Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou ja kan ook?
quote:slevin schreef op 03 februari 2013 @ 03:49:

nou ja kan ook?Maar met wie?
Goedemorgen
Moge.

Ik zie in het CM topic staan dat Gedachtes5, die hier vannacht op Wakker was, die ene bekende troll was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nog wat uren konnn slapen Mv?

Ja ik las het net. Er was nog een ander raar topic vanmorgen van hem.
Mogge,

Oppaskat spookt/miauwt 's nachts, slaapt nu.

Was hangt: kan ik dadelijk tv kijken/boekje lezen.
Je helpt me ergens aan herinneren Wv.. De Was! Kleding voor morgen, dus dat moet nu!
quote:watervrouw2 schreef op 03 februari 2013 @ 11:31:

Mogge,

Oppaskat spookt/miauwt 's nachts, slaapt nu.

Was hangt: kan ik dadelijk tv kijken/boekje lezen.

Irritant is dat he, snachts miauwen. Bo heeft er vaak last van. Als ik dan wakker ben en tv aanzet dan gaat hij weer lekker slapen.

Van de week getest, deed snachts de tv uit, hij werd wakker en ging miauwen, tv weer aangezet en toen was het goed.

Is oppaskat weer blij dat je er bent?

Anne, heb heel slecht geslapen, veels te kort. Komt ook van de pijn aan mijn gebit, dat is doorgetrokken naar oorpijn en hoofdpijn. Helaas heb ik alleen maar een speciale tandpasta ervoor die tot nu toe niet helpt. Misschien vannacht maar voor 1x een slaappil nemen.

Ben jij weer opgeknapt Anne?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen!

He bah Mleen, heb je last van kiespijn?

Was moet ik ook nog doen, wassen, drogen en vouwen, hoef me niet te vervelen vandaag, maar eerst nog even lekker niks
Oppaskat was voor haar doen heel erg aaibaar gisteren.

Vanmiddag Kruistocht in Spijkerbroek op NL3. Kijkwijzer zegt vanaf 9 jaar, maar denk dat ik het eens ga uittesten.
quote:maroon5 schreef op 03 februari 2013 @ 11:50:

Goedemorgen!

He bah Mleen, heb je last van kiespijn?

Was moet ik ook nog doen, wassen, drogen en vouwen, hoef me niet te vervelen vandaag, maar eerst nog even lekker niks

Ik moet ook nog een hoop doen maar voel me nog niet lekker genoeg om aan de gang te gaan.

Het is geen kiespijn, meer dat alles ontstoken is en last van zenuwpijn aan de hele linkerkant, boven en beneden. Morgen nog maar even naar de apotheek om spoelwater te halen. Heb ik een jaar of 2 jaar geleden ook gehaald, toen heb ik ook maanden lang pijn gehad. Heel vervelend.
Dat lekker niks had ik al achter de rug Maroon. Vanmiddag maar even wat hh.

Geniet nog maar even van de rust.

Mv ik voel me nog steeds niet helemaal fit. Maar ziek ben ik ook niet hoor. Ik doe op mijn vrije dagen gewoon rustig aan. En met letten op gezond eten moet het wel gaan lukken.

Vervelende pijn is dat, kies/tandpijn! Helpt een pijnstiller niet? Of mag dat niet i.v.m. andere medicijnen?

Wv Gezellig hoor zo'n oppaskat!
Is leuk hoor WV, nu is op zapp Welkom in de gouden eeuw, das ook erg leuk

Is het dan niet beter om even een tandarts te bellen Mleen, als alles ontstoken is?

Hier net zo AR, niet ziek, maar ook niet fit, beetje hangerig en er tussenin, niks aan
quote:AnneRoos74 schreef op 03 februari 2013 @ 12:04:

Vervelende pijn is dat, kies/tandpijn! Helpt een pijnstiller niet? Of mag dat niet i.v.m. andere medicijnen?

Wv Gezellig hoor zo'n oppaskat!

Pijnstiller helpt niet. Net nog eentje genomen. Ik heb verder geen medicijnen dus kan er wel een paar nemen.

Mar, ik ben er al mee naar de tandarts geweest, die kon er ook niets aan doen. Morgen bel ik ze nog wel een keer wat ik verder nog kan doen.
Dan lijkt mij dat even bellen wel verstandig is. Als je er niet van slaapt. Hoop dat ze advies hebben voor je.

Toch 'fijn' dat het door iemand herkenbaar is Maroon.
Zwaai zwaai

Fijne avond allemaal
Hoe is het met de pijn,MV?
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 03 februari 2013 @ 23:19:

Hoe is het met de pijn,MV?

Oh Bron, vanavond dacht ik dat het niet meer ging. Gelukkig helpen de pillen tegen zenuwpijn opeens nu wel. Nog niet honderd procent maar ik dacht echt dat ik het niet meer zou trekken van de pijn.

Morgenochtend meteen bellen wat ik nog meer kan doen.

Heb jij nog een goed weekend gehad Bron? Nog iets leuks gedaan? Nog bekeken of die hond bij jullie zou passen?
Jeetje Myv, je moet echt morgen naar de tandarts hoor. Is toch niet normaal. Met spoelen kom je er denk niet van af.
Drinkt er nog iemand een tinto met me mee?
*
*
Blegh, zelfde als afgelopen nacht. Dochter is wakker ze ligt telkens te kreunen/kletsen en lijkt de slaap niet te kunnen vatten. En de nacht begon zo goed...totdat wij naar bed gingen. Sindsdien is het weer bal...

Heb nog geen oog dicht gedaan sinds half 11. En dochter ook maar weinig, want ze is ook echt wakker de hele tijd.
Moge,

Jeetje Yvet, dat valt ook niet mee al die nachten wakker doordat je dochter niet kan slapen. Is dat een fase?

Bron , weekend is weer voorbij. Geeft dat weer wat meer rust?

Ahhhhhh ik heb zon pijn in mijn gebit. Wel is het fijn dat de pijn bij mijn voortanden weg is dus er is verbetering. Ga toch zo even bellen.

Ik had vrijdag 3 van die grote blikken deeg voor croissantjes gehad. Die je in de oven moet afbakken. Heb het gerold met kaas en ham erin. Gisteravond even 2 gegeten als avondsnack. Maar ik blijf ze niet geweldig vinden hoor. Een croissant bij de bakker smaakt heel anders en lekkerder. Deze uit blik proeft zo deegachtig.

Vandaag maar even googlen wat ik er meer van kan maken, een quiche ofzo. Ze zijn al over de datum dus moet opschieten .
Kan je dat deeg niet invriezen Mleen?

Heb je inmiddels al gebeld? Zoveel pijn lijkt me niet goed hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven