Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
maandag 19 november 2012 om 20:51
maandag 19 november 2012 om 20:55
quote:Amand schreef op 19 november 2012 @ 20:53:
* no pressure * adem in
* no pressure * adem uit
* no pressure * adem in
* no pressure * adem uit
Heb je niet een hele lelijke buurvrouw ofzo?
Denk daar dan aan...dat schijnt te helpen
* no pressure * adem in
* no pressure * adem uit
* no pressure * adem in
* no pressure * adem uit
Heb je niet een hele lelijke buurvrouw ofzo?
Denk daar dan aan...dat schijnt te helpen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 19 november 2012 om 20:55
maandag 19 november 2012 om 20:57
Wel, wel, wel... het is wel heul gezellig in de djakoezie!
Ik blijf er keurig naast zitten, anders word mijn korset nat... Wie doet mij effekes een lekker biertje?
En néé! Amand, ga op je plék zitten! Ik zeg het maar een keer, anders moet je met blote tenen naar bed, ja?
Ik blijf er keurig naast zitten, anders word mijn korset nat... Wie doet mij effekes een lekker biertje?
En néé! Amand, ga op je plék zitten! Ik zeg het maar een keer, anders moet je met blote tenen naar bed, ja?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 19 november 2012 om 20:59
maandag 19 november 2012 om 20:59
Ik ook, liggend op een strandstoel met een koud biertje in mijn hand, dan héb ik me toch een plezier, Amand! *hint, hint*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 19 november 2012 om 21:00
maandag 19 november 2012 om 21:01