Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 03 maart 2013 @ 00:13:

Inderdaad MV. Het is wel een kleine b. Hoe was je dagje met vriendin? En de kaasfondue?

Oh kaasfondue was overheerlijk. Zo genoten. Verder hebben we heel veel gedaan voor mijn website PrikeenVorkje. Facebook hebben we aangemaakt. En helemaal in Paassfeer gemaakt met mijn gerechten.

Viel niet mee zeg, ik heb eigenlijk nog nooit echt iets met fb gedaan dus het is allemaal nieuw en ik ben nooit zo goed met dat soort dingen uitzoeken. Maar het is gelukt. En na Pasen dan maak ik hem in Koninginnesfeer met oranje gerechten.

Vandaag nog even ploerteren hoe ik ergens nog iets leuks kan schrijven daar op fb over mijn website (en gerechten) die ik binnenkort online wil hebben (moet helaas misschien de hele website opnieuw maken dus wanneer binnenkort is weet ik niet, kan ook zomaar maanden duren, geen idee).

Nou ja, veel te doen vandaag.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen,

Ik ben er vroeg bij voor de zondag

Ga straks met vriendin kaarten op een gezellige club. Hebben er zin in.

Klinkt goed Myv je fb, kan helaas niet kijken want zit er niet op.
Goedemorgen

Veel plezier Mocy!
Goedemorgen!

Gisteren zag ik een meerkoet die bezig was om een nest te bouwen en vanochtend heb ik een half uur naar een torenvalk zitten kijken die op een hek zat.
Gaaf gezicht he Bankje.
Over 2 maanden is iedereen weer welkom hier.Als mensen het leuk vinden om te zien waar ik het weekend woon mogen ze mailen.
En dat is een unieke prachtige plek!
Is je man niet vrij die zaterdag?
Nee, helaas werkt hij op za.

Ben weg, fijne zondag allemaal. De zon schijnt hier (nog) niet.
Ow leuk Bankje, dan mail ik je zo even, eens kijken of het een beetje bij ons in de buurt is. (volgens mij heb ik je mailadres niet, wil je dat nog even doorgeven?)
quote:bankje schreef op 03 maart 2013 @ 11:20:

Over 2 maanden is iedereen weer welkom hier.Als mensen het leuk vinden om te zien waar ik het weekend woon mogen ze mailen.He wat gezellig! In welke provincie woon je? (heb je emailadres niet)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het is bij Thee in de buurt
Ai dat is ver.

Ik heb hoofdpijn. Geef het nog een uur en anders neem ik een paracetamol.
(ik weet ook niet waar Thee woont..)
Zuid Holland
Ow, das idd nog wel een eindje rijden ja
Vanmiddag naar een museum geweest met de bon uit de Volkskrant. Helaas waren wij niet de enige die dat idee hadden. Het was zo druk dat we na een uur weer weg zijn gegaan.
Jammer zeg, nog lang niet alles bekeken natuurlijk. Kun je nog eens terugkomen op een doordeweekse dag? Dan is het vast minder druk
We gaan een museumkaart kopen, dan ga je gemakkelijk "even" terug als het weer eens zo druk is.
Juist, dan doe je zoiets idd sneller dan dat je elke keer een los kaartje moet kopen denk ik.

Wij doen dat eigenlijk te weinig, naar een museum, toch maar eens wat vaker doen.
allemaal
Fijn dat het gezellig was MV.

Als iemand nog eens een treinkaartjes aktie weet hoor ik het graag. Ik was deze keer te laat.

Ga nu lekker even Divorce kijken.
Bankje, mag ik je mailen? Noord-Holland en Zuid-Holland is nu ook weer niet zover bij elkaar vandaan. Lijkt mij wel leuk om te kijken bij je.

Ik heb jouw adres niet **
Voor de tinto liefhebbers, de Berberana is in de aanbieding bij de AH de

ze week, dat drinken jullie toch graag?

Nu nog even laatste stukje Divorce kijken en dan slapen. Trusten alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven