Het VIVA Echte Mannen kletstopic deel 3!
woensdag 28 november 2012 om 19:24
woensdag 28 november 2012 om 19:25
quote:Grobbekuiken schreef op 28 november 2012 @ 19:23:
Hiero?
http://www.hoedshop.nl/s0 ... neu=&sev=1&lim=30Nee, niet online. Ik wil gewoon kunnen passen.
Hiero?
http://www.hoedshop.nl/s0 ... neu=&sev=1&lim=30Nee, niet online. Ik wil gewoon kunnen passen.
woensdag 28 november 2012 om 19:26
quote:datdus schreef op 28 november 2012 @ 19:24:
[...]
Grootste openluchtmarkt van Europa in Den Haag is open op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag. En daar hebben ze zeker wel hoeden!
Sowieso een bezoekje waard trouwens, leuk uitje.* wink wink *
Da's de andere kant van NL voor mij hè. Maar ik hou het in gedachten.
[...]
Grootste openluchtmarkt van Europa in Den Haag is open op maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag. En daar hebben ze zeker wel hoeden!
Sowieso een bezoekje waard trouwens, leuk uitje.* wink wink *
Da's de andere kant van NL voor mij hè. Maar ik hou het in gedachten.
woensdag 28 november 2012 om 19:33
quote:Donkeyshot schreef op 28 november 2012 @ 19:31:
Ik ging laatst naar de Condomerie, wilde me laten adviseren over extra grote condooms. Ze hadden verschillende soorten dus ik wilde even passen. Bleken ze daar geen paskamer te hebben jajajajaja
Ik ging laatst naar de Condomerie, wilde me laten adviseren over extra grote condooms. Ze hadden verschillende soorten dus ik wilde even passen. Bleken ze daar geen paskamer te hebben jajajajaja
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
woensdag 28 november 2012 om 19:44
quote:datdus schreef op 28 november 2012 @ 19:32:
[...]
En toen?Nou ja, er liepen daar nog een paar mannen en die wilde ik natuurlijk geen complex bezorgen. Dus ik heb een proefpakket laten samenstellen zodat ik de verschillende soorten aankomend weekend op mijn vriendin gemak kan gaan uitproberen
[...]
En toen?Nou ja, er liepen daar nog een paar mannen en die wilde ik natuurlijk geen complex bezorgen. Dus ik heb een proefpakket laten samenstellen zodat ik de verschillende soorten aankomend weekend op mijn vriendin gemak kan gaan uitproberen
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
woensdag 28 november 2012 om 19:47
quote:pimpelmeesje67 schreef op 28 november 2012 @ 19:40:
[...]
forget it.
Neem aan dat het nu nog wel te doen is, is een baret niks?
Petjes vind ik niks voor boven de 20.
En dan als het echt koud is, een ijsmuts ofzo.Nee sorry, is echt veel te sophisticated voor mij; ik wil gewoon één ding dat m'n kop warm houdt.
[...]
forget it.
Neem aan dat het nu nog wel te doen is, is een baret niks?
Petjes vind ik niks voor boven de 20.
En dan als het echt koud is, een ijsmuts ofzo.Nee sorry, is echt veel te sophisticated voor mij; ik wil gewoon één ding dat m'n kop warm houdt.
woensdag 28 november 2012 om 19:51
quote:Donkeyshot schreef op 28 november 2012 @ 19:44:
[...]
Nou ja, er liepen daar nog een paar mannen en die wilde ik natuurlijk geen complex bezorgen. Dus ik heb een proefpakket laten samenstellen zodat ik de verschillende soorten aankomend weekend op mijn gemak kan gaan uitproberen
[...]
Nou ja, er liepen daar nog een paar mannen en die wilde ik natuurlijk geen complex bezorgen. Dus ik heb een proefpakket laten samenstellen zodat ik de verschillende soorten aankomend weekend op mijn gemak kan gaan uitproberen
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."