Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd trek Jo, maar beheers me (heel af en toe kan ik dat) dus maar gebruikmaken van de situatie.

Was je auto ook de pineut prada?
quote:Mocy schreef op 06 februari 2013 @ 01:19:

Ja is ook zo. Heb het hem gister gevraagd. En dieper door, om te kijken of hij me echt niets wijs maakte. Stelde gerust, maar feit blijft dat mijn aandacht en inspanningen allemaal naar oudste gaan de laatste tijd.Jeetje Moos, zie net pas dit bericht. Hoe oud zijn je kids? Stom he, ik roep maar, help me even met dit of dat. Kom je even langs. En altijd roept jongste dat het goed gaat terwijl we eigenlijk weten dat ze zoveel pijn hebben. en wij niet meer weten hoe ze te bedanken. Ik denk dat daar ook mijn zorgfobie vandaan komt. Geeft niets, ga jij maar lekker kippenpootjes bakken. En nog een tip wat hij in de diepvries kan bewaren. Gevuld stokbrood. Als je het recept wilt laat maar weten. Zo simpel.
Recepten en dan vooral makkelijke, zijn van harte welkom.

Mijnen zijn 22 en 27.
Ja Moos, voorbumper eraf, remlichten doen het niet meer evenals de achteruitrijlichten. Gelukkig maakt jongste hem weer helemaal in orde, maar ja mijn geld is ook eens op.
Wel heel fijn dat je jongste zo handig is.
Jo, je bent vast allerlei lekkere hapjes voor ons aan het maken..
Moos, die kippenpootjes zijn vaak een succes, evenals gehaktballetjes met een smaakje.

Recept en echt zo simpel, geleerd in een slagerij vroeger, gevuld stokbrood en zo een succes.

1 afbakstokbrood, 1 pond stroganoff gehakt, paar plakjes ontbijtspek, paar stukjes paprika, paar plakjes kaas. Van allen zo drie a vier.

Stokbrood horizontaal doormidden snijden, per stokbrood 250 gram van het gehakt verdelen en garneren met de spek, kaas en paprika. 20 minuutjes in de oven en eten met curry. Zalig.

Als je ze bewaart in plasticfolie rollen en in de diepvries.
Ja, dat is dan weer een geluk ja.
quote:Mocy schreef op 06 februari 2013 @ 01:51:

Jo, je bent vast allerlei lekkere hapjes voor ons aan het maken..Neuh, sta mijn eigen mond vol te proppen.
Die wespetaille wordt echt niks meer.......
Ha, nog geen slaappil, dus nog geen trek. Eigenlijk wil ik ze kwijt die pillen, maar ja.
Heb het recept opgeslagen, ga ik binnenkort maken.quote:prada schreef op 06 februari 2013 @ 01:53:

Ja, dat is dan weer een geluk ja.Precies. We blijven positief.
quote:Jonari schreef op 06 februari 2013 @ 01:54:

[...]

Neuh, sta mijn eigen mond vol te proppen. HebberT
Welke Moos?
quote:Jonari schreef op 06 februari 2013 @ 01:56:

Die wespetaille wordt echt niks meer.......Jo, je bent prachtig zoals je er nu uitziet. Met een wespentaille zou ik je eng vinden.
quote:prada schreef op 06 februari 2013 @ 01:57:

Ha, nog geen slaappil, dus nog geen trek. Eigenlijk wil ik ze kwijt die pillen, maar ja.Alles op zijn tijd. Komt vast wel weer een tijd dat je zonder je slaapillen kan.
Jo nooit gezien, maar eens met Moos
quote:Mocy schreef op 06 februari 2013 @ 01:59:

[...]

Jo, je bent prachtig zoals je er nu uitziet. Met een wespentaille zou ik je eng vinden.

Lijkt mij wel mooi heur.

En dan ook nog een paar van die opgeblazen lippen erbij.
Is ook zo Jo, het voordeel is dat het geen verslavende zijn in de zin dat je er steeds meer van nodig hebt. Alleen niet erop gelet dat ze wel verslavend zijn in de zin dat je ze altijd nodig hebt. Ik heb ze vooral omdat ik altijd in bed ga liggen malen over de kinderen. Stom, ik ben zelf DA en had dat dus wel moeten weten.
quote:prada schreef op 06 februari 2013 @ 02:00:

Jo nooit gezien, maar eens met Moos

Zie je nou Jo!

Het verbaast me dat ik niet meer te eten maak. Zo gek, soms kan ik zo standvastig zijn. Jammer dat het maar zo zelden is
Moos, hoe oud zijn je kinderen? En Jo, die van jou?
quote:Jonari schreef op 06 februari 2013 @ 02:01:

[...]

Lijkt mij wel mooi heur.

En dan ook nog een paar van die opgeblazen lippen erbij.En wellicht een boob-job? Heb nooit echt gekeken naar je boezem.
quote:prada schreef op 06 februari 2013 @ 02:04:

Moos, hoe oud zijn je kinderen? En Jo, die van jou?Had ik al gepost. Moest het zelfs verbeteren. Tijd gaat ook zo snel...
Dochter wordt halverwege deze maand 25 en zoon in april 28.

Sjeesj wat heb ik oude kinderen eigenlijk!
En ik blijf maar 30....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven