Het wakkere kletstopic!
woensdag 6 februari 2013 om 01:09
Ik heb nooit honger in de avond maar als ik eenmaal mijn slaappil heb genomen gaat het dak eraf. Zorg maar dat ik niet teveel lekkers in huis heb. Maar ja, ik kook en koop zoveel dat er altijd iets is. Kan het nog reguleren want anders was ik 150 kilo.
En iedere keer als ik bij de huisarts ben neem ik me voor om de eetdrang aan te kaarten en dan vergeet ik het weer. Stom.
En iedere keer als ik bij de huisarts ben neem ik me voor om de eetdrang aan te kaarten en dan vergeet ik het weer. Stom.
woensdag 6 februari 2013 om 01:20
woensdag 6 februari 2013 om 01:23
Lief lief lief Moos, neem gemarineerde kippenpootjes, dubbel zo lekker koud. Lekker na een avondje stappen
Jo, al zeg ik het zelf, ja ik kan wel lekker koken. en na dertien jaar hier heb ik de taal ook wel onder de knie. Maar mijn jongens zijn echt van de Hollandse pot. Kent iemand sla met ui, met ei en aardappels. Van boven de sloot en nog steeds een topper hier.
Offe, krootjes met Belgisch spek. Amper water in de spek, dus amper spetters en heel veel vlees eraan. En hoe groot ze ook zijn en ze alles apart eten, krootjes met spek moet moeders prakken.
Jo, al zeg ik het zelf, ja ik kan wel lekker koken. en na dertien jaar hier heb ik de taal ook wel onder de knie. Maar mijn jongens zijn echt van de Hollandse pot. Kent iemand sla met ui, met ei en aardappels. Van boven de sloot en nog steeds een topper hier.
Offe, krootjes met Belgisch spek. Amper water in de spek, dus amper spetters en heel veel vlees eraan. En hoe groot ze ook zijn en ze alles apart eten, krootjes met spek moet moeders prakken.
woensdag 6 februari 2013 om 01:37
Wegens de sneeuwvoorspelling van morgen nemen de NS en ProRail het zekere voor het onzekere en passen de dienstregeling aan.
Lees ik net in de krant. Dat is toch erg!!!
Tja, ik denk dat ik morgen uitglij onderweg naar me werk )er ligt hier nu ook een witte laag ggrrr' dus voor de zekerheid ga ik maar niet. Beter één dag dan een heleboel dagen verzuim.
Tsss, waar slaat dat op!
Lees ik net in de krant. Dat is toch erg!!!
Tja, ik denk dat ik morgen uitglij onderweg naar me werk )er ligt hier nu ook een witte laag ggrrr' dus voor de zekerheid ga ik maar niet. Beter één dag dan een heleboel dagen verzuim.
Tsss, waar slaat dat op!
woensdag 6 februari 2013 om 01:40