Het Viva-mannen kletstopic deel 2
zaterdag 17 november 2012 om 23:32
In dit topic kunnen de mannen leden* van dit forum elkaar treffen. Wat hopen we als mannen forummers nu juist op een vrouwen-forum te vinden? Wat vinden we van de manier waarop we als mannen forummers worden bejegend? Welke mannelijke onderwerpen of invalshoeken kunnen we niet in andere topics kwijt?
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
*Bij gelijke geschiktheid wordt de voorkeur gegeven aan een vrouw of iemand uit een minderheidsgroep.
maandag 19 november 2012 om 21:51
maandag 19 november 2012 om 21:53
quote:Miss.Innuendo schreef op 19 november 2012 @ 21:51:
[...]
Wijf.
Ja hállo! Wat moet ik dan doen om een biertje te krijgen? Nou? Nou?
[...]
Wijf.
Ja hállo! Wat moet ik dan doen om een biertje te krijgen? Nou? Nou?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 19 november 2012 om 21:53
maandag 19 november 2012 om 21:54
quote:DeeDee86 schreef op 19 november 2012 @ 21:52:
nog een biertje voor hasse dan (omdat je het zo lief vraagt )
[afbeelding]
Beterschap Nora!Ah, dank is groot Deedster!
nog een biertje voor hasse dan (omdat je het zo lief vraagt )
[afbeelding]
Beterschap Nora!Ah, dank is groot Deedster!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 19 november 2012 om 21:54
maandag 19 november 2012 om 21:55
quote:Hasse88 schreef op 19 november 2012 @ 21:50:
[...]
Ja maar, ik lust die zoete zooi niet... Ik wil een bíertje! *stampvoet en kijkt bozig, door de tranen heen*
Tjezus, wat een drama. Je kunt ook gewoon ff zeggen dat je graag een biertje had. Tssssk. Of het zelluf ff pakken. En vragen of wij er ook nog eentje willen.
Leuk dat mannendag.
[...]
Ja maar, ik lust die zoete zooi niet... Ik wil een bíertje! *stampvoet en kijkt bozig, door de tranen heen*
Tjezus, wat een drama. Je kunt ook gewoon ff zeggen dat je graag een biertje had. Tssssk. Of het zelluf ff pakken. En vragen of wij er ook nog eentje willen.
Leuk dat mannendag.
maandag 19 november 2012 om 21:56
quote:ThunderassMan schreef op 19 november 2012 @ 21:55:
[...]
Leuk dat mannendag. Zélf pakken? Zeg, weet je wel wie je hier voor je hebt? Ik ben wel een zéér geliefde Presidente he? Tssssk!
[...]
Leuk dat mannendag. Zélf pakken? Zeg, weet je wel wie je hier voor je hebt? Ik ben wel een zéér geliefde Presidente he? Tssssk!