Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
woensdag 21 november 2012 om 22:33
woensdag 21 november 2012 om 22:34
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 november 2012 @ 22:32:
[...]
Ach, groot in ontspannen staat is meestal niet zo schokkend meer in opgewonden toestand...Ik heb geen vergelijkingsmateriaal...
[...]
Ach, groot in ontspannen staat is meestal niet zo schokkend meer in opgewonden toestand...Ik heb geen vergelijkingsmateriaal...
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
woensdag 21 november 2012 om 22:36
quote:Grobbekuiken schreef op 21 november 2012 @ 22:33:
[...]
Dat heet toch een vleeslul?
Yuk.... even kleine correctie..... dit is een MANNENTOPIC.... ik verwijs je naar Stefan Bikkel voor nadere uitleg.
Over lullen wordt hier alleen in de overtreffende trap gesproken....
We onthouden ons van ranzige opmerking die ons mannen de eetlust ontneemt.
Daartegenover staat dat er wel smakeloze grappen over k*tten gemaakt mag worden.
[...]
Dat heet toch een vleeslul?
Yuk.... even kleine correctie..... dit is een MANNENTOPIC.... ik verwijs je naar Stefan Bikkel voor nadere uitleg.
Daartegenover staat dat er wel smakeloze grappen over k*tten gemaakt mag worden.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
woensdag 21 november 2012 om 22:37
woensdag 21 november 2012 om 22:38
woensdag 21 november 2012 om 22:39
quote:palanja schreef op 21 november 2012 @ 22:36:
[...]
Daartegenover staat dat er wel smakeloze grappen over k*tten gemaakt mag worden. hear hear
[...]
Daartegenover staat dat er wel smakeloze grappen over k*tten gemaakt mag worden. hear hear
woensdag 21 november 2012 om 22:39
quote:palanja schreef op 21 november 2012 @ 22:36:
[...]
Yuk.... even kleine correctie..... dit is een MANNENTOPIC.... ik verwijs je naar Stefan Bikkel voor nadere uitleg. Neuh, laat maar
Daartegenover staat dat er wel smakeloze grappen over k*tten gemaakt mag worden.Bugger....dacht ik het eindelijk begrepen te hebben....hmpf....
[...]
Yuk.... even kleine correctie..... dit is een MANNENTOPIC.... ik verwijs je naar Stefan Bikkel voor nadere uitleg. Neuh, laat maar
Daartegenover staat dat er wel smakeloze grappen over k*tten gemaakt mag worden.Bugger....dacht ik het eindelijk begrepen te hebben....hmpf....