Het toppunt van achterlijkheid!

20-09-2009 16:39 258 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat mij nou voor geks is overkomen, daar kom je met je hoofd niet bij!

Op zaterdagavond ging ik gezellig met mijn vriend en een vriend stappen. Het plan was om eerst in een café te zitten, wat te drinken en daarna te gaan dansen in een discotheek.

Onderweg naar de disco moest ik heel nodig plassen dus toen we aankwamen stormde ik direct naar de toiletten. Ik stapte het eerste beste wc hokje binnen. Geen wc papier.. Gelukkig hoorde ik een aantal andere meiden kletsen en riep ik: "ER IS HIER GEEN WC PAPIER! KAN IEMAND ME EVEN HELPEN?" Ze vroegen waar ik was en ik stak mijn voet onder de deur. Ik hoorde dat ze ermee bezig waren en ik probeerde mijn hand boven de deur uit te steken. Te hoog. Ze trok aan de deurklink en zei dat ik open moest doen. Ik deed de deur op een kier, maar dat lompe wijf trok zo de hele deur open! Terwijl ik de deur met alle macht dicht probeerde te houden!! Tot mijn grote schrik zag ik dat de deur van de gang ook nog eens wagenwijd open stond. Ze bekeek me met een valse brede glimlach van top tot teen, terwijl ze me een vieze prop wc papier gaf. Je kan vast wel raden hoe dat er uit heeft gezien.

Ik trok de deur weer dicht en toen ik klaar was stormde ik de deur uit. Ik stapte direct op de groep van 5 vrouwen en ik barstte helemaal los. Ik stond onder vuur! De ene rake opmering na de andere rake opmerking gooide ik eruit. Geen gescheld, geen gehuil, elk weerwoord dat ze gaven stampte ik op de meest passende manier de grond in. Ze werden gewoon bang voor me! Vooral het meisje waar ik al mijn woede op richtte. Die deed een stapje achteruit van schrik. Sorry dit en sorry dat was het antwoord op al mijn vragen, maar daar was het al veel te laat voor. Nadat ik een kwartier lang tegen ze tekeer was gegaan, kwam er een vrouw aangelopen en die vroeg aan haar: "deed je het expres of ging het perongeluk?" Dat was precies hetgene wat ik wilde horen. "Ehh.. ik zeg toch sorry??" Was het antwoord. Waarna ik langs haar heen liep en op een denigrerende toon: "Het is wel goed." zei. Arrogant zei ze oké en dropen ze alle 5 met hangende pootjes af. Toen ze weg waren barstte ik in huilen uit en heb ik het hele verhaal verteld aan mijn vriend en de vriend. Ik stond ten slotte met mijn blote gat te kijk! Het meisje dat me kwam helpen begreep me volkomen en die heeft me getroost. Gelukkig zijn er ook nog genoeg slimme vriendelijke vrouwen onder ons.

Wat een actie! Ik ben super trots op mijn handelen. Misschien bijzaak, maar ik was blij dat ik mijn mooiste ondergoed aan had die per toeval ook nog matchte met de rest van mijn outfit. Piekfijn in orde en niets om over te lullen! Wie stond er nu nog voor schut?

Heb jij het wel eens meegemaakt dat mensen zo gemeen tegen elkaar doen? Hoe heb jij er op gereageerd?
quote:traincha2 schreef op 20 september 2009 @ 19:55:

Ik geloof er geen zak van.Niet?!
Zwieber, een beetje wel. Ik kan me best wel op mn kop laten zitten als mensen zo negatief over me kunnen zijn. Maar dan zo ongenuanceerd. Negatieve feedback kan ik wel hebben, als het maar op een positieve manier word gebracht.

Zoals: echt debiel dat je zo tekeer ben gegaan!

klinkt veel aanvallender als:

Ik zou als ik jou was geweest anders hebben gereageerd. Misschien was het beter geweest als je het gewoon achter je zou laten.

Ik begrijp het als je zo reageert, maar ik trek me zulke dingen aan en ik moet het van me af gooien. En dat doe ik dus zo.

Het is inderdaad een aparte binnenkomer, ik ben niet zo bekend met forums, dit is eigenlijk de eerste keer en ik heb het al wel een beetje doorgelezen, maar ik dacht dat het wel niet zoveel uit zou maken of je nieuw bent of niet.
Geeuw. Je doet me denken aan zo'n ander zeurderig type hier op het forum, hoe heet ze ook weer...
Het maakt ook niet uit of je een topic opent als je nieuw bent of dat je een topic opent als je hier al langer komt. Enige is dat je op een forum als een reactie kunt krijgen die je niet aanstaat. De manier waarop je daar dan weer mee omgaat zorgt ervoor dat er een leuke discussie ontstaat waar je wat van kunt leren of een discussie waarin je je niet zo fijn voelt.
quote:chaosphere schreef op 20 september 2009 @ 19:58:

Het is inderdaad een aparte binnenkomer, ik ben niet zo bekend met forums, dit is eigenlijk de eerste keer en ik heb het al wel een beetje doorgelezen, maar ik dacht dat het wel niet zoveel uit zou maken of je nieuw bent of niet.Dan heb je het jargon ("er kan nu wel een slotje op") verdomd snel te pakken!

Het is inderdaad een aparte binnenkomer, ik ben niet zo bekend met forums, dit is eigenlijk de eerste keer en ik heb het al wel een beetje doorgelezen, maar ik dacht dat het wel niet zoveel uit zou maken of je nieuw bent of niet.Daar heb je wel gelijk in, dat het in dit geval niet zoveel uitmaakt. Als ik dit topic geopend had, was ik bladzijden lang keihard uitgelachen door de rest, en ik ben niet nieuw meer.

Zwieber, een beetje wel. Ik kan me best wel op mn kop laten zitten als mensen zo negatief over me kunnen zijn. Maar dan zo ongenuanceerd. Negatieve feedback kan ik wel hebben, als het maar op een positieve manier word gebracht.

Zoals: echt debiel dat je zo tekeer ben gegaan!

klinkt veel aanvallender als:

Ik zou als ik jou was geweest anders hebben gereageerd. Misschien was het beter geweest als je het gewoon achter je zou laten.

Ik begrijp het als je zo reageert, maar ik trek me zulke dingen aan en ik moet het van me af gooien. En dat doe ik dus zo.

Het is inderdaad een aparte binnenkomer, ik ben niet zo bekend met forums, dit is eigenlijk de eerste keer en ik heb het al wel een beetje doorgelezen, maar ik dacht dat het wel niet zoveel uit zou maken of je nieuw bent of niet.

* Zucht *

* Gaat eerst maar even ballen afstoffen en breinaalden uit het vet halen, voordat ze een reactie geeft *
Als je dit niet een maf verhaal vind, zoals ik, dan hoef je er toch niet op te postten. De reacties die ik eigenlijk had verwacht waren dingen als dit: Jaaa laatst had ik ook zoiets joh, en dan een of ander maf verhaal. En ja, mijn belevingswereld is natuurlijk anders als die van iemand in de 30 of 40, maar die is ook anders als iemand van een jaar of 8. Toch hoef ik een 8 jarig kind niet duidelijk te maken dat hij/zij maar acht is en dat het hartstikke kinderachtig is vergeleken met mijn 19 jarige dingetjes.
quote:wuiles schreef op 20 september 2009 @ 20:01:

[...]

Dan heb je het jargon ("er kan nu wel een slotje op") verdomd snel te pakken!En dat je vriend weet dat er op de andere pijlers (ook zo'n forumwoord) wel intelligente mensen posten.
Mensen mensen, wat een vreselijke rotreacties hier. Vooral die ene (weet ff niet meer van wie) die zegt dat er veel ergere dingen zijn.Zo kun je elk topic wel afkraken. Want wat is er erger dan bv je man verliezen? Ehhh. 2 mannen verliezen??

Dus alleen de meest vreselijke dingen mogen hier nog aan de orde gebracht worden anders wordt het afgedaan als: er zijn ergere dingen.

O ja... en je moet ook minstens 40 plus zijn want anders wordt alles afgedaan als: lees het over 10 jaar nog maar eens over.

Was inderdaad leuker geweest als meerdere forummers hier hun grootste schaamte-moment in het leven hadden neergezet. (alhoewel het blijkbaar voor een groot deel forummers toch leuker lijkt om zn allen een nieuweling direct verschrikkelijk de grond in te boren).

Echt belachelijk en ik snap niet dat er niet ingegrepen is.
quote:Livre schreef op 20 september 2009 @ 20:01:

[...]

Daar heb je wel gelijk in, dat het in dit geval niet zoveel uitmaakt. Als ik dit topic geopend had, was ik bladzijden lang keihard uitgelachen door de rest, en ik ben niet nieuw meer. Ja want ik zie jou echt niet in een disco tussen de 16-jarigen Liev, laat staan in je blote kont!
quote:wuiles schreef op 20 september 2009 @ 20:01:

[...]

Dan heb je het jargon ("er kan nu wel een slotje op") verdomd snel te pakken!Ghè... Wuiles is scherp vandaag!
Het zal wel jammer zijn dat mijn reacties saai zijn ja.. ze hebben wel inhoud. In ieder geval meer inhoud dan dit:

* Zucht *

* Gaat eerst maar even ballen afstoffen en breinaalden uit het vet halen, voordat ze een reactie geeft *

Maargoed, je vriendinnen hier op viva zullen je wel grappig vinden
Van een 8 jarige had ik een reactie als de jouwe verwacht in de disco Chaosphere, en nee niet van iemand die 19 is. Een reactie geven is natuurlijk wel goed. Maar zo uit je plaat gaan is echt volledig overtrokken en totaal overdreven.
Mijn vriend legde uit dat je dat moet zeggen van het slotje, hij heeft wel veel op forums gezeten. Ik begreep het niet maar hij legde me het uit.
quote:Klonkje schreef op 20 september 2009 @ 19:58:

Geeuw. Je doet me denken aan zo'n ander zeurderig type hier op het forum, hoe heet ze ook weer...Keuteltje.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:chaosphere schreef op 20 september 2009 @ 20:06:

Mijn vriend legde uit dat je dat moet zeggen van het slotje, hij heeft wel veel op forums gezeten. Ik begreep het niet maar hij legde me het uit.Dat is nog eens handig, zo'n vriend.
quote:chaosphere schreef op 20 september 2009 @ 20:05:

Het zal wel jammer zijn dat mijn reacties saai zijn ja.. ze hebben wel inhoud. In ieder geval meer inhoud dan dit:

* Zucht *

Maargoed, je vriendinnen hier op viva zullen je wel grappig vinden

En dit vind ik nou grappig (omdat het meer intelligentie inhoud dan het overgrote deel van de reacties hier)

TO.. knap dat je nog steeds reageert... de meeste 'nieuwelingen' waren al weggegaan om nooit meer terug te komen. Maar misschien is dat juist de bedoeling van de 'vaste ploeg' :puke:
quote:Livre schreef op 20 september 2009 @ 20:08:

[...]

Dat is nog eens handig, zo'n vriend.Misschien dat hij hier ook wil forummen. En zich inderdaad even wil melden in het 37.5 % is man topic.
Oke je wil een belachelijk verhaal.

Ik ben weleens flauw gevallen bij een concert en toen het podium op getilt met een jurkje aan.

Ik heb toen voor een volle concertzaal in mijn onderbroek gestaan.

Geen idee meer of het een mooie onderbroek was.
Maar zo erg ging ik helemaal niet uit mijn plaat. Ik heb niet gescholden, en niet gedreigd. Ik heb dingen gezegd die ik netjes heb onderbouwt en wat ik duidelijk wilde maken was dat je iemand die in een ongemakkelijke positie zet niet voor lul zet. Maar als jij het overdreven vind dan is het goed hoor. Ik vind het knap als je het zo in een keer van je af kan zetten. Ik ben niet zo, ik moet mijn ding hebben gezegt en daarom vind ik dat ik het op mijn manier goed heb opgelost.
quote:chaosphere schreef op 20 september 2009 @ 20:05:

* Zucht *

Maargoed, je vriendinnen hier op viva zullen je wel grappig vindenAls je hier wat langer meeloopt weet je dat floor geen vriendinnen heeft. Met zulke reacties ook niet zo gek tuuk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik ben volgens mij geen lid van de vaste ploeg, maar ben wel benieuwd wat de reacties dan hadden moeten zijn?
quote:Solomio schreef op 20 september 2009 @ 20:12:

[...]

Als je hier wat langer meeloopt weet je dat floor geen vriendinnen heeft. Met zulke reacties ook niet zo gek tuuk.

Tssss.... natuurlijk heb ik geen vriendinnen hier!

Kom op zeg...

Ik heb een clubje!
quote:Bianca40 schreef op 20 september 2009 @ 20:04:

Mensen mensen, wat een vreselijke rotreacties hier. Vooral die ene (weet ff niet meer van wie) die zegt dat er veel ergere dingen zijn.Zo kun je elk topic wel afkraken. Want wat is er erger dan bv je man verliezen? Ehhh. 2 mannen verliezen??

Dus alleen de meest vreselijke dingen mogen hier nog aan de orde gebracht worden anders wordt het afgedaan als: er zijn ergere dingen.

O ja... en je moet ook minstens 40 plus zijn want anders wordt alles afgedaan als: lees het over 10 jaar nog maar eens over.

Was inderdaad leuker geweest als meerdere forummers hier hun grootste schaamte-moment in het leven hadden neergezet. (alhoewel het blijkbaar voor een groot deel forummers toch leuker lijkt om zn allen een nieuweling direct verschrikkelijk de grond in te boren).

Echt belachelijk en ik snap niet dat er niet ingegrepen is.Je hebt helemaal gelijk, daarom heb ik mijn woorden ook ingetrokken én drie schaamtevolle momenten verteld. Wie volgt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven