Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff, gelukkig dat je jongste thuis was. Heb je nog wat gehoord? Als je er liever niet over praat hier, gewoon zeggen hoor.
Nee niets mee gehoord, gelukkig. Als ik zie waar hij toe in staat is vind ik dat eigenlijk prima

Jongste is gelijk vandaag een nieuw beeldscherm wezen halen.

Het arme kind, we hebben er nog over nagepraat en het brak werkelijk zijn hart om zijn broer buiten te zetten.
Nou wat die ook ongewild moet meemaken. Mijn hart breekt al als ik het lees. Wat een uitzichtloze toestand zo he. Hoop zo dat jouw oudste eens ''het licht" gaat zien.
Ik hoop met je mee.
Is het trouwens een goede film? El Otro. Wat ik ervan las in de gids leek die me wel goed.
Ja, het gaat over een Argentijnse man die de identiteit van een overleden persoon aanneemt.
shitttt ik wilde ook kijken! maar aanrader dus? dan kijk ik hem zeker terug!!
Lolitaah, ik vind het best een aanrader maar het kan zo maar zijn dat er andere leuke zijn. Hij is een klein beetje saai.
nouja, kan hem altijd nog uitzetten...:)
Saai als in langzaam of saai als in niet boeiend?
Ja eigenlijk niet boeiend. Niet de moeite om terug te kijken.
Kennen jullie de film Scarface? Geen filmhuisfilm, maar wat een dijk van een film.
ja!!!! geweldige film!!!
Ja, echt hey, een knaller wat mij betreft.
Hoi Dames, bedoel je Tony Montana?
dont say a word, ook wel prima. was vanavond op tv.. Maar als je die eenmaal gezien hebt is het wel klaar.
Yep, Tony it is.
Ik vond zijn vriend altijd leuk volgens mij Manny? Die hij ook had vermoord:(
Lolltaah, ja de meeste films heb je na 1 keer wel gezien. Maar soms kom je zo een prachtige tegen.
Ja is echt wel een klassieker. Mijn broer(tje) zegt geregeld zinnen uit die film, doet hij al sinds die 17 is. Is een soort gewoonte geworden haha.
Dat was Manny inderdaad. Zo vind ik de Boxer ook zo een klassieker. Tranen met tuiten gehuild als jong meisje. Heb hem hier liggen maar ben bang dat het dan zo tegenvalt als ik hem nu kijk.

En wat dachten jullie van de film Leon. Wat een geweldige acteur is dat zeg.
Ja Leon. Geweldige film.
Ja leon is zeker een leuke film, vooral hoe hij toch een band krijgt met dat buurmeisje.
Man kent hem niet herinner ik me nu, door jouw post. Ga hem zo zeggen die te downloaden.
Ja, dat buurmeisje. Wat een heftig ding is dat zeg. En dan die Franse acteur die Engels praat met zo een zwoel Frans accent.

Zwijmel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven