Het wakkere kletstopic!
vrijdag 1 maart 2013 om 21:51
vrijdag 1 maart 2013 om 22:35
He wat jammer, het waren 2 groenteburgers, bleg. In de koekenpan gedaan, ondertussen even wat gedaan voor morgen in de keuken, en voila, 1 zwarte burger, wat verbranden die snel zeg. Voor het eerst dat ik er eentje gekregen heb. Eentje kon ik nog redden maar om nou te zeggen wat lekker, neu, heel veel mayo en ketchup op gedaan zodat het nog wel te eten was.
Ik had mij een iets lekkere avondsnack voorgesteld.
Morgen ga ik hier lekker kaasfonduen met een vriendin dus heb wel iets lekkers in het vooruitzicht.
Ik had mij een iets lekkere avondsnack voorgesteld.
Morgen ga ik hier lekker kaasfonduen met een vriendin dus heb wel iets lekkers in het vooruitzicht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 1 maart 2013 om 23:20
quote:watervrouw2 schreef op 01 maart 2013 @ 22:43:
Groenteburgers zijn er in soorten en maten, Geef ze nog eens een kans tzt
Maar familielid is ook expert in die dingen laten aanbranden ja..... het werkhotel doet het wat dat betreft erg goed.Ik wist niet dat het zulke overgevoelige burgertjes waren , dan had ik er zeker rekening mee gehouden. Deze zijn van Tivall, vallen die onder de goede of mindere?
Groenteburgers zijn er in soorten en maten, Geef ze nog eens een kans tzt
Maar familielid is ook expert in die dingen laten aanbranden ja..... het werkhotel doet het wat dat betreft erg goed.Ik wist niet dat het zulke overgevoelige burgertjes waren , dan had ik er zeker rekening mee gehouden. Deze zijn van Tivall, vallen die onder de goede of mindere?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 2 maart 2013 om 00:43
quote:luckyjane schreef op 02 maart 2013 @ 00:40:
Jan is morgen de hele dag de hort op en blijft daar ook eten. Buuf zei: zullen wij dan samen uit eten gaan? Leek me een prima idee. Dus morgen kunnen jullie ons vinden bij de Chinees...
Lekker, wat neem jij meestal bij de Chinees?
Ik heb een (kaasfondue) etentje hier thuis bij mij dus ook een gezellig dagje, vriendin komt al om 1 uur.
He Ans. Jij nog een lekker weekend?
Jan is morgen de hele dag de hort op en blijft daar ook eten. Buuf zei: zullen wij dan samen uit eten gaan? Leek me een prima idee. Dus morgen kunnen jullie ons vinden bij de Chinees...
Ik heb een (kaasfondue) etentje hier thuis bij mij dus ook een gezellig dagje, vriendin komt al om 1 uur.
zaterdag 2 maart 2013 om 20:54
Daar zijn we weer Computer is gemaakt. Gelukkig onder garantie ondanks dat oudste hem had gesloopt. Alleen een nieuw beeldscherm moeten betalen. De computermeneer vondt het zo sneu, omdat oudste vorig jaar een laptop had gesloopt en ook wel eens een laptop had verkocht. Voordeel van een kleine zelfstandige, ze kennen je en doen moeite voor je.
zaterdag 2 maart 2013 om 21:59
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 maart 2013 @ 23:20:
[...]
Ik wist niet dat het zulke overgevoelige burgertjes waren , dan had ik er zeker rekening mee gehouden. Deze zijn van Tivall, vallen die onder de goede of mindere?
Tivall vind ik wel prima.
Ik heb zelden of nooit vlees bereid, dus kan niet vergelijken hoe makkelijk/moeilijk een vegaburger is vergeleken met vlees. Ben niet anders gewend dan dat ik bij wok/koekenpan blijf staan en vrij regelmatig de boel hussel/omdraai.
(welke vegaburgers bbq-bestendig zijn weet ik niet (meer))
Radar testte kattenvoer bij de kattenboot in Amsterdam, Best grappig.
[...]
Ik wist niet dat het zulke overgevoelige burgertjes waren , dan had ik er zeker rekening mee gehouden. Deze zijn van Tivall, vallen die onder de goede of mindere?
Tivall vind ik wel prima.
Ik heb zelden of nooit vlees bereid, dus kan niet vergelijken hoe makkelijk/moeilijk een vegaburger is vergeleken met vlees. Ben niet anders gewend dan dat ik bij wok/koekenpan blijf staan en vrij regelmatig de boel hussel/omdraai.
(welke vegaburgers bbq-bestendig zijn weet ik niet (meer))
Radar testte kattenvoer bij de kattenboot in Amsterdam, Best grappig.
zaterdag 2 maart 2013 om 23:38
zondag 3 maart 2013 om 00:37
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 maart 2013 @ 00:43:
[...]
Ik neem bij de Chinees altijd iets wat ik (nog) niet ken. Ik houd er namelijk van om dingen uit te proberen, ook op culinair vlak. Eigenlijk laat ik me dus elke keer verrassen door wat de kok en de bediening bij mij op het rechaud zetten.
Vanavond heb ik Pak Po Yiuk besteld. Een combinatie van kipblokjes, varkensvlees, garnalen en diverse groenten zoals paprika, prei, wortelblokjes, ui, en mini-maiskolfjes. En daarbij had ik een schaaltje mihoen, dat vind ik lekkerder dan witte rijst of nassi. En het smaakte weer uitstekend...
[...]
Ik neem bij de Chinees altijd iets wat ik (nog) niet ken. Ik houd er namelijk van om dingen uit te proberen, ook op culinair vlak. Eigenlijk laat ik me dus elke keer verrassen door wat de kok en de bediening bij mij op het rechaud zetten.
Vanavond heb ik Pak Po Yiuk besteld. Een combinatie van kipblokjes, varkensvlees, garnalen en diverse groenten zoals paprika, prei, wortelblokjes, ui, en mini-maiskolfjes. En daarbij had ik een schaaltje mihoen, dat vind ik lekkerder dan witte rijst of nassi. En het smaakte weer uitstekend...