Het wakkere kletstopic!
zondag 3 februari 2013 om 03:10
zondag 3 februari 2013 om 03:19
quote:Ivetje schreef op 03 februari 2013 @ 03:17:
Drukke dag geweest en weinig geslapen overdag ze ligt nu bij me, maar eerder vannacht had het geen zin. Nu lijkt ze wel in slaap, maar ik kan zo niet slapen. Ze ligt op me haha!Ach zo lekker! Schuif je haar zo schuin tegen je aan, dan kan je zelf ook slapen.
Drukke dag geweest en weinig geslapen overdag ze ligt nu bij me, maar eerder vannacht had het geen zin. Nu lijkt ze wel in slaap, maar ik kan zo niet slapen. Ze ligt op me haha!Ach zo lekker! Schuif je haar zo schuin tegen je aan, dan kan je zelf ook slapen.
zondag 3 februari 2013 om 03:21
quote:Mocy schreef op 03 februari 2013 @ 03:14:
Hé Myv, nog of al wakker?
Weet het niet Moos, had een vriendin tot 1 uur aan de telefoon, werd net om twee uur wakker met trek dus een bolletje met warme Thaise mini gehaktballetjes met saus gegeten. Dus ben weer klaar om te gaan slapen .
Even kijken of er nog iets leuks is op tv maar met die weinige kanalen hier denk ik van niet.
Latertje voor jou Moosje, kan je morgen uitslapen?
Hé Myv, nog of al wakker?
Weet het niet Moos, had een vriendin tot 1 uur aan de telefoon, werd net om twee uur wakker met trek dus een bolletje met warme Thaise mini gehaktballetjes met saus gegeten. Dus ben weer klaar om te gaan slapen .
Even kijken of er nog iets leuks is op tv maar met die weinige kanalen hier denk ik van niet.
Latertje voor jou Moosje, kan je morgen uitslapen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 3 februari 2013 om 03:35
Bij ons liggen helpt helaas ook niet het lijkt alsof ze elke keer "schrikt" ofzo. Ineens zo'n schokje door haar lijf en dan begint ze te huilen. Hoorde nu wel haar neus wat pruttelen, dus maar even neusspray gebruikt. Ze klonk alsof ze haar speen niet in kon houden, omdat ze te weinig lucht kreeg. Denk dat door het huilen het snot weer is gaan lopen, want de hele dag is haar neus droog geweest. Ze is nu weer stil (en in haar eigen bedje). Misschien dat die spray toch wat verlichting geeft