Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
woensdag 28 november 2012 om 17:47
quote:datdus schreef op 28 november 2012 @ 17:30:
Hier ook hoor. Eén keertje niet en dat was net de keer dat ik een slobberige joggingbroek aan had en een terrible bad hair day had, slecht geslapen dus ook nog eens wallen.... Ik zag er niet uit!! Wat had ik de pest in zeg!!
Mijn man doet eigenlijk alle klusjes zelf, maar vorig jaar moest er iemand van de kabel komen. Ontzettend lekker ding. En nog aardig ook. Maar vooral een lekker ding.
Helaas was mn man zelf ook thuis...
Hier ook hoor. Eén keertje niet en dat was net de keer dat ik een slobberige joggingbroek aan had en een terrible bad hair day had, slecht geslapen dus ook nog eens wallen.... Ik zag er niet uit!! Wat had ik de pest in zeg!!
Mijn man doet eigenlijk alle klusjes zelf, maar vorig jaar moest er iemand van de kabel komen. Ontzettend lekker ding. En nog aardig ook. Maar vooral een lekker ding.
woensdag 28 november 2012 om 18:14
quote:pimpelmeesje67 schreef op 28 november 2012 @ 17:47:
[...]
Helaas was mn man zelf ook thuis... jammer!
[...]
Helaas was mn man zelf ook thuis... jammer!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 28 november 2012 om 18:24
quote:pimpelmeesje67 schreef op 28 november 2012 @ 17:47:
[...]
Wat is al zei dus, die kerels zitten er gewoon achter
Als ze niet thuis zijn komen er van die lilleke gasten opdagen, maar als de lekkere hapjes komen zijn ze nèt 'toevallig' ook thuis.
[...]
Wat is al zei dus, die kerels zitten er gewoon achter
Als ze niet thuis zijn komen er van die lilleke gasten opdagen, maar als de lekkere hapjes komen zijn ze nèt 'toevallig' ook thuis.