ik ga eens kijken....volgens mij moet ik 'm op DVD hebben. Misschien ga ik het binnenkort weer eens proberen!
quote:Watervrouw2 schreef op 22 juli 2016 @ 23:01:

Tijdje terug Dirty Dancing ook niet uitgekeken. Diezelfde week wel Ice Age. Die laatste was tenminste niks romantisch aan Ice Age is echt briljant!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven