Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
zaterdag 1 december 2012 om 00:15
Sorry Pimpel maar nee... Weet dat t niet altijd leuk is hoor... Echt. Maar een hele avond tussen de 'o wat zijn wij gelukkig' mensen... Het doet pijn. Godsamme elke keer dat ik denk klaar te zijn met m'n ex komt er weer zo'n kutmoment.
Sorry. Hebben jullie ook niks aan, zeker niet op dit topic.
Sorry. Hebben jullie ook niks aan, zeker niet op dit topic.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 1 december 2012 om 00:17
quote:DeeDee86 schreef op 01 december 2012 @ 00:15:
Sorry Pimpel maar nee... Weet dat t niet altijd leuk is hoor... Echt. Maar een hele avond tussen de 'o wat zijn wij gelukkig' mensen... Het doet pijn. Godsamme elke keer dat ik denk klaar te zijn met m'n ex komt er weer zo'n kutmoment.
Sorry. Hebben jullie ook niks aan, zeker niet op dit topic.Het lijkt me sterk dat je lang alleen zult blijven.
Sorry. Hebben jullie ook niks aan, zeker niet op dit topic.Het lijkt me sterk dat je lang alleen zult blijven.
zaterdag 1 december 2012 om 00:19
quote:pimpelmeesje67 schreef op 01 december 2012 @ 00:16:
Liefie toch... dat is toch ook gewoon kut! Daar mag jij je echt rot over voelen.
Nou eventjes dan, maar niet te lang hè. Daar wordt je niks leuker/vrolijker van en het is tijd die je niet meer terugkrijgt.
Vóóruit kijken, niet achterom.
*legt boek met clichés weer weg*
Liefie toch... dat is toch ook gewoon kut! Daar mag jij je echt rot over voelen.
Nou eventjes dan, maar niet te lang hè. Daar wordt je niks leuker/vrolijker van en het is tijd die je niet meer terugkrijgt.
Vóóruit kijken, niet achterom.
*legt boek met clichés weer weg*