Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
maandag 19 november 2012 om 20:30
quote:pimpelmeesje67 schreef op 19 november 2012 @ 20:30:
Oh ja... en was 't vanavond nou met of zonder bikini? Ik weet 't niet meer...
Het is altijd zonder.
Alleen Amand had een glow in the dark zwembroek.
Maar met 't licht aan heb je daar toch niets aan.
Oh ja... en was 't vanavond nou met of zonder bikini? Ik weet 't niet meer...
Het is altijd zonder.
Alleen Amand had een glow in the dark zwembroek.
Maar met 't licht aan heb je daar toch niets aan.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 19 november 2012 om 20:30
quote:Grobbekuiken schreef op 19 november 2012 @ 20:29:
[...]
Oh... [img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/huhsmileyf.gif[/img] ....en dat is ook niet je short?!Ehm nee. Maar in een bubbelbad zijn wij allemaal aapmens, niet?!?
[...]
Oh... [img]http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/huhsmileyf.gif[/img] ....en dat is ook niet je short?!Ehm nee. Maar in een bubbelbad zijn wij allemaal aapmens, niet?!?
maandag 19 november 2012 om 20:35
maandag 19 november 2012 om 20:36
quote:wdr schreef op 19 november 2012 @ 20:35:
[...]
Ik ga me even uitschudden dames, dank voor het jacuzzi samenzijn. Ga nootjes en bananen verorberen in een hoge boomtak.
Dat schept weer ruimte voor een nieuwe mannelijke bubbelbadvriend... Zo, quickie?
[...]
Ik ga me even uitschudden dames, dank voor het jacuzzi samenzijn. Ga nootjes en bananen verorberen in een hoge boomtak.
Dat schept weer ruimte voor een nieuwe mannelijke bubbelbadvriend... Zo, quickie?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 19 november 2012 om 20:43